بدن از حقوق مدنی و نماد John Lewis عبور سلما پل

سلما علا. - این اواخر در کنگره ایالات متحده John Lewis عبور از ادموند Pettus پل در شهر سلما در ایالت آلاباما ب

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399

سلما علا. - این اواخر در کنگره ایالات متحده John Lewis عبور از ادموند Pettus پل در شهر سلما در ایالت آلاباما برای زمان نهایی یکشنبه به عنوان اذکار ادامه برای حقوق مدنی آیکون.

پل شد نقطه عطفی در مبارزه برای عدالت نژادی زمانی که لوییس و دیگر حقوق مدنی راهپیمایان بودند مورد ضرب و شتم وجود دارد 55 سال پیش در روز "یکشنبه خونین" یک رویداد کلیدی است که به کمک آبکاری پشتیبانی از تصویب قانون حق رای. لوئیس بازگشت به سلما هر مارس در بزرگداشت.

یکشنبه او را در بر داشت عبور به تنهایی — به جای بازو در بازو با حقوق مدنی و سیاسی رهبران پس از او در تابوت بود لود بالای یک اسب کشیده می واگن است که rsi مسیر از طریق سلما از قهوه ای, کلیسای متدیست آفریقایی اسقفی کلیسا که در سال 1965 مارس آغاز شد.

به عنوان سیاه و سفید wagon کشیده شده توسط یک تیم از رنگ تیره اسب نزدیک پل اعضای جمعیت فریاد زد: "با تشکر از شما, John Lewis!" و "خوب مشکل!" عبارت Lewis مورد استفاده برای توصیف خود دولایه با مقامات طول جنبش حقوق مدنی.

برخی از اعضای جمعیت خواند انجیل آهنگ "بیدار شد صبح امروز با ذهن من ماند در عیسی مسیح است." بعدها برخی از تماشاچیان خواند حقوق مدنی سرود "ما باید غلبه بر" و دیگر انجیل آهنگ.

لوئیس درگذشت جولای 17 در 80 ماه پس از او تشخیص داده شد با پیشرفته سرطان لوزالمعده است. لوئیس خدمت در مجلس نمایندگان ایالات متحده برای گرجستان 5th کنگره منطقه از سال 1987 تا زمان مرگ او.

واگن نورد بیش از یک فرش از گل رز, گلبرگ, توقف بالای پل بر روی رودخانه آلاباما در گرمای تابستان تا اعضای خانواده می تواند راه رفتن در پشت آن. در ضلع جنوبی این پل که در آن لوئیس بود مورد ضرب و شتم توسط ایالت آلاباما سربازان در سال 1965 اعضای خانواده قرار می گیرد, گل رز قرمز است که حمل بیش از نورد مارک نقطه ای که در آن لوئیس ریخته خود خون و دچار ضربه به سر است.

به عنوان یک نظامی گارد افتخار برداشته لوئیس' تابوت از اسب کشیده می واگن به یک خودرو نعش کش, آلاباما, سربازان دولت از جمله برخی از آمریکایی های آفریقایی تبار آنهایی که ادای Lewis.

فرانتس و الن هیل سوار بیش از چهار ساعت از مونرو لوئیزیانا برای تماشای این مراسم حضور داشتند.

فرانتس Hill 60, گفت:, او به خاطر, به عنوان یک آمریکایی آفریقایی تبار کودک, تماشای فیلم خبر از لوئیس و دیگر حقوق مدنی راهپیمایان مورد ضرب و شتم مأموران اجرای قانون.

"من تا به حال به آمده به عقب و دیدن John Lewis عبور از پل برای آخرین بار گفت:" تپه. "این خنده دار برای دیدن سربازان دولت در اینجا به افتخار و احترام او را به جای ضرب و شتم تلخه از او."

لوئیس' بدن بود و سپس به آلاباما کنگره در بعد از ظهر به دروغ در دراز کشیدن اصلاح مسیر راهپیمایان, در زمان, در روز بعد از یکشنبه خونین به تقاضای عدالت از آلاباما رژیم صهیونیستی است. جورج والاس.

برتا Surles و ادنا زرگر ایستاده در امتداد بزرگراه بین سلما و مونتگومری به پرداخت نهایی خود را احترام می گذارد. هر دو انجام شده علائم خواندن "با تشکر از شما."

"او مبارزه برای حقوق نزد مرگ او گفت:" Surles, 70.

او در دبیرستان در یکشنبه خونین و به خاطر تماشای فیلم خبر از لوئیس بودن مورد ضرب و شتم با وحشت.

"آنها نمی دهد و چیزی خوب آمد از آن. هنوز هم نیاز به بهبود اما چیزی خوب در آمد از آن."

"جان حاضر به فدا کردن زندگی, بنابراین ما می توانیم آزادی را به رای گفت:" ادنا زرگر بود که با پوشیدن لباس سیاه و سفید زندگی می کند ماده پیراهن. "ما می خواهیم برای دیدن او با صدای بلند."

لوئیس چپ خانواده اش در مزرعه در Pike County, Alabama در 1950s به آغاز مبارزه با تبعیض نژادی و ظلم و ستم. او موفق به دریافت یک قهرمان استقبال در توقف نهایی در خانه خود دولت است.

پس از ردیابی مسیر از تکمیل سلما به مونتگمری, مارس یک افتخار گارد انجام Lewis' پرچم-بخور تابوت به آلاباما کنگره که در آن او را به دروغ در آرامش. آلاباما رژیم صهیونیستی. کی Ivey قرار داده شده یک تاج گل از گل به شکل آلاباما پرچم تابوت. در کنگره ایالات متحده سیول تری قرار می گیرد یک تاج گل به شکل پرچم آمریکا.

اعضای خانواده خود را, بسیاری از پوشیدن پیراهن با عبارت "خوب مشکل" منجر شد برای اولین بار به کنگره قبل از مشاهده عمومی در اواخر بعد از ظهر. یک خط از مردم برخی از حمل چتر سایه صبر و تحت وحشیانه ظهر آلاباما خورشید به داخل و ادای احترام خود را.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

یک سری از وقایع آغاز شد و روز شنبه در Lewis' شهر تروی, آلاباما به پرداخت ادای احترام اواخر کنگره و میراث او. او را به دروغ در دولت در کنگره در هفته آینده قبل از خصوصی تشییع جنازه پنج شنبه در آتلانتا تاریخی Ebenezer کلیسای باپتیست که کشیش مارتین لوتر کینگ جونیور یک بار منجر شده است.

___

این داستان تصحیح نام فرانتس تپه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن