بلومبرگ شرط 500 میلیون دلار در روز سه شنبه برنده مذاکرات در مورد کنوانسیون مقابله

بزرگنمایی این تصویر دموکرات نامزد ریاست جمهوری مایک بلومبرگ شهردار سابق شهر نیویورک صحبت می کند و در

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

دموکرات نامزد ریاست جمهوری مایک بلومبرگ شهردار سابق شهر نیویورک صحبت می کند و در یک تجمع در هوستون در فوریه. 27. مایکل Wyke/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایکل Wyke/AP

بدون توجه به آنچه اتفاق می افتد در روز سه شنبه سابق شهر نیویورک شهردار مایک بلومبرگ در حال حاضر ساخته شده تاریخ است.

این نیکوکار میلیاردر و تاجر اجرا شده است گران قیمت ترین خود بودجه مبارزات انتخاباتی تا کنون عبور از 500 میلیون دلار در هزینه تبلیغات به تنهایی در روز قبل از روز سه شنبه مسابقات. "شما همه شنیده شعار 'مایک خواهد آن را انجام دهد,' 'مایک خواهد آن انجام می شود.' و اگر شما نمی حروم کردم خیلی افتضاح از پول" او کنایه آمیز در یک کمپین توقف در تنسی بیش از آخر هفته.

اما او همچنین نشان داد در یک مصاحبه با فاکس نیوز روز دوشنبه که حتی اگر او برنده نیست در آینده مقدماتی او یکی دیگر از راه به نامزدی – رقابت کنوانسیون.

"محتمل ترین سناریو برای حزب دموکرات است که هیچ کس اکثریت آن می رود به یک کنوانسیون که در آن وجود دارد و اسب و تجارت و همه تصمیم می گیرد به سازش" بلومبرگ گفت. وی افزود: "این حتی نمی باید به نامزد پیشرو; آن می تواند یکی از با تعداد کمتری از نمایندگان." او گفت: قوانین می گویند شما می توانید "مبادله آرا و را می پردازد."

بلومبرگ وارد نژاد — دقیقا 100 روز قبل از سه شنبه — در یک لحظه دموکراتیک اضطراب در مورد زمینه و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن عملکرد. بلومبرگ اعلام کرد پیشنهاد خود را به عنوان "یک انتخاب برای دموکرات" با تمرکز بر رقابت در میانه جناح و حزب. اما در آستانه دیدار مقدماتی بایدن در یک موضع کاملا متفاوت بیرون آمدن از کارولینای جنوبی با یک پیروزی قاطع بیش از ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز و با شور و شوق بیشتر و تاییدیه رفتن به سه شنبه.

بلومبرگ تصمیم به چشم پوشی از اوایل متحده و اجرای یک کمپین ملی برای پیروزی نامزدی هرگز کار می کرد اما هیچ کس تا به حال سعی کردم به آن را انجام دهد با بلومبرگ منابع ،

"مایک بلومبرگ نشده است در انتخابات هنوز" مدیر کمپین کوین Sheekey در بیانیه ای گفت و اشاره کرد که بلومبرگ تنها نامزد انتخاباتی در تمام 14 سه شنبه متحده است. "مایک رکورد با موفقیت رهبری و مدیریت از طریق بحران ها و چالش های است که دقیقا آنچه که آمریکایی ها به دنبال در یک رئيس جمهور جدید است."

چه اندک رای گیری وجود دارد در سه شنبه متحده نشان می دهد در غیر این صورت. آخرین نظرسنجی ان بی سی از, جمعه, حال بلومبرگ عقب مانده در مقام سوم پشت ساندرز و بایدن در تگزاس و کارولینای شمالی است. بایدن را نزدیک به 30 نقطه پیروزی ساندرز در ایالت کارولینای جنوبی نشان داد که رای گیری می تواند شدید در یک مسابقه که در آن بسیاری از رای دهندگان در حال ساخت تا ذهن خود را در آخرین لحظه.

در حالی که بلومبرگ مبارزات انتخاباتی است در تمام 14 سه شنبه متحده او را به خصوص متمرکز متحده به ندرت بازدید توسط دموکرات ها در اولیه دعوا: آرکانزاس و اوکلاهما و تنسی نیز به عنوان تگزاس و کارولینای شمالی به دلیل خود را بیشتر در میانه ناب. بلومبرگ ساخته شده و متوقف می شود در تمام این کشورها در روز قبل از روز سه شنبه مسابقات.

او وعده داده است برای ایجاد یک ائتلاف گسترده از دموکرات ها جمهوری خواهان و مستقل — سیاسی وابستگی او به اشتراک گذاشته شده است در برخی از نقطه در زندگی خود. کریستی دانبار یک رئیس امور مالی برای کسب و کار کوچک و مادام العمر جمهوری که رای برای دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در سال 2016 با حضور بلومبرگ رالی در Blountville, Tenn., جمعه گذشته است. "من عبور خطوط حزب به من رای اول حزب دموکرات برای ریاست جمهوری گفت:" NPR. دانبار بلومبرگ گفت: تنها دموکرات او را برای رای دادن در ماه نوامبر. "من نمی خواهم به رای برنی ببخشید. من نه سوسیالیستی."

بلومبرگ پیروزی در هر تعداد از شنبه متحده بود مسلما نگه داشتن او در مسابقه و تقلا ریاضی برای عقد نامزدی حزب دموکرات. یکی از نشانه های اعتماد به نفس: او قصد دارد به صرف شنبه انتخاباتی خود در فلوریدا پیش از این دولت, مارس 17 مسابقه. اما شکست به پیروزی در یک دولت برای یک کمپین است که بنا در آن فوق العاده سهشنبه — به احتمال زیاد ترک بلومبرگ با هیچ عملی راه به نامزدی و خواستار او را به رها کردن مسابقه.

"من در آن به نفع خود آن را" بلومبرگ روز دوشنبه گفت: در یک کمپین توقف در ویرجینیای شمالی.

او همچنین در توییتی که او قصد دارد به کمپین این هفته در میشیگان و پنسیلوانیا و فلوریدا — کلید نوسان متحده برگزاری انتخابات مقدماتی حزب در مارس و آوریل.

بدون در نظر گرفتن بلومبرگ نقش در سال 2020 است ادامه خواهند داد. او متعهد شده است تا همچنان به صرف پول برای انتخاب هر کسی که نامزد — حتی اگر آن را Sanders. که وعده کرده است تولید بسیاری از حسن نیت دموکراتیک رای دهندگان که نشان داده اند تا در تظاهرات. "آخرین انتخابات که نیست انجام می شود. هیلاری وجود دارد و با خودش گفت:" دومینیک فراست مشاور کسب و کار است که اولین بار نامزد برای دفتر محلی از ممفیس, Tenn. "بنابراین او را به می گویند که — که او را نگه داشتن از ستاد عامل و حمایت از او هر چه دموکرات برنده در اولیه — من فکر می کنم که می گوید زیادی در مورد او."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن