سیاه مدیکر بیماران با COVID-19 نزدیک به 4 بار به احتمال زیاد به پایان رسید تا در بیمارستان

بزرگنمایی این تصویر COVID-19 به طور نامتناسبی تحت تاثیر سیاه, اسپانیایی و آمریکایی با توجه به مدیکر

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

COVID-19 به طور نامتناسبی تحت تاثیر سیاه, اسپانیایی و آمریکایی با توجه به مدیکر ادعا داده است. جان مور/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان مور/گتی ایماژ

جدید اطلاعات فدرال تقویت استارک نژادی و نابرابری است که به نظر می رسد با COVID-19: با توجه به مراکز مدیکر و مدیکید خدمات سیاه آمریکایی, ثبت نام در مدیکر در بیمارستان بستری شد, با این بیماری در نرخ های نزدیک به چهار برابر بیشتر از همتایان سفید.

نابرابری نیز قابل توجه در میان اسپانیایی ها و آمریکایی های آسیایی تبار. اسپانیایی ها بودند که بیش از دو بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان بستری سفیده در حالی که آمریکایی های آسیایی تبار بودند حدود 50 درصد بیشتر احتمال دارد. سیاه و اسپانیایی ذینفع بودند بیشتر احتمال دارد به تست مثبت برای coronavirus و همچنین سیستم مدیریت محتوا, مدیر Seema Verma گفت.

داده ها "تایید می کند درک و سرسختانه مداوم نابرابری در سلامت به صورت نژادی و اقلیت های قومی و گروه" ورما گفت: در یک کنفرانس مطبوعاتی دوشنبه.

"کم وضعیت اجتماعی و اقتصادی خود را همه بیش از حد اغلب پیچیده با نابرابری نژادی, من فقط ذکر شده نشان دهنده قدرتمند پیش بینی از عوارض ناشی از COVID-19," او اضافه شده است.

داده های قبلی در حال حاضر نشان داده است که آمریکایی های قدیمی تر به طور کلی بیشتر احتمال ابتلا به موارد شدید COVID-19; اما جدید سیستم مدیریت محتوای داده ها برجسته است که حتی در میان این گروه نژادی و سلامت نابرابری چشمگیر هستند.

دکتر مارسلا Nunez-اسمیت مدیر تحقیقات حقوق صاحبان سهام و مرکز نوآوری در دانشکده پزشکی دانشگاه ییل, تماس, آمار نژادی و قومی و نابرابری های سلامت "انکار ناپذیر."

"ما نیاز به تشخیص فوریت در این لحظه به گسترش ما چگونه فکر می کنم در مورد مراقبت از سلامت و نقش آن در ارتقاء سلامت" او می گوید. "به عنوان پزشکان و بهداشت و درمان تحویل سیستم ما نیاز به اولویت بندی ما پرداختن به سلامت بیمار مربوط به نیازهای اجتماعی از قبیل غذا و مسکن."

اکثر مزایای مدیکر بیش از 65 هر چند این برنامه نیز پوشش می دهد برخی از افراد معلول و یا مرحله نهایی بیماری کلیوی. ورما اشاره می کند که COVID-19 به طور نامتناسبی تحت تاثیر افرادی که مدلهای واجد شرایط برای مدیکر و مدیکید که شامل هر دو کم درآمد افراد مسن و برخی از افراد معلول. این گروه بیشتر بود به احتمال زیاد در بیمارستان بستری شود از دیگر مزایای مدیکر.

مردم با پایان مرحله بیماری کلیوی بالاترین میزان بستری شدن در بیمارستان با توجه به داده ها.

یک CMS رسمی گفت: این سازمان قصد دارد به انتشار جداگانه داده ها در COVID-19 و ذینفع پزشکی به عنوان به زودی به عنوان اطلاعات کامل است به اندازه کافی برای گزارش.

به طور کلی بیش از 325,000 مزایای مدیکر تشخیص داده شد با COVID-19 در طول دوره زمانی تحت پوشش — از Jan. 1 تا 16 ماه مه سال 2020 — و نزدیک به 110,000 بیمارستان بستری شد برای درمان این بیماری است.

CMS, data, دوشنبه منتشر شد که بر اساس مدیکر ادعای ثبت در طی این مدت و ناقص است, سیستم مدیریت محتوا, مقامات هشدار داد چرا که برخی ادعا می کند که برای دوره نشده اند ممکن است ثبت نشده است.

حتی پس از آن است که در خط با داده های دیگر که پیدا کرده است که COVID-19 بازدید جوامع از رنگ به خصوص سخت است. برای مثال یک مطالعه منتشر شده در ماه مه و بر اساس سوابق بیمار در کالیفرنیا سیستم مراقبت های بهداشتی است که از آمریکایی های آفریقایی تبار هستند 2.7 به احتمال زیاد به عنوان سفید از مردم برای پایان دادن به بستری با این بیماری است. و در ماه گذشته NPR خود تجزیه و تحلیل نشان داد که در سراسر کشور آفریقایی-آمریکایی و میر ناشی از COVID-19 تقریبا دو برابر بیشتر از انتظار می رود بر اساس سهم خود را از جمعیت.

"شماره جدید منتشر شده توسط دولت تقویت آنچه ما دیده ایم از مراحل اولیه این بیماری همه گیر — COVID است که مصرف نامتناسب تلفات در سیاه و سفید آمریکایی ها و دیگر جوامع رنگ" نوشت: Tricia Neuman, مدیر اجرایی این برنامه در مدیکر سیاست در قیصر بنیاد خانواده در یک e-mail. "و چون COVID است که سختترین کار آمریکایی این به این معنی نرخ های بالاتر در میان سیاه, افراد مسن تر از سفید پوستان نرخ بالاتر از بستری شدن در بیمارستان و بالاتر نرخ مرگ."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن