سیاه, بازیکنان هاکی در جشن NHL تلفن همراه, تاریخچه موزه

بزرگنمایی این تصویر ویلی O'Ree (سمت چپ) و Howie جوان (مرکز) از لس آنجلس تیغه بحث در طول گرم یو پی اس

توسط MINERALNEWS در 8 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

ویلی O'Ree (سمت چپ) و Howie جوان (مرکز) از لس آنجلس تیغه بحث در طول گرم یو پی اس خود را قبل از بازی در لس آنجلس عرصه ورزش در طول سال 1963-64 فصل در لس آنجلس کالیفرنیا. O'Ree شد, اولین بازیکن سیاه و سفید در لیگ ملی هاکی زمانی که او پیوست بوستون برونز در سال 1958. ب بنت/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ب بنت/گتی ایماژ

حتی Gary Bettman می دانست که این نام برای اولین بار, سیاه, بازیکن هاکی در لیگ ملی هاکی شد که او لیگ کمیسر در سال 1993.

Bettman از استخدام ویلی O'Ree که شکست NHL رنگ مانع هنگامی که او skated برای بوستون برونز در سال 1958 به عنوان یک لیگ سفیر بخشی از آنچه که لیگ در حال انجام است را به بازی خود را متنوع تر است.

NHL گذشته عمده ایالات متحده ورزشی لیگ به ادغام و هنوز هم whitest. فقط 92, دیگر, سیاه, بازیکنان هاکی را به دنبال O'Ree بر روی تیم NHL. در این فصل بیش از 2 ٪ در لیگ 775 یا تا بازیکنان سیاه و سفید هستند. که در مقایسه با 70% pro بازیکنان فوتبال و 41 درصد تنوع علامت در لیگ اصلی بیس بال.

NHL گام به برجسته تاریخ سیاه و ورزشکاران در بازی تلاش برای ایجاد علاقه بیشتر در هاکی در میان اقلیت در حالی که در ادامه به پاسخ به نژادی حوادث.

Bettman گفت: داستان از یادگیری در مورد O'Ree و بعد از آوردن او به لیگ برتر در All-Star Game آخر هفته در سنت لوئیس.

"آوردن بیشتر مردم با پیشینه های متفاوت به بازی فقط باعث می شود ما به عنوان یک بازی و رک و پوست کنده به عنوان یک کسب و کار به بازی قوی تر" Bettman گفت: در طول یک تنوع-در-هاکی پانل بحث و گفتگو در پسران و دختران باشگاه در اغلب سیاه و سفید حومه شمال سنت لوئیس.

بزرگنمایی این تصویر

ویلی O'Ree در غربالگری ویلی یک فیلم مستند در مورد او در مرکز شهر لس آنجلس و جشنواره فیلم در اکتبر 2019. O'Ree القاء شد به هاکی سالن از شهرت در نوامبر سال 2018 است. پریسلی ان/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
پریسلی ان/گتی ایماژ

پارک خارج شد لیگ newish سیاه, هاکی, تاریخچه تلفن همراه در موزه. براق تراکتور-تریلر نقاشی شده است با تصاویر سیاه و سفید بازیکنان. در داخل بازدید کنندگان می توانند مشاهده نیوجرسی O'Ree عینک در اولین بازی کنید و سعی کنید برای پاسخ به برخی از چیزهای بی اهمیت.

سیاه, بازیکنان هاکی می گویند نژادی طعنه توسط طرفداران هنوز هم بخشی از بازی است. در فصل 2017-2018 واشنگتن Devante اسمیت-Pelly heckled شد توسط طرفداران در حالی که نشسته در جعبه مجازات در شیکاگو است. بازیکن سابق جمال Mayers می گوید آن را بدست راحت تر به صحبت کردن در مورد نژاد پرستی.

"من فکر می کنم که من تحمل بسیاری از چیزهایی که به صورت کاملا صادقانه است که من فکر می کنم که من فقط فرض بر این است که راه آن است. اما من باور نمی کنم که راه آن است" گفت: Mayers که صحبت به NPR زیر پانل.

آخرین سقوط سابق NHL به جلو Akim Aliu که متولد نیجریه, داستان مشترک از شنیدن نژادی القاب و پایدار blackface در حالی که در لیگ کوچک است. در پاسخ Bettman اعلام کرد اجباری آموزش تنوع برای لیگ و راه اندازی یک whistleblower تدریس خصوصی در خانه.

"اگر وجود دارد نامناسب اعمال و حوادث, آنها در حال رفتن به خطاب و مجازات" Bettman گفت. "اما مهم تر از مجازات است آموزش و پرورش, و آموزش و مشاوره به طوری که مردم می دانند چه چیزی درست و چه چیزی اشتباه است."

NHL رانندگی تلفن همراه خود را, تاریخچه موزه به NHL شهرستانها برای دومین زمستان در تلاش برای قرار دادن یک نور افکن در آن سیاه و بازیکنان. در روز این همه ستاره بازی در آن پارک شده در کنار کوچک, هوای آزاد, یخ بازی کردن چند بلوک از شرکت مرکز در مرکز شهر St. Louis.

داخل باریک تریلر اندود شده با عکس ها و خاطرات آنتونی Duclair یکی از دو بازیکن در این سال همه ستاره تیم, یک تور خصوصی همراه با برخی از بازیکنان دیگر.

بزرگنمایی این تصویر

NHL تلفن همراه, تاریخچه موزه شامل یک دیوار به نمایندگی از هر بازیکن سیاه و سفید در لیگ. آنتونی Duclair یک رو به جلو برای سناتورهای اتاوا و همه ستاره تور موزه شده است. رایان Delaney/سنت لوئیس رادیو عمومی پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رایان Delaney/سنت لوئیس رادیو عمومی

در این موزه می گوید تاریخ رنگی لیگ هاکی از Maritimes تشکیل شده است که در سال 1895 در نوا اسکوشیا و برجسته سهم توسط کسانی که سیاه, بازیکنان مانند slapshot و پروانه دروازه بان موضع.

بازیکنان یک فرصت برای تولدش تصاویر خود را بر روی یک دیوار به نمایندگی از هر بازیکن سیاه و سفید در لیگ.

"حتی برای خودم, شما می دانید, من واقعا نمی دانم که یک دسته از این افراد تا به امروز پس همه ما در حال یادگیری با هم" Duclair گفت.

هنگامی که موزه باز به Trey روی ناچاری بود و در میان کسانی که سرگردان در. روی ناچاری, 22 گفت: او حسادت هاکی در برنامه های خصوصی و حومه مدارس بالا است.

"من می خواهم به بیرون رفتن و دیدن آنها بازی هاکی مانند "من واقعا می خواهم به بازی هاکی'," او گفت:.

روی ناچاری خود توصیف بزرگ بلوز طرفداران هاکی گفت: او فقط می دانستم که یک بازیکن سیاه و سفید قبل از رفتن را از طریق موزه.

بعد Karon جونز آمد با پدربزرگ و مادربزرگ خود را. جونز که 8 گفت که او ترجیح فوتبال بیش از هاکی. او سعی اسکیت یک بار اما گفت: این سخت است.

او با صدای بلند بخوانید خیلی از این موزه برای خانواده اش کمک گرفتن با تلفظ "برونز."

"من یاد گرفتم که مشهور, سیاه, بازیکنان هاکی دیگران کمک کرده و مشغول به کار به عنوان یک تیم است."

پس از صعود راه خود را به پایان موزه و پایین پله در پشت تریلر پدربزرگ و مادربزرگ خود را اجاره او یک جفت اسکیت در هوای پیست بنابراین او می تواند به اسکیت دیگری را امتحان کنید.



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب