بایدن برنده پست الکترونیکی-در وایومینگ دموکراتیک ریاست جمهوری حزبی

CHEYENNE Wyo. - جو بایدن برنده وایومینگ دموکراتیک ریاست جمهوری حزبی که شده بود به تعویق افتاد و به مدت دو هفته

توسط MINERALNEWS در 31 فروردین 1399

CHEYENNE Wyo. - جو بایدن برنده وایومینگ دموکراتیک ریاست جمهوری حزبی که شده بود به تعویق افتاد و به مدت دو هفته و کوچک فقط به پست الکترونیکی-در برگه های رای به دلیل بیماری همه گیر کوروناویروس, دولت, حزب, مقامات گفت.

نتایج آمده کمتر از دو هفته پس از برنی ساندرز کاهش یافته است و تایید بایدن که تنها نامزد هنوز هم به طور فعال به دنبال نامزدی حزب دموکرات. رای گیری آغاز شد زمانی که آن را هنوز هم یک دو نامزد نژاد.

بایدن ضرب و شتم ساندرز 72 درصد به 28 درصد. در مجموع 15,428 آرا ریخته شد.

بایدن می شود 12 نمایندگان و ساندرز می شود دو.

پارتی قوانین را ساندرز فاقد شرایط لازم برای پیروزی نمایندگان بر اساس رای در سراسر ایالت. او هنوز هم واجد شرایط را به نفع خود نمایندگان بر اساس مجموع رای های فردی در کنگره مناطق — وایومینگ دارای یک در بزرگ منطقه — به همین دلیل است که مربوط به مطبوعات اختصاص دو نمایندگان به سناتور ورمونت.

بایدن رهبری ساندرز در نماینده تعداد 1,305 به 939. این بایدن و ساندرز مبارزات در مذاکرات بیش از این امکان ساندرز به نگه داشتن برخی از نمایندگان ایالت. رقابت برای نامزدی ممکن است مطرح اما ساندرز هنوز هم می خواهد به عنوان بسیاری از نمایندگان به عنوان ممکن است برای کمک به شکل دادن به حزب پلت فرم.

وایومینگ حزب دموکرات اعلام کرد که پس از نتایج جدول بندی آرا شنبه و حسابرسی نتایج یک شبه.

چه در اصل به ترکیبی از فرد caucusing رها کردن و پست الکترونیکی-در رای نامزدها در مارس 4 بود مدرج به تنها رها کردن و پست الکترونیکی-در — و در نهایت فقط به پست الکترونیکی-در رای گیری.

حزب عدالت و سپس تحت فشار قرار دادند پشت موعد مقرر برای ارسال برگه های رای و نامزدها برای کمک به اطمینان از مشارکت.

از طریق پست-در برگه های رای شد و به دلیل در وایومینگ حزب دموکرات مقر جمعه. مقامات حزب با استفاده از یک پیک به رانندگی با برگه های رای به دنور برای نامزدها.

این حزب برای اولین بار مورد استفاده قرار گرفت-انتخاب رای گیری برای تخصیص نمایندگان به کنوانسیون ملی دموکرات در ماه اوت است. رای دهندگان می تواند رتبه بندی به پنج داوطلبان با توجه به اولویت خود را.

علاوه بر بایدن و Sanders, هاوایی در کنگره ایالات متحده Tulsi Gabbard; سابق South Bend, ایندیانا, شهردار پیت Buttigieg; سابق شهر نیویورک شهردار مایک بلومبرگ; ماساچوست ایالت الیزابت وارن; مینه سوتا به گزارش ایسنا ، ctq; و سرمایه گذار تام Steyer از سان فرانسیسکو; شد در انتخابات.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب