بولتون: مغلوب ساختن پیشی جستن و چین Xi صحبت 'غالبا" در مورد تهمت را گشتند

بزرگنمایی این تصویر سپس-مشاور امنیت ملی جان بولتون است که دیده می شود در مینسک بلاروس در سال 2019.

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

سپس-مشاور امنیت ملی جان بولتون است که دیده می شود در مینسک بلاروس در سال 2019. سرگئی Gapon/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سرگئی Gapon/خبرگزاری گتی ایماژ

رئیس جمهور تهمت و همتای چینی صحبت در مورد مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد چشم انداز "غالبا" سابق مشاور امنیت ملی جان بولتون می گوید NPR.

با توجه به Bolton, اوباما اظهار تاسف کرد که تهمت نمی تواند اجرا شود و به صورت بالقوه دوره سوم که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: "بله" بولتون بازگو کرد.

"من فقط فکر می کردم این نوع از عقب و جلو با رهبران مستبد را منعکس نمی کند و در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن خود و یا ریاست جمهوری و یا ایالات متحده" بولتون گفت NPR صبح Edition میزبان استیو inskeep را در یکشنبه شب مصاحبه ای پخش شود دوشنبه ،

بولتون است که ترویج یک کتاب جدید که در آن او را متهم به تهمت بودن ناآگاه و بی کفایت نادان از حقایق اساسی و تقریبا تنها متمرکز بر خود گشتند.

مغلوب ساختن پیشی جستن است لعنتی بولتون در روزهای اخیر در تماس تلفنی با دروغگو. مغلوب ساختن پیشی جستن سرنگون بولتون در سپتامبر 2019.

با توجه به بولتون در نشست G20 در اوزاکا ژاپن مغلوب ساختن پیشی جستن فشرده یازدهم به خرید محصولات کشاورزی از کشاورزان ایالات متحده بودند که مهم رای گیری بلوک به مغلوب ساختن پیشی جستن. بولتون می نویسد که تهمت نیز تشویق یازدهم و چین به جلو بروید با زندان اردوگاه برای عمدتا اقلیت اویغوری شدند.

نوشتن رای خود را در

در این کتاب اتاق که در آن اتفاق افتاده است, Bolton می نویسد که در یک سال و نیم در کاخ سفید او به سختی می تواند فکر می کنم از هر گونه تصمیم گیری مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده که نبودند رانده شده توسط گروههای محاسبات.

"پس او را دیده در عملیات برای 17 ماه من فقط نمی تواند به او رای دوباره" بولتون گفت inskeep را. "من برنامه ریزی برای نوشتن نام یک محافظه کار جمهوری خواه هویت مشخص نشده است. اما من نمی خواهد رای گیری برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و من نمی خواهد رای گیری برای [presumptive دموکراتیک نامزد] جو بایدن."

بولتون گفت که او فکر می کند هنوز هم مغلوب ساختن پیشی جستن یک "فرصت عالی" برای پیروزی در ماه نوامبر. او می گوید: آیا تهمت برنده و یا از دست می دهد, ایران نیاز به گرد هم می آیند برای تعیین آینده این حزب است. او هشدار می دهد که جمهوری خواهان به احتمال زیاد به زودی به درک که تهمت اولویت نیست در خط خود را.

"هنگامی که او را عاری از هر گونه گروههای فشار آن را می توان نشان داد — یکی از بزرگترین نگرانی است — این است که او یک محافظه کار" بولتون می گوید. "و این یکی از دلایل من کتاب نوشت. من فکر می کنم این مهم است به آن را حذف به جمهوری خواهان و دموکرات ها این است که آینده حزب جمهوری خواه."

زمانی که فشار در مورد نقش خود را نظارت بر شورای امنیت ملی ساخته شده است که تغییرات به دفتر نظارت بر دولت در پاسخ به بیماری های همه گیر Bolton سعی به تمرکز سرزنش پشت در دفتر بیضی.

بولتون گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن به سادگی نمی خواهید به شنیدن هر چیزی بد در مورد وضعیت در چین و یا که می تواند دیده می شود به عنوان انتقادی از رئیس جمهور یازدهم مانند coronavirus — حتی اگر بولتون را ترک کرده بود دولت در آن نقطه است.

"و او نمی خواهید به شنیدن هر چیزی در مورد اثرات منفی بر اقتصاد چین است که می تواند تضعیف مذاکرات تجاری," بولتون گفت.

بولتون گفت: تهمت نیز نمی خواهید به شنیدن هر چیزی را که می تواند نشان می دهد مشکل برای اقتصاد آمریکا "که او را دیدم به عنوان بلیط خود را برای انتخاب مجدد."

نشریه نبرد قانونی

وزارت دادگستری ساخته شده اخرین تلاش برای جلوگیری از این کتاب انتشار.

دادستان ادعا کتاب نقض توافقنامه nondisclosure بولتون امضا به عنوان بخشی از اشتغال خود را به عنوان به خوبی به عنوان خطر انداخته امنیت ملی است.

در روز شنبه یک قاضی فدرال حکم داد بولتون می تواند حرکت رو به جلو با انتشار خاطرات بلکه اندرز بولتون انجام در انتشار کتاب گفت: انجام این کار "افزایش قبر نگرانی های امنیت ملی." ایالات متحده دادگاه منطقه قاضی رویس Lamberth پیشنهاد کرد که بولتون هنوز هم می تواند تحت پیگرد قانونی قرار.

"بولتون به قمار با امنیت ملی ایالات متحده" Lamberth نوشت. "او را در معرض خود را به کشور آسیب برساند و خود را به مدنی (و به طور بالقوه کیفری) مسئولیت. اما این حقایق را کنترل کنید و حرکت قبل از دادگاه. دولت موفق به ایجاد که دستور جلوگیری از آسیب های جبران ناپذیر."

مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده روشن است که دولت انجام آنچه در آن می تواند به جلوگیری از بولتون از بهره گیری از نظر مالی از این کتاب است.

"هر چه او باعث می شود او را برای رفتن به پس دادن به نظر من. بر اساس حکم او را برای رفتن به پس دادن" مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: شنبه قبل از ترک کاخ سفید برای یک کمپین تجمع در Tulsa, Okla.

بولتون گفت: تهدیدات و طرح دعوی در دادگاه دور از انتظار نیست اما او می گوید که او احساس "توجیه" توسط تصمیم دادگاه است. او گفت: یک شورای امنیت ملی رسمی به این نتیجه رسیدند که هیچ اطلاعات طبقه بندی شده در مقاله خود را.

بولتون گفت که او می دانست که وجود دارد خواهد بود "سختی ها و" هنگامی که شما دلگیر مغلوب ساختن پیشی جستن.

"پس این همه همتراز برای دوره" بولتون گفت. "و من نگاه به جلو به آن است. من را دریافت نمی اشتباه. این بود هر چیزی که من فکر می کردم لذت بخش خواهد بود. اما من تعیین شده بود و تبرئه توسط دادگاه در گذاشتن این داستان قبل از مردم آمریکا است. آنها را به تصمیم می گیرید."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن