بایدن را به معاونت لیست باریک: وارن Harris, سوزان رایس, دیگران

واشنگتن - جو بایدن جستجو برای یک همسر در حال اجرا است که از ورود به دور دوم بررسی صلاحیت برای کاهش لیستی از پت

توسط MINERALNEWS در 23 خرداد 1399

واشنگتن - جو بایدن جستجو برای یک همسر در حال اجرا است که از ورود به دور دوم بررسی صلاحیت برای کاهش لیستی از پتانسیل معاون ریاست جمهوری نامزد, با چند, سیاه, زنان قوی مشاجره.

دموکرات ها با آگاهی از این روند گفت: بایدن جستجو کمیته تنگ است انتخاب به عنوان چند به عنوان شش رقیب جدی پس از مصاحبه های اولیه. کسانی که هنوز در کشاکش شامل سنسور. الیزابت وارن از ماساچوست و کامالا هریس از کالیفرنیا و همچنین سوزان رایس که در خدمت به عنوان رئیس جمهور, باراک اوباما, مشاور امنیت ملی.

این روند همچنان تا حدودی مایع با توجه به کسانی که با دانش و اضافی نامزدها هنوز هم ممکن است خواسته شود به ارائه به سند گسترده بررسی فرایند در حال حاضر در جریان است برای رقیب بالا. کسانی که آشنا با بایدن جستجو صحبت کرد و خواست نامش فاش نشود به این دلیل که آنها مجاز به عموم بحث روند.

بایدن که در حال حاضر گفت: برای انتخاب یک زن به عنوان همسر در حال اجرا است رو به افزایش تماس از دموکرات ها برای قرار دادن یک زن از رنگ در بلیط — هر دو به دلیل آستین ، نقش که رای دهندگان در بایدن جاده به نامزدی و چون از حساب بیش از نژادپرستی و نابرابری roiling ملت پس از مرگ جورج فلوید. سیاه و سفید مرد مینیاپولیس درگذشت و پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را بر روی گردن خود را برای چند دقیقه یک قسمت که دستگیر شد ،

Sfmoma سابق ویرجینیا فرماندار سابق و دموکرات رئیس کمیته ملی گفت که در حالی که بایدن انتخاب شد به احتمال زیاد به "همه چیز در مورد شیمی شخصی" آن خواهد بود "هیجان انگیز برای حزب" به یک زن در یک حزب عمده ریاست جمهوری بلیط برای اولین بار.

کمپین لیست کوتاه شامل چندین سیاه از جمله هریس و برنج. مشاوران همچنین نگاه از نزدیک در فلوریدا در کنگره وال Demings و آتلانتا شهردار Keisha لنس کف هر دو از آنها سیاه و مکزیک جدید رژیم صهیونیستی. میشل Lujan گریشام, یک, لاتینا.

بایدن را بررسی کمیته تا به حال گفتگو با یک گروه بزرگتر از زنان در اوایل این بهار; کسانی که در ادامه در مراحل خواسته شده است به نوبه خود بیش از سوابق مالی, گذشته, نوشته ها و اسناد دیگر. بایدن تا به حال های مختلف دولتی و خصوصی در تعامل با بسیاری از زنان خود را بررسی کمیته در نظر گرفته شده تا کنون, اما هنوز رتبهدهی نشده است تا به حال هر گونه رسمی در یک مصاحبه به صراحت به بحث در مورد شماره 2 نقطه در بلیط. کسانی که انتظار نمی رود که برای چند هفته.

برنج که از نزدیک با بایدن در طول زمان خود را به عنوان معاون رئیس جمهور به عنوان یک مورد علاقه در میان برخی از سابق اوباما و مقامات دولت است و شخصا نزدیک به رئیس جمهور سابق. او هرگز برگزار می شود انتخاب می شوند اما اتحاد گسترده در سیاست خارجی تجربه از جمله به عنوان سفیر ایالات متحده در سازمان ملل متحد. او نیز یک منتقد صریح از مغلوب ساختن پیشی جستن دولت پس از ترک کاخ سفید در نظر گرفته و در حال اجرا برای سنای آمریکا در ایالت مین است.

برنج شده است هدف از جمهوریخواهان از جمله اظهارات او پس از مرگبار سال 2012 حمله به آمریکایی ها در بنغازی لیبی. جمهوری خواهان نیز او را متهم به جاسوسی بر روی مایکل فلین تهمت اولین مشاور امنیت ملی هر چند سوابق محرمانه با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت نشان می دهد هیچ مدرکی از برنج نادرست از دسترسی به هر گونه اطلاعات.

هریس و وارن دیده شده است به عنوان رقیب برای ردیف 2 نقطه پس از پایان دادن به خود را در مبارزات انتخاباتی ریاست جمهوری.

وارن و بایدن جعلی اند تعجب آور اوراق قرضه خود را در ماه های اخیر و صحبت کردن به طور منظم در مورد سیاست مترقی ایده های ماساچوست سناتور قرار داده و در خط مقدم مبارزات انتخاباتی خود را. بایدن در حال حاضر به تصویب رسید او پیشنهاد قانون ورشکستگی تعمیرات اساسی. و در حال حاضر با این بیماری همه گیر کوروناویروس و در نتیجه کاهش رشد اقتصادی بالا بردن آجیل و پیچ و مهره حاکم بر برخی از دموکرات ها دیدن وارن سیاست اعتبار به عنوان یک دارایی برای بلیط.

یک بایدن-وارن جفت معنی هر دو حزب دموکرات در بلیط سفید هستند و در 70s به. بایدن 77 است و وارن 70 است.

هریس که تنها سیاه و سفید مدعی است که برنده ایالت دفتر قابل توجه و تجربه داده بایدن تاکید بر تمایل یک شریک "آماده به رئیس جمهور شود." او و بایدن نیز نشان داد راحت شیوه با یکدیگر در آنلاین جمع آوری اعانه. هریس یک کارشناس صدای در بحث از عدالت کیفری است اما برخی از ترقی خواهان نمایش پس زمینه خود را به عنوان دادستان skeptically.

یکی مدعی است که ایستاده می کند و به نظر می رسد کاهش یافته است سوتا بهداشت ، ctq بود که دادستان سال پیش در این شهرستان است که شامل مینیاپولیس. در طول این دوره بیش از بیست نفر — عمدتا اقلیت — درگذشت در برخورد با پلیس است.

در حالی که مردم با آگاهی از بایدن را بررسی فرایند حکومت نه Klobuchar از او به طور گسترده ای مشاهده شده در میان دموکرات ها نزدیک به بایدن مبارزات انتخاباتی به عنوان کمتر به احتمال زیاد به شنود گذاشته شود با توجه به حوادث اخیر.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

بارو گزارش از آتلانتا. آسوشیتد پرس نویسندگان الکساندرا Jaffe و خواهد Weissert در واشنگتن کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب