جشن تولد برگ 18 در تگزاس خانواده کروناویروس

CARROLLTON, تگزاس - تعجب تولد که منجر به 18 نفر تست مثبت برای coronavirus را ترک کرده است شمال تگزاس مرد وحشت

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399

CARROLLTON, تگزاس - تعجب تولد که منجر به 18 نفر تست مثبت برای coronavirus را ترک کرده است شمال تگزاس مرد وحشت زده خود را به عنوان پدر همچنان به مبارزه برای زندگی خود را در یک بیمارستان در بخش مراقبتهای ويژه.

ران Barbosa است که به یک دکتر و حاضر به حضور در مه 30, پارتی, خود, دختر, در قانون به دلیل نگرانی های ایمنی در میان COVID-19 pandemic گفت: کسانی که در بیمارستان بستری شامل پدر و مادر او هر دو در دهه 80 و خواهر خود را که همچنین مبارزه با سرطان پستان است.

باربوسا گفت برادرزاده اش ندانسته آلوده با ویروس, میزبانی ماه گذشته در جمع 25 نفر است که تنها چند ساعت به طول انجامید و به دنبال آن دولت آخرین استانداردهای بهداشتی. در حزب او گفت: برادرزاده تعامل با هفت بستگان که پس از آن قرارداد به ویروس و گسترش آن به 10 دیگر اعضای خانواده از جمله دو فرزند جوان است.

"هنگامی که مردم شروع به گرفتن بیمار ما واقعا اجازه دهید هر کس آن را داشته باشد" باربوسا گفت WFAA-TV. "ما می دانستیم که این اتفاق قرار بود منظور من کل این زمان این جریان بوده است ما وحشت زده شده است."

رژیم صهیونیستی. گرگ ابوت در روز پنج شنبه گفت تگزاس خواهد توقف تهاجمی آن بازگشایی آن را به عنوان معاملات با افزایش coronavirus موارد و بستری شدن در بیمارستان ساخته شده است که دولت یک ویروس ، ایالت تعداد COVID-19 بیماران بیش از دو برابر شده در دو هفته. تگزاس گزارش شده بیش از 11 ، 000 مورد جدید در دو روز گذشته به تنهایی.

باربوسا مادر, Carole متوقف شده که توسط این تابع به رها کردن چیزی را آزمایش مثبت برای coronavrius ژوئن 6 و بستری در بیمارستان و یک هفته بعد.

باربوسا پدرش گفت: فرانک که حضور نداشتند با هم اما بعد از قرارداد COVID-19, در بیمارستان بستری شد ژوئن 17. او گفت: پدر خود را در حال حاضر "حلق آویز در با موضوع" در ICU در حالی که در زندگی حمایت.

"این دلخراش" باربوسا گفت: برگزاری اشک.

فرانک دریافت اهدای پلاسما شنبه از بهبود coronavirus بیمار با توجه به Barbosa را در Facebook صفحه. باربوسا گفت که او امیدوار است این روش را نجات پدر خود زندگی است.

"نماز پاسخ داده شد امروز" باربوسا نوشت on Facebook. "در حال حاضر او (فرانک) نیاز به دریافت خوبی برای مامان و Barbosa خانواده است."

باربوسا گفت: خانواده اش باقی مانده ایران با وجود احساس آونگ از احساسات از جمله خشم و بیش از چند هفته گذشته.

"ما وحشت زده شدند. مردم نمی تواند بر این باورند که آنها در زمان آن را به یک عضو خانواده," او گفت:. "اما در حال حاضر ما در حال برگزاری بر روی هم است."

کارول بازگشت به بازیابی با توجه به Facebook صفحه خانواده ایجاد شده است که نشان می Barbosa خواهر کتی شده است احساس بهتر و بازگشت به خانه است به نیروی تازه یافتن.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن