بایدن می گوید آن را سخت به تصور " دموکراتیک کنوانسیون به عنوان برنامه ریزی شده

بزرگنمایی این تصویر پس از آن معاون رئیس جمهور جو بایدن طول می کشد مرحله در کنوانسیون ملی دموکرات ها

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399
بزرگنمایی این تصویر

پس از آن معاون رئیس جمهور جو بایدن طول می کشد مرحله در کنوانسیون ملی دموکرات ها در سال 2012 است. او گفت: آن را سخت به تصور" مشابه صحنه این سال است. معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن می گوید که او در می یابد آن را سخت به تصور" یک فرد دموکرات ملی کنوانسیون محل مصرف در ماه جولای به عنوان برنامه ریزی شده.

"این واقعیت است که آن را ممکن است متفاوت" پیشرو دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: در مصاحبه با MSNBC در سه شنبه شب.

کنوانسیون ملی دموکرات ها برنامه ریزی شده است را از جولای 13-16 در میلواکی Wisc. کنوانسیون ملی حزب جمهوری خواه است که برنامه ریزی شده برای ماه اوت 24-27 در شارلوت, N. C., و نه حزب اعلام کرده است برنامه های جایگزین.

در یک بیانیه ارائه شده به NPR در چهارشنبه دموکراتیک ملی کنوانسیون کمیته, مدیر عامل جو Solmonese گفت که به عنوان برنامه ریزی می رود در این کنوانسیون "ما را در حفاظت از سلامت و رفاه شرکت کنندگان کنوانسیون و ما میزبان شهرستان با مسئولیت ما را برای ارائه این تاریخی و انتقادی مناسبت است."

معاون سابق رئیس جمهور همچنین پیش بینی افزایش در رای گیری غایب و استفاده از جایگزین های دیگر به سنتی در شخص رای گیری آمده نوامبر چیزی در حال حاضر دیده می شود در ایالات متحده برنامه ریزی مقدماتی این بهار.

این می آید به عنوان بیش از یک دوجین ریاست جمهوری ابتدایی انتخابات به تاخیر افتاده است به عنوان یک نتیجه از این بیماری همه گیر کوروناویروس.

بایدن همچنین گفت: تاریخ نوامبر انتخابات ریاست جمهوری باید تغییر نمی کند بدون در نظر گرفتن چگونه آمریکایی ها تا پایان رای گیری.

"وجود خواهد داشت هیچ منطقی برای از بین بردن و یا به تأخیر انداختن انتخابات ممکن است مجازی," او اضافه شده است.

بایدن در ادامه به حمایت همه کشورها نسبت به ارائه یک "امن از راه دور رای گیری امکان."

"این مورد اطمینان حاصل کنید که ما قادر به انجام دموکراسی ما در حالی که ما در حال برخورد با یک بیماری همه گیر می شود." "ما می توانیم هر دو را انجام دهد."

معاون سابق رئیس جمهور هنوز پیشی آستانه 1,991 نمایندگان نیاز به امن و دموکراتیک نامزدی ریاست جمهوری, اما او تاسیس یک جامد منجر شود که خود را رقیب ورمونت بهداشت ، Bernie Sanders, اذعان کرده است خواهد بود بسیار دشوار است برای غلبه بر.

با توجه به NPR نمایندگی ردیاب بایدن است 1,217 مجموع نمایندگان متعهد. ساندرز نیاز بیش از 64 درصد از باقی مانده نمایندگان برای به دست آوردن نامزدی.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن