بایدن پاکستان به مبارزه با نژادی و نابرابری اقتصادی در دستور کار

ویلمینگتون دلم. - دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن وعده داده شده روز شنبه که دستور کار اقتصادی خواهد مبارزه

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399

ویلمینگتون دلم. - دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن وعده داده شده روز شنبه که دستور کار اقتصادی خواهد مبارزه دیرینه نژادی و نابرابری به عنوان او به دنبال قرعه کشی یکی دیگر از تضاد با رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

بایدن گفت: رئیس جمهوری جمهوریخواه تشدید اجتماعی اختلاف در سراسر کشور از جمله ارسال توسط مقامات فدرال به شهرهای بزرگ به بهانه پرداختن به جرم و جنایت. و او گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن علاقه کمی در پرداختن به نژاد پرستی که بایدن گفت گذاشته شده است bare توسط COVID-19 همه گیر است که به طور نامتناسبی ادعا می کند مردم از رنگ به عنوان قربانیان خود را و یا در یک انتخابات سال حساب با خشونت های پلیس علیه سیاه مردان است.

"او نمی تواند به نوبه خود اقتصاد در اطراف. او مصمم به استوک سیتی تقسیم و هرج و مرج" بایدن گفت: صحبت کردن در یک جامعه مرکز تربیت بدنی در زادگاه خود از ویلمینگتون ، "این خوب نیست برای کشور اما دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مراقبت می کند. مبارزات انتخاباتی خود شکست خورده است و او به دنبال یک راه نجات است."

بایدن مقابله با مناجات های پیشنهادی برای هدایت فدرال پول و اعتبار مالیاتی برای کسب و کار کوچک و اقتصادی برنامه های توسعه برای اقلیت متعلق به شرکت های محروم و محلات. بایدن همچنین گفت که او می خواهم تشویق مالکیت خانه برای کمک به بستن شکاف ثروت در میان جوامع اقلیت و فشار ملت سیستم بانکی از جمله فدرال رزرو به طور مستقیم آدرس نابرابری اقتصادی.

بسیاری از طرح های پیشنهادی خود را — و میلیاردها دلار در هزینه های فدرال مورد نیاز برای پرداخت آن در حال حاضر وعده داده شده است به عنوان بخشی از قبلی بزرگتر بایدن قصد دارد به پرش شروع اقتصاد زمانی که شیوع کروناویروس شروع به عقب رفتن. اما به عنوان اعتراض به نهادی نژادپرستی و خشونت پلیس را جاروب کشور در ماه های اخیر presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد در تلاش است نشان می دهد رای دهندگان است که او را متعهد به اجرای خاص درمان است که می تواند ترویج نژادی و برابری اقتصادی باید برنده او در کاخ سفید در ماه نوامبر.

بایدن در سخنرانی خود پس از آن پرسش و پاسخ جلسه با خبرنگاران – فقط سوم خود را تمدید کنفرانس خبری در چهار ماه – می آید به او نزدیک یک تصمیم در یک همسر در حال اجرا. بایدن آمد آماده بحث در مورد حداقل یکی از رقیب: کالیفرنیا سن. کامالا هریس.

همراه عکاس مطبوعات دستگیر بایدن دست نوشته یادداشت با صحبت در مورد مسائل مختلف. در صدر فهرست هریس بود.

اخیر سیاسی داستان ادعا شده که بایدن را دوست دیرین و بررسی صلاحیت کمیته رهبر کریس Dodd سابق سناتور دموکرات مانند بایدن حال نگرانی در مورد هریس پس از رفتن بایدن در ماه ژوئن گذشته در بحث مرحله و نشان "بدون پشیمانی" در گفتگو با بایدن انتخاباتی. در بایدن را در دفترچه یادداشت او را در زیر نوشته هریس نام: "آیا نگه داشتن کینه" و "احترام زیادی برای او."

بایدن نیست زمینه یک سوال به طور خاص در مورد هریس. اما او به ستایش او گسترده و او را تایید کرد در هفته های اخیر که لیست کوتاه برای معاون رئیس جمهور شامل چند زنان از رنگ. تصمیم خود را انتظار می رود که غیر معمول اهمیت داده شده خود را در سن 77, و این واقعیت که او یک مرد سفید پیشرو متنوع ،

نظرسنجی های اخیر نشان داده اند بایدن پیشرو مغلوب ساختن پیشی جستن در سراسر کشور و در بسیاری از رقابتی متحده است که تعیین کالج انتخاباتی نتیجه. اما بایدن مشاوران هستند کاملا آگاه است که هیلاری کلینتون از دست رفته کلید میدان نبرد متحده چهار سال پیش در بخشی به دلیل کاهش مشارکت مردم در میان nonwhite رای دهندگان از آنچه که رئیس جمهور باراک اوباما به خود جلب کرد در سال 2012.

به عنوان بخشی از حملات خود را در مغلوب ساختن پیشی جستن رویکرد به مسابقه بایدن لعنتی رئیس جمهور برای سفارش مقامات فدرال به مداخله در برابر تظاهرات در مکان هایی مانند پورتلند اورگان و شیکاگو در حالی که کسب و کارهای کوچک در سراسر کشور همچنان به مبارزه و یا تعطیل به دلیل coronavirus.

رئیس جمهور بایدن گفت: در تلاش برای منحرف کردن و ترساندن رای دهندگان. بایدن گفت: اکثر تظاهر کنندگان هستند "معترضان مسالمت آمیز" که نیازی به پاسخ از دولت فدرال است. "Arsonists و آنارشیست ها باید تحت پیگرد قانونی قرار" بایدن گفت: "اجرای قانون محلی که می توانید انجام دهید."

هنوز بایدن گفت: "این انتخابات نه فقط در مورد رای گیری در برابر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. آن را در مورد افزایش به این لحظه از بحران, فهم مردم مبارزه و ساختن آینده ای شایسته از خود شجاعت و جاه طلبی برای غلبه بر."

و او گفت: که به معنی فکر کردن در مورد هر بحث سیاست از نظر ساختاری نابرابری.

معاون سابق رئیس جمهور می خواهد به 30 میلیارد دلار یا 10 درصد از سرمایه گذاری فدرال او در حال حاضر وعده داده شده به عنوان بخشی از بزرگتر برنامه های اقتصادی و قیف آن را به یک "فرصت کسب و کار کوچک صندوق" طراحی شده به اهرم 5 دلار از سرمایه گذاری های خصوصی برای اقلیت متعلق به شرکت برای هر $1 در بودجه عمومی اختصاص داده شده است. او همچنین قصد دارد به صرف 50 میلیارد دلار برای ارائه به سرمایه راه اندازی است که می تواند کمک به کارآفرینان از رنگ شروع کسب و کار در مناطق محروم.

به تشویق مالکیت خانه این طرح را ایجاد یک 15.000 دلار اعتبار مالیاتی فدرال برای کمک به کم درآمد و با درآمد متوسط خانواده های پوشش پایین پرداخت در اولین خانه. آن را نیز متعهد به ساخت 1.5 میلیون خانه جدید و واحد مسکن امید پرداختن به مسکن مقرون به صرفه بحران است که آمار بسیاری از ملت شهرستانها و نامتناسب افراد صدمه دیده از رنگ.

بایدن همچنین گفت: فدرال رزرو ماموریت باید تجدید نظر به طور خاص شارژ بانک مرکزی با پرداختن به "مداوم شکاف نژادی" در فرصت های اقتصادی و ثروت به جای کلی تر تمرکز بر حداکثر اشتغال و ثبات قیمت گذاری شده است.

بایدن به طور مشابه قول داد برای خنثیسازی مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تغییرات قانونی که حزب دموکرات نامزد ریاست جمهوری می گوید: "سوخته" دولت اوباما قوانین جلوگیری از مسکن تبعیض و ناعادلانه شیوه های وام دهی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

خواسته در مورد احتمال کنگره بررسی امکان سنجی فدرال غرامت به فرزندان مردم سیاه بردگی ارشد کمپین گفته بایدن نمی مخالفت با آن. اما آنها در دفاع از روز سه شنبه به عنوان پیشنهاد به نفع آمریکایی های سیاه و سفید در کوتاه مدت گفت: "او در حال رفتن به صبر در یک مطالعه برای ایجاد تغییر است."

بایدن طرح نیز نیست تایید قانونی ماری جوانا, هر چند آن را به دنبال روشن دادگاه مانع بنابراین متحده می تواند بهتر شناسایی بدون خشونت مجرم که سوابق آنها ممکن است انتخاب کردن به پاک کردن. سیاه و اسپانیایی آمریکایی اغلب به مراتب شدیدتر مجازات برای جرائم مربوط به ماری جوانا در اختیار داشتن بیش از افراد سفید.

کمیته ملی حزب دموکرات کنوانسیون پلت فرم کمیته رای داده شده توسط یک حاشیه گسترده ای در روز دوشنبه به حفظ زبان و خواستار قانونی کردن ماری جوانا در سراسر کشور خارج از پلت فرم.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب