بلومبرگ پس از سرزنش پایان 'redlining' در سال 2008 سقوط

واشنگتن - در ارتفاع سقوط اقتصادی سال 2008 و پس از آن -- نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار گفت: رفع تبعیض مسکن عمل ش

توسط MINERALNEWS در 24 بهمن 1398

واشنگتن - در ارتفاع سقوط اقتصادی سال 2008 و پس از آن -- نیویورک مایکل بلومبرگ شهردار گفت: رفع تبعیض مسکن عمل شناخته شده به عنوان "redlining" مسئول تحریک بحران.

"این همه آغاز شده زمانی که وجود دارد مقدار زیادی از فشار بر روی بانک ها به وام برای همه" بلومبرگ در حال حاضر یک دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در یک فروم که به میزبانی دانشگاه جورج تاون در سپتامبر 2008. "Redlining اگر شما به یاد داشته باشید, بود, مدت, که در آن بانک ها در زمان تمام محلات و گفت: مردم در این محلات فقیر هستند آنها در حال رفتن به قادر به پرداخت وام مسکن خود را, خود را بگویید فروشندگان نمی رفتن به آن مناطق.'"

او ادامه داد: "و پس از آن کنگره درگیر شدم -- محلی و مقامات منتخب و همچنین-و گفت:" آه که عادلانه نیست این افراد باید قادر به دریافت اعتبار.' و هنگامی که شما شروع به هل دادن در این جهت بانک ها شروع به ساخت بیشتر و بیشتر وام های که در آن اعتبار شخص خرید خانه نبود به عنوان خوب به عنوان شما می خواهم."

بلومبرگ میلیاردر ساخته شده است که رسانه ها و خدمات مالی امپراتوری قبل از تبدیل شدن به انتخابات سیاست درست بود که بحران مالی باعث شد در بخشی از بانک ها گسترش وام به وام گیرندگان که بیمار مناسب به آنها پرداخت. اما با نسبت دادن بحران به حذف redlining یک عمل استفاده شده توسط بانک ها به تبعیض علیه اقلیت وام بلومبرگ به نظر می رسد سرزنش سیاست های در نظر گرفته شده برای آوردن برابری به بازار مسکن.

اصطلاح redlining می آید از "خطوط قرمز" کسانی که در صنعت مالی خواهد قرعه کشی بر روی یک نقشه به معنی مناطق تلقی فاقد شرایط لازم برای اعتبار اغلب بر اساس نژاد.

"آن را به خوبی مستند شده است که سقوط سال 2008 باعث شد غیر اخلاقی وام چپاولگر که به عمد هدف قرار جوامع از رنگ" گفت: Debra گور-Mann, رئيس جمهور و مدیر عامل Greenlining موسسه غیر انتفاعی است که با این نسخهها کار به صورت نژادی و عدالت اقتصادی. "مردم از رنگ فروخته شد ترفند وام با انفجار نرخ بهره طراحی شده برای فشار آنها را به سلب حق اقامه دعوی. جوامع ما از رنگ و کم درآمد جوامع بودند قربانیان سقوط نمی شود."

سخنگوی کمپین استو Loeser گفت که بلومبرگ "حمله درنده اعطای وام" به عنوان شهردار و اگر رئیس جمهور منتخب یک طرح به "کمک یک میلیون بیشتر سیاه و سفید, خانواده ها برای خرید یک خانه و مقابله با اثرات redlining و بحران وام مسکن وامهای بیپشتوانه."

این کمپین همچنین با اشاره به تلاش های بلومبرگ خصوصی بشردوستانه برای کمک به شهرهای دیگر صنایع دستی سیاست های است که کمک خواهد کرد که کاهش اخراج. او وعده داده شده در ژانویه گفتار به انجام یک نسخه که وی در سال 2008: درخواست دهندگان برای به روز رسانی های اعتباری خود را-به ثمر رساند مدل "از آنجا که میلیون ها نفر از خانواده ندارد یک نمره های اعتباری است که مورد نیاز است برای به دست آوردن یک وام مسکن."

پس از این داستان منتشر شد Loeser افزود: "او گفت که چیزی بد - بحران مالی - به دنبال چیزی خوب است که مبارزه با redlining که او بخشی به عنوان شهردار."

بلومبرگ 2008 سخنان ایستاده در مقایسه با دهه مواضع برخی از رقبای خود را برگزار کرده اند.

ماساچوست ایالت الیزابت وارن کار به عنوان یک استاد دانشگاه و وکیل شده است اختصاص داده شده به مطالعه از ورشکستگی و فاجعه تاثیر آن بر رفاه مالی خانواده. به عنوان یک جوان دلاور سناتور جو بایدن برگزار شد جلسات در ناعادلانه شیوه های وام دهی و حمایت و تصویب قانون منع تبعیض در اعطای وام و سرکوب در صنعت ارقام که انجام داد.

در روز پنج شنبه, Warren, انتقاد بلومبرگ نشان می دهد پایان redlining ناشی از تصادف.

"خارج از کنترل حرص و طمع توسط وال استریت و بانک های بزرگ و فساد است که اجازه می دهد تا آنها را کنترل دولت ما ناشی از سقوط" او هنوز توییتی.

"من تعجب است که کسی که در حال اجرا برای نامزدی حزب دموکرات فکر می کند اقتصاد بهتر خواهد بود اگر ما فقط اجازه دهید بانک ها بیشتر آشکارا نژادپرستانه" او گفت:. "ما نیاز به مقابله با شرم آور میراث تبعیض نیست در مورد آن دروغ like Mike Bloomberg."

بلومبرگ است redlining سخنان آخرین نمونه از گذشته خود نظر او را که باید مطرح در روزهای اخیر است که او به نظر می رسد دلیل حساس است.

در روز سه شنبه ضبط صدا ricocheted در سراسر رسانه های اجتماعی بلومبرگ از اداره پلیس استفاده از بحث "توقف-و-frisk" تاکتیک در طول یک 2015 ظاهر در موسسه آسپن.

تحت برنامه شهر نیویورک افسران پلیس آن را یک روال تمرین برای متوقف کردن و جستجو انبوه از عمدتا سیاه و اسپانیایی به دیدن اگر آنها حمل سلاح.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

اگر چه او پس از عذرخواهی برای حمایت خود را از سیاست در ضبط رادیو فردا گفت که "95%" از قتل و قتل قربانیان مرد جوان اقلیت و این که "شما فقط می توانید توضیحات زیراکس آن و با تصویب آن را به تمام پلیس است." برای مبارزه با جرم و جنایت او گفت: "قرار دادن تعداد زیادی از پلیس که در آن جرم و جنایت است که بدان معنی است که در اقلیت محلات."

بلومبرگ را مطرح نظرات در مورد redlining آمده که او را در میان یک دو روز تور از جنوب که در بخش متمرکز شده است و در ایجاد روابط با رای دهندگان که ستون فقرات حزب دموکرات است. در روز پنج شنبه او قصد دارد برای راه اندازی "مایک برای امریکا"

صحبت با خبرنگاران در تنسی در جمعه او حاضر به طور مستقیم عذرخواهی, 2015 نظرات. در پاسخ به تکرار سوال او گفت: "من فکر نمی کنم این واژه ها نشان می دهد که چگونه من led متنوع ترین شهرستان در کشور است."

"من عذرخواهی کرد برای تمرین و درد که آن را ناشی از" او گفت:. "آن پنج سال پیش. و شما می دانید, آن را فقط راهی نیست که من فکر می کنم و آن را منعکس نمی کند آنچه که من هر روز انجام دهید."

معرفی بلومبرگ در یک رویداد در چاتانوگا تنسی دکتر Elenora جنگل جمهور از شهر NAACP فصل گفت که او خواهد بود یک مبارز خستگی ناپذیر برای عدالت اقتصادی برای آمریکایی های سیاه و سفید.

"من می دانم آنچه نژادپرستی به نظر می رسد. من می دانم آنچه در آن مانند به نظر می رسد و نه Mike Bloomberg," او گفت:.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان الکساندرا Jaffe در واشنگتن و کاتلین Ronayne در چاتانوگا تنسی کمک به این گزارش.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."

___

این داستان درست شده است تا منعکس کننده که بلومبرگ دیگر شد شهردار زمانی که او به نظر می رسد در موسسه آسپن در سال 2015; او را ترک کرده بود در پایان سال 2013 است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب