Birx در "Stay-At-Home' تظاهرات: 'Devastatingly نگران کننده'

بزرگنمایی این تصویر Coronavirus وظیفه نیروی هماهنگ کننده دکتر دبورا Birx گفت: فاکس نیوز روز شنبه تظا

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Coronavirus وظیفه نیروی هماهنگ کننده دکتر دبورا Birx گفت: فاکس نیوز روز شنبه تظاهر کنندگان می تواند سهوا به خطر انداختن اعضای خانواده. او همچنین ادامه داد: تشویق اجتماعی فاصله به عنوان متحده شروع به دوباره باز کردن. الکس براندون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس براندون/AP

هماهنگ کننده کاخ سفید coronavirus پاسخ می گوید تلاش های آن است "devastatingly نگران کننده" برای دیدن جمعیت تظاهرکنندگان معترض stay-at-home سفارشات در حالی که همچنین امتناع از پیروی اجتماعی فاصله دستورالعمل و یا ماسک می پوشند.

در مورد خواسته تظاهرات هفته گذشته که در آن جمعیت swarmed میشیگان ساختمان کاپیتول — برخی از brandishing سلاح گرم — دکتر دبورا Birx گفته فاکس نیوز یکشنبه میزبان کریس والاس که معترضان سهوا ممکن است به خطر اندازد سلامت و زندگی اعضای خانواده خود را.

"این devastatingly نگران کننده برای من شخصا چون اگر آنها به خانه و آلوده خود را به مادر بزرگ یا پدربزرگ خود که یک شرکت مرضی بیماری و آنها را جدی و یا یک یا تاسف نتیجه آنها احساس گناه برای بقیه زندگی ما" گفت: Birx.

روز شنبه تظاهرات در میشیگان به دنبال تصمیم دولت فرماندار دموکرات گرچن Whitmer به گسترش stay-at-home سفارشات حتی به عنوان برخی از ایالات آمریکا شروع روند دوباره باز کردن اقتصاد خود است.

Birx گفت: بدون در نظر گرفتن که در آن دولت ها در پاسخ به این ویروس آمریکایی ها باید ادامه رعایت توصیه های مقامات بهداشت عمومی.

"ما همچنین ساخته شده آن را بسیار روشن به مردم آمریکا این است آنچه شما نیاز به انجام برای محافظت از خودتان. شما نیاز به ادامه به فاصله اجتماعی. شما نیاز به ادامه به عمل وسواسی شستن دست ها," Birx گفت.

در فلوریدا رژیم صهیونیستی. ران DeSantis یک جمهوری خواه با صدور یک فرمان اجرایی اجازه می دهد تا رستوران ها و مغازه های خرده فروشی در بسیاری از دولت به re-دوشنبه — البته در ظرفیت محدود و اجتماعی فاصله گرفته است.

در تگزاس کالیفرنیا ، گرگ ابوت اجازه داده است و فروشگاه ها و رستوران ها و سینما دوباره باز هر چند در شش روز پس از آن سفارش اعلام شد, Dallas County دو بار دیده می شود آن روزانه شمارش جدید کروناویروس موارد آمار جدید ،

گرجستان اجازه داده است تا تو سرو ورزشگاه و باربر مغازه ها به بازگشایی شده است. در مغازه سلمانی در خصوص Birx گفت که حتی با ماسک آن را هنوز هم بهتر است برای حرفه ای تر و تمیز.

"آن را امن تر است اما ما روشن ساخته است که که خوب نیست فاز 1 فعالیت" Birx گفت: با اشاره به فاز re-opening راهنمایی توسط کاخ سفید متحده است.

کشورهای دیگر شده اند که کندتر دوباره باز دیده می شود تظاهرات با تظاهرات اخیر در چندین ایالت از جمله اورگان ویسکانسین و کالیفرنیا که در آن صدها نفر انباشته در هانتینگتون بیچ روز جمعه در اعتراض به دولت موظف به ساحل نرسیده است.

والاس نیز خواسته Birx در مورد اظهارات رئیس جمهور تهمت که با برنامه ریزی برای چگونه بسیاری از آمریکایی ها می میرند از coronavirus به شدت کاهش یافته است. اوایل بینی قرار داده و انتظار می رود تعداد مرگ و میر بین 100000 تا 240,000 اما در اواخر ماه گذشته رئیس جمهور قرار دادن شماره های پایین تر و گفت: "ما قصد داریم نسبت به 50 - یا 60 ، 000 مردم."

Birx نگهداری می شود که اصلی پیش بینی "همواره بين 100000 240,000 آمریکا زندگی می کند از دست داده و با کاهش و ما یادگیری از یکدیگر چگونه به فاصله اجتماعی."

یکشنبه, بیش از 67,000 مرگ و میر ثبت شده در ایالات متحده آمریکا



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب