رئیس جمهور بولیوی تست مثبت برای Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور بولیوی جانین Áñez که در تصویر قبل از اهدای خون در کاخ ریاست جمهوری در

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور بولیوی جانین Áñez که در تصویر قبل از اهدای خون در کاخ ریاست جمهوری در La Paz در ماه گذشته در میان COVID-19 بیماری همه گیر. Aizar Raldes/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Aizar Raldes/خبرگزاری گتی ایماژ

روز پس از حضور رئیس جمهوری برزیل گفت که او تا به حال قرارداد COVID-19 یکی دیگر از آمریکای جنوبی, رهبر بولیوی رئيس جمهور موقت جانین Áñez گفت که او هم تا به حال آزمایش مثبت برای coronavirus.

"من احساس خوبی در من احساس قوی من را به ادامه کار عملا از انزوا" Áñez گفت: در یک ویدیو ارسال شده به حساب توییتر خود را.

Áñez فرض ریاست جمهوری در بولیوی در ماه نوامبر پس از استعفای دیرین اوو مورالس رئیس جمهور مجبور شد در خارج از دفتر در میان اعتراضات گسترده ادعا های تقلب در انتخابات. Áñez است به باقی می ماند تا زمانی که انتخابات که در ماه سپتامبر برنامه ریزی شده. او در میان نامزدها در حال اجرا به موفقیت مورالس.

سه نفر دیگر از وزرای دولت بولیوی نیز آزمایش مثبت برای coronavirus در روزهای اخیر از جمله Eidy رکا کشور وزیر بهداشت.

اعلام این خبر از Áñez آمد و در همان روز که ونزوئلا حزب سوسیالیست رئیس Diosdado Cabello — نظر دوم-قدرتمند ترین فرد در این کشور بعد از رئیس جمهور نیکولاس مادورو همچنین اعلام کرد که او تا به حال تبدیل شدن به بیمار با COVID-19.

بولیوی تایید کرده است نزدیک به 43,000 عفونت و بیش از 1500 مرگ و میر با توجه به داده های گردآوری توسط دانشگاه جانز هاپکینز. رسما ونزوئلا دارای موارد کمتر از مقدار از بقیه قاره, اما تعداد کسانی که شده اند در حال افزایش است.

در اوایل این هفته رئیس جمهور برزیل Jair Bolsonaro تایید کرد که او هم تا به حال آزمایش مثبت برای ویروس. برزیل در رتبه دوم تنها به ایالات متحده در تعداد موارد و مرگ و میر ناشی از این ویروس با بیش از 1.7 میلیون تایید عفونت و تقریبا 68,000 مرگ و میر.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب