بلوز گیتاریست پیتر گرین از بنیانگذاران Fleetwood Mac می میرد در 73

بزرگنمایی این تصویر نوازنده بریتانیا پیتر سبز گیتاریست و از بنیانگذاران گروه راک Fleetwood Mac, حدود

توسط MINERALNEWS در 5 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

نوازنده بریتانیا پیتر سبز گیتاریست و از بنیانگذاران گروه راک Fleetwood Mac, حدود سال 1968. سبز خانواده اعلام کرد و مرگ او در روز شنبه. هولتن بایگانی/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
هولتن بایگانی/گتی ایماژ

بلوز گیتاریست پیتر گرین از بنیانگذاران گروه فلیتوود مک درگذشت در سن 73.

نمایندگان از شرکت سوان Turton انتشار بیانیه ای از سبز خانواده در روز شنبه گفت: "آن را با غم و اندوه بزرگ است که خانواده پیتر سبز اعلام مرگ این آخر هفته مسالمت آمیز در خواب خود را. بیشتر به یک بیانیه ارائه خواهد شد در روزهای آینده."

سبز برای او شناخته شده بود blues guitar sound حتی قبل از تشکیل Fleetwood Mac. او جایگزین اریک کلاپتون در جان Mayall و Bluesbreakers در سال 1965. فقط چند سال بعد در سال 1967 سبز و همکار Bluesbreakers اعضای درامر میک فلیتوود و نوازنده بیس جان McVie تشکیل Fleetwood Mac همراه با گیتاریست Jeremy Spencer.

میک فلیتوود انتشار بیانیه ای در روز شنبه اشاره کرد و سبز و اساسی در گروه تاریخ.

"برای من و هر گذشته و در حال حاضر عضو Fleetwood Mac دست پیتر سبز به یاد ماندنی! پیتر بود که آغاز شده و گروه فلیتوود مک همراه با خودم جان McVie و Jeremy Spencer. هیچ کس تا به حال پا به صفوف Fleetwood Mac بدون احترام به پیتر سبز و استعداد خود را به این واقعیت است که موسیقی باید درخشش روشن و همیشه تحویل داده می شود با سازش شور!!!

پیتر

من از دست شما اما بقیه آسان آهنگ های خود را زندگی می کند. من با تشکر از شما برای درخواست من به شما درامر همه کسانی که سال پیش. ما خوب بود و دنباله تبحر یک جهنم از یک موسیقی جاده های بسیاری برای لذت بردن از.

خدا با سرعت به شما عزیزترین دوست من.......

عشق میک فلیتوود"

سبز جهت شنیده می شود در این گروه آلبوم اولیه از جمله خود با عنوان اولین در سال 1968. او نوشت: "آلباتروس" این گروه تنها شماره 1 آمار در بریتانیا singles chart. سبز شد و همچنین در پشت "خیلی خوب" "مرد جمعیت" و "سحر و جادو سیاه کاری" که آخرين سانتانا نکردم با پوشش نسخه.

سبز سمت چپ گروه در سال 1970 پس از یک دوره رفتار نامنظم و استفاده از مواد مخدر. رفتار او بعدها مبتلا به اسکیزوفرنی و او در بیمارستان بستری شد برای برخی از زمان. سبز بازگشت به موسیقی در اواخر دهه 70 آهنگسازی و ضبط آلبوم خود را.

سبز القاء شد به Rock and Roll Hall of Fame در سال 1998 در کنار هفت نفر دیگر از اعضای Fleetwood Mac.

در ماه فوریه قبل از coronavirus تعطیل مقیاس بزرگ تجمع میک فلیتوود برگزار شد ادای احترام کنسرت سبز در لندن, این برنامه شامل یک ترکیب از هنرمندان بودند که تحت تاثیر رنگ سبز به کار می کنند.

Fleetwood گفته رولینگ استون قرار داده است که او ادای احترام کنسرت هم به دلیل "من می خواستم مردم بدانند که من فرم این گروه — پیتر سبز بود. و من می خواستم برای جشن گرفتن آن در اوایل سال Fleetwood Mac آغاز شده است که این توپ که رفت پایین جاده بیش از 50 سال گذشته."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن