مقصر Coronavirus شیوع مسلمانان در هند مورد حمله قرار می آیند

بزرگنمایی این تصویر هندی پلیس نگهبانی در یک جاده خلوت در دهلی نو به هند همچنان تحت مستند بیش از coro

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

هندی پلیس نگهبانی در یک جاده خلوت در دهلی نو به هند همچنان تحت مستند بیش از coronavirus. Yawar Nazir/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Yawar Nazir/گتی ایماژ

Cowering در چمن یک جوان مسلمان مرد التماس برای زندگی خود را.

او را تکان دادن. دست و صورت خونین دارد. حمله خود را ضرب و شتم و تهدید به douse او سوخت و او را در آتش. آنها او را متهم به عمد در تلاش برای گسترش coronavirus.

قربانی شناسایی شده بعد توسط مقامات و همسایگان به عنوان 22 ساله Mehboob علی بود در راه خانه خود را از یک مسلمان مبلغ کنفرانس در مرکز هند, زمانی که او تحت حمله آوریل 5 در روستای خود را از Harewali در شمال غربی لبه هند سرمایه است. علی موفق به فرار شد و تحت درمان در یک بیمارستان محلی است.

حمله به تصویری که به اشتراک گذاشته شده است به طور گسترده ای در هند در رسانه های اجتماعی بخشی از موج خشونت علیه مسلمانان هند در هفته های اخیر. این کشور بزرگترین اقلیت مذهبی مسلمانان تعداد نزدیک به 200 میلیون هندو-اکثریت هند و طولانی مواجه سوء استفاده و خشونت به خصوص تحت ملی هندو دولت نارندرا نخست وزیر.

Coronavirus بحران به نظر می رسد که تشدید آن است. مسلمان, مبلغ, گروه علی وابسته است با Tablighi Jamaat شد انتقاد برای برگزاری یکی دیگر از کنفرانس در دهلی نو که تبدیل به هند یکی از بزرگترین coronavirus نقاط داغ. اما حتی مسلمانان مسلمانان با این گروه می گویند که آنها با آن مواجه شده اند افزایش تبعیض و آزار و اذیت و حملات. خشونت سوخت شده است قربانیان و ناظران می گویند جناح راست ملی هندو کانال های تلویزیون اطلاعات غلط در رسانه های اجتماعی و اظهارات از حزب حاکم سیاستمداران است.

در اوایل ماه مارس Tablighi Jamaat — یک جنبش اسلامی با ده ها میلیون ها نفر از پیروان در سراسر جهان برگزار شد در یک کنفرانس در دهلی ستاد در نقض اجتماعی فاصله گرفتن قوانین است. مقامات بر این باورند کنندگان گرفتار COVID-19 وجود دارد و پس از آن به خانه بازگشت گسترش این ویروس در سراسر هند است. در حالی که آزمایش گسترده وزارت بهداشت گفت: حدود 30 درصد از هند مجموع COVID-19 موارد پیش بینی شده است به افرادی که در این رویداد حضور داشتند. ده ها هزار نفر از افرادی که در تماس با آنها بوده است قرنطینه.

در آوریل 16, هند به اتهام یکی از رهبران جنبش محمد سعد Kandhalvi با مقصر قتل. اگر محکوم به 10 سال زندان. Kandhalvi همچنان در خفا اما سخنگوی مشرف علی خان با صدور یک بیانیه ویدئویی اصرار پیروان به همکاری با پلیس است.

"به نوبه خود خود را در اگر شما صرف زمان و در هر جماعت حوادث," او گفت:. "همکاری با پلیس که در حال تلاش برای تماس با-ردیابی شما. وجود دارد بدون نیاز به پنهان کردن و یا بی ادبی."

تقاضای خود را آمد در میان گزارش از جماعت اعضای رفتار بد. در یک قرنطینه مرکز در دهلی آنها گزارش تف در پزشکان است. در همسایه, Uttar Pradesh, آنها گفته شده نظرات نامناسب و کاهش یافته است شلوار خود را در مقابل پرستاران زن. یک بیمارستان در همان دولت بنا به گزارش حذف زن از کارکنان وظیفه پس از اعضای جماعت گفته "بدرفتاری" با آنها.

برخی از این گزارش معلوم شد نادرست است. اما خشم منفجر شد با این وجود در سراسر هند است.

"این افراد خطرناک این مستند بازی!" Arnab Goswami, گوینده خبر در هند محبوب جمهوری TV, فریاد زدن در مارس 31 پخش. "آنها به خطر بیافتد همه ما!"

یک مقام رسمی از مودی Bharatiya Janata Party پیشنهاد اعضای جماعت باید شات. یکی دیگر از, اما, با صدور یک هشدار است.

"هیچ کس نباید صحبت یک کلمه علیه مسلمانان" کارناتاکا ارشد وزیر, B. S. Yediyurappa گفت: تلویزیون های محلی. "اگر کسی مقصر کل جامعه مسلمانان برای برخی از روز حادثه من به عمل در مقابل آنها."

روز یکشنبه پس از سازمان همکاری اسلامی ابراز "نگرانی عمیق" بیش از آنچه که از آن به نام "اسلام هراسی در محافل سیاسی و رسانه ای" در هند مودی توییتی درخواست برای "وحدت و برادری."

"COVID-19 نمی بیند و نژاد و مذهب و رنگ و کاست و عقیده و زبان و یا مرزهای قبل از قابل توجه" نخست وزیر نوشت. "ما در این با هم."

مختلف دیگر رویدادهای مذهبی از جمله هندو ارابه کشیدن جشنواره برگزار شده است در سراسر هند در نقض مستند قوانین. اما هیچ کدام را به دست آورد به همان اندازه خشم عمومی به عنوان جماعت را در دهلی نو برگزار کند.

این #CoronaJihad برچسب روند در توییتر در هند بنحوی مسلمانان با استفاده از این ویروس به عنوان یک شکل از اسلام "جنگ مقدس." آن است که اغلب همراه با فیلم ظاهرا نشان دادن مسلمانان تف بر مواد غذایی و عطسه.

"جناح راست است و در همه این فیلم های قدیمی و گردش آنها را به تلقین کردن که مسلمانان هند در حال آگاهانه گسترش coronavirus و آن برابر است با فعالیت های تروریستی" توضیح می دهد که Pratik سینها از بنیانگذاران AltNews هند سایت که debunks خبر جعلی.

سینها شده است بررسی چنین ویدئوها و می گوید بسیاری از آنها گمراه کننده است.

برای مثال یک فیلم ضبط شده در جولای 2018 — قبل از شیوع کروناویروس — به تصویر می کشد مسلمانان بزرگ, بشقاب و ظروف.

"وجود دارد یک فرقه از مسلمانان به نام Bohra مسلمانان و آنها را به این عمل که در آن آنها معتقدند هیچ غذایی باید هدر رفته" سینها NPR گفت. "بنابراین یک دسته از پسران جوان بودند و لیسیدن تمام بشقاب و قاشق بعد از رویداد — و که ویروسی رفت و ادعا اینها مسلمانان در تلاش برای گسترش coronavirus."

مسلمان فروشندگان باید پس از مسدود شده از فروش مواد غذایی و شتم. یک بیمارستان سرطان مجبور به عذرخواهي شد و پس از امتناع از اعتراف مسلمانان مگر اینکه آنها تحت یک coronavirus آزمون. در شهر جنوبی بنگلور مسلمان داوطلبان تحت حمله با خفاش کریکت زمانی که آنها توزیع مواد غذایی به فقیر.

یک عضو است که داوطلب گروه ضیا, Nomani NPR گفت که مردان با نزدیک شدن به او را در یک موسسه خیریه غذا رانندگی و شناسایی خود را به عنوان اعضای RSS — Rashtriya Swayamsevak Sangh — یک هندو با روابط نزدیک هند به دولت است. آنها به طور خاص او را به عنوان یک مسلمان به خاطر لباس خود را.

"من آنها را دیدم پوشیدن [مسلمان سبک] مد [نیام] و آنها شروع کرد و گفت که ما باید درس و همه و از آن زمان شما را ترک و از اینجا" Nomani, 28, به یاد می آورد.

یکی دیگر از داوطلبان ثبت تقابل بر روی تلفن همراه خود را و Nomani توییتی فیلم. او قبل از این استدلال می تواند به خشونت کشیده شد.

در مارس 9 توجیهی, Vikas Swarup هند مقام دولتی را تکذیب کرد, شده اند وجود دارد هر گونه حملات تلافی جویانه علیه مسلمانان در میان تماس با ما-ردیابی از جماعت شرکت کنندگان.

"من فکر نمی کنم این است چیزی برای انجام با یک جامعه خاص," او گفت: بین المللی خبرنگاران از طریق ویدئو. "این است که با سرایت آن پخش شده است به عنوان یک نتیجه از یک غیر مسئولانه جمع آوری."

NPR تولید Sushmita Pathak کمک به این گزارش از بمبئی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن