پول سرمایه گذاران دنده تا برای یک تریلیون دلار شرط بندی در کشاورزي

ری ویلیامز خریداری این زمین فقط در شمال شهر کوچک دومنت در Butler County, Iowa. دن چارلز/NPR پنهان کر

توسط MINERALNEWS در 9 مرداد 1399

ری ویلیامز خریداری این زمین فقط در شمال شهر کوچک دومنت در Butler County, Iowa. دن چارلز/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دن چارلز/NPR

برای یک نگاه اجمالی از آنچه اتفاق می افتد به یک تریلیون دلار از آمریکایی های کشاورزی, ملاقات ری ویلیامز.

او یک وکیل-تبدیل-کشاورز رشد آلی دانه و تغذیه گاو جوان در 3000 هکتار در شمال شرقی اورگان است. سال گذشته او و برادرش تام تصمیم گرفت که آنها بیش از حد قدیمی برای ساعت های طولانی و کار سخت است.

"ما به مشتریان شما نمی خواهید به تکیه بر شهروندان ارشد برای خود را با کیفیت بالا محصولات ارگانیک. اعتماد من در این!" ویلیامز می گوید سن 68.

مزرعه خود را به فروش می رسد برای $23 میلیون نفر است. خریدار یک شرکت ثبت شده در دلاور با یک آدرس پستی در منهتن. مردم پشت که شرکت مایل به ناشناس باقی می ماند.

این چپ ویلیامز با یک شمع از پول برای سرمایه گذاری — و او در پارک تقریبا 3 میلیون دلار از آن در زمین های کشاورزی در نیمه راه در سراسر کشور است. او خریداری 293 هکتار در Butler County, Iowa, از یک کشاورز به نام غنی Showalter و یکی دیگر از 160 هکتار در اوبراین شهرستان از املاک و یک زن است که در آیووا به دنیا آمد اما در درگذشت ایندیانا در سن 100.

نتیجه نهایی: کنترل بر این سرزمین گذشت را به مردم با کمی شخصی و اتصال به آن زندگی می کنند که یک هزار مایل دور. صاحبان جدید تصمیم خواهد گرفت چه اتفاقی می افتد به زمین, آیا به شخم زدن و یا تخلیه آن و یا حتی برای جلوگیری از کشاورزی در آن به طور کامل. خود تصمیم گیری خواهد شد که اثرات عمیقی بر جوامع روستایی حیات وحش و حتی جهانی آب و هوا.

معاملات مشابه هستند به احتمال زیاد به رخ می دهد در یک مقیاس گسترده در سال های آینده با توجه به دیو Muth که کمک ری ویلیامز فروش و خرید خود را از دست می دهند. Muth یک شریک با جایگزین سهام مشاوران است که همسو با مردم شرکت Des Moines مبتنی بر زمین کارگزار. "در حال حاضر بیش از 80 درصد از زمین های کشاورزی در کشور متعلق به کسی 55 ساله یا مسن تر و تقریبا نیمی از [آنها] 75 یا مسن" Muth می گوید. "ما در حال رفتن به یک باور نکردنی تغییر در ارزش بیش از پنج تا بیست سال."

زمین های کشاورزی تبدیل شده است به طور پیوسته گران تر و استخر از کشاورزان و ورثه خود را که می تواند به استطاعت برای خرید آن کاهش است. هنوز وجود دارد تمایل زیادی برای آن در میان سرمایه گذاران از جمله صندوق های بازنشستگی و افراد ثروتمند مانند ویلیامز. یک گروه بزرگی از صندوق های بازنشستگی می گوید که اعضای آن در حال حاضر خود را تقریبا سه برابر بیشتر مزرعه خواص از بیش از یک دهه پیش. ارزش بازار از کسانی که در برگزاری quintupled.

روز من با استیو Bruere رئیس جمهور از مردم شرکت او تا به حال قدم به بیرون از اتاق در حالی که به صحبت کردن با کسی که در ساحل شرقی که دارای 25 میلیون دلار در دسترس برای خرج کردن در زمین های کشاورزی. "Yeah, او می خواهد به هاپ در یک هواپیما و بیرون می آیند و ما در دو هفته" Bruere گفت. "این که چگونه این مسائل می رود."

بزرگنمایی این تصویر

غنی Showalter خریداری این زمین در سال 1975. او به فروش آن در اوایل سال جاری به ری ویلیامز که هنوز فرصتی برای نگاه جدید خود را به دارایی. دن چارلز/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دن چارلز/NPR

غایب مالکیت خود رایج بوده است برای سال های بسیاری است. حدود نیمی از میانه زمین های کشاورزی در حال حاضر متعلق به مردم که در واقع نمی مزرعه آن خود را. اما آن را به شدت تکه تکه. اکثر مالکان نسبتا کوچک بسته — شاید 40 تا 160 هکتار — که منتقل شد به آنها را از طریق ارتباطات خانوادگی اغلب از بستگان که یک بار پرورشی آن است. امروز کشاورزان در حال حاضر رقابت برای زمین اغلب لیزینگ بسته از بسیاری از صاحبان مختلف.

منتقدان در مقیاس بزرگ سرمایه بر کشاورزی می گویند که غایب مالکیت حتی در شکل کنونی آن بوده است مخرب. آنها می گویند که اجاره زمین های کشاورزی می شود اغلب مورد آزار قرار گرفته که کشاورزان مستاجر نمی خواهد پول را صرف حفاظت از آب و خاک به دلیل آنها نمی تواند مطمئن شوید که آنها در اطراف برای دیدن مزایای که بلند مدت سرمایه گذاری. بسیاری از غیر کشاورزی مالکان نمی پرداخت و یا به سادگی دلیل آن کاهش را در کوتاه مدت درآمد اجاره.

سارا کارلسون از یک محیط زیست-فکر گروه به نام های عملی کشاورزان از آیووا, نقاط, به عنوان مثال از "محصولات پوشش" که کشاورزان گیاه در خارج از فصل برای حفاظت از خاک و کاهش آلودگی آب. او در مقایسه با نقشه های آیوا نشان می دهد که نرخ محصول پوشش تصویب و شيوع اجاره زمین. "این واقعا چشمگیر, دو, نقشه های قرار داده شده در کنار به یکدیگر," او می گوید. "که در آن محصولات پوشش هستند و که در آن پول اجاره زمین است: آنها مخالف است."

روی زمین که ری ویلیامز به دست آورد از غنی Showalter کوچک به نظر می رسد که تغییر حداقل در حال حاضر. این یک تخت بزرگ زمینه ذرت و سویا درست در شمال شهر کوچک دومنت و غرب از چنگال سرو رودخانه. این بود که پس از تالاب ها و دشت های سرزمین مادری مردم شناخته شده به عنوان ساوک و Meskwaki. در 1850s دولت فدرال به فروش می رسد آن را به مهاجران سفید پوست. سوابق در Butler County ضبط اسناد نشان می دهد که یک دوجین از مردم متعلق به آن پس از آن. غنی و شارون Showalter برگزار شد و در آن بیش از هر یک از دیگران است.

بزرگنمایی این تصویر

سوابق در Butler County ضبط را نشان می دهد که متعلق به هر بسته از زمین پس از 1850s. دن چارلز/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دن چارلز/NPR

این بود که زمین برای اولین بار است که غنی خریداری زمانی که او شروع کشاورزی با کمک پدر در سال 1975. امروز در 74, او هنوز هم کشاورزی با سه پسر خود را.

او متصل به این سرزمین است. "پس از 50 سال, من می دانم که این مزرعه خیلی خوب," او می گوید. اما پسران او می خواست برای فروش, چرا که آن را نامناسبی واقع شده بیست مایل از خود اصلی "محل" و بقیه از زمین های خود را. "آنها صحبت کرد و من را به آن من حدس می زنم," او می گوید.

تغییرات در مورد وارد و در این مورد حداقل آنها می تواند خبر خوبی برای آیووا آب و حیات وحش است. مردم شرکت ترویج خود را به عنوان سازگار با محیط زیست آگاهانه مدیر مزرعه و هنگامی که آن را توصیه ری ویلیامز در زمین خود خرید را انجام یک "تجزیه و تحلیل سودآوری" از زمین اضافه کردن هزینه و درآمد حاصل از هر هکتار. این شرکت گفته ویلیامز که آن را احتمالا به ارزش تلاش برای رشد محصولات زراعی در کم دروغ گفتن بخشی از مزرعه, نزدیک به رودخانه. خاک وجود دارد بیش از حد اغلب, مرطوب, با وجود زیرزمینی زهکشی لوله های.

ویلیامز می گوید: او حاضر به توقف کشاورزی که زمین. "شاید برای شما قرار داده گرده [زیستگاه] وجود دارد," او می گوید. "من فکر می کنم ما باید یک تعهد به انجام آنچه ما می توانیم برای محیط زیست است."

مزرعه مدیران جدید که از نزدیک با مردم شرکت نیز ممکن است توقف محصول این زمینه کاشت محصولات کشاورزی به جای حفاری دانه به زمین دست نخورده. طرفداران محیط زیست می گویند هر دو مرحله می تواند به حفاظت از آب و خاک و جذب کربن از هوا.

Bruere استدلال می کند که این منطقی است که سرمایه گذاران درک کنند که این باعث می شود در دراز مدت احساس های مالی برای حفاظت از محیط زیست است. "من فکر می کنم در نهادی سرمایه - 'پول هوشمند" اگر شما - است که پیش از بسیاری از مردم در بخش کشاورزی در درک که این مزارع نیاز به مدیریت در یک به شیوه ای پایدار" او می گوید. "مراقبت خوبی برای خانه در حال رفتن به درک در یک نرخ بسیار بالاتر از خانه که نبود برای مراقبت. کشاورزی و همان راه است."

بزرگنمایی این تصویر

محصولات اغلب به خوبی رشد می کنند در بخشی از زمین که ویلیامز خریداری شده است. روی زمین باقی می ماند بیش از حد مرطوب. ویلیامز ممکن است آن را تبدیل به زیستگاه های حیات وحش. دن چارلز/NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دن چارلز/NPR

واضح تر تغییر است و افزایش جاه طلبی که در زمان سرمایه گذاران گاهی اوقات به ارمغان بیاورد. در میان دراماتیک ترین نمونه های اخیر است 25000 هکتار مزرعه — اگر یکی می توانید آن را که در گوشه جنوب غربی آرکانزاس در نزدیکی مرز تگزاس. Goldcrest مزرعه اعتماد یک سرمایه گذاری املاک و مستغلات صندوق به دست آورد زمین در سال 2018 است. ادوارد Hargroves از بنیانگذاران Goldcrest می گوید که "ما شده ایم تمیز کردن خندق تسطیح زمین پاره کردن علف های هرز و درختان و قرار دادن در ایستگاه های پمپاژ آب بر روی رودخانه به طوری که ما می توانیم دوباره آبیاری آن قرار دادن در 70 کیلومتر از خط لوله در سراسر اموال."

Hargroves می گوید که مقیاس این ملک باز می شود تا امکانات که فراتر از رسیدن به هر گونه عادی مزرعه. "شما می توانید شروع به صحبت کردن مواد غذایی, شرکت, شرکت های چند ملیتی مستقل [دولت] و گویند در یک منطقه, شما می توانید رشد میلیون بوشل ذرت یا سویا یا برنج و یا پنبه و یا گندم.'"

دیو Muth از سهام جایگزین مشاوران می گوید که کشاورزی "تقریبا به" حرکت در فن آوری بالا در مقیاس بزرگ جهت. اما این است که محبوب در جوامع روستایی که در آن بسیاری از سوگواری از دست دادن کنترل محلی.

حتی کسانی که سود از این روند باید تاسف. "من ترجیح می دهند آن را به فروش به همکار کشاورزان همسایه ها می گوید:" غنی Showalter. اما هیچ یک از همسایگان شد و آماده است تا در تمام اموال. "این فقط یک مقدار زیادی از پول شما می دانید؟"



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب