بایدن کمپین سیمان موقعیت قوی با برد بیشتر; ساندرز' مسیر باریک

بزرگنمایی این تصویر جو بایدن صحبت می کند در یک کمپین توقف در کلمبوس, اوهایو در مارس 10. مندل فا نگن

توسط MINERALNEWS در 21 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

جو بایدن صحبت می کند در یک کمپین توقف در کلمبوس, اوهایو در مارس 10. مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مندل فا نگن/خبرگزاری گتی ایماژ

جو بایدن ادامه داد چشمگیر خود رشته اصلی برنده به راحتی besting ایالت ورمونت برنی ساندرز در میشیگان, Missouri, می سی سی پی و آیداهو در روز سه شنبه.

با نماینده رهبری او مستحکم و موقعیت خود را به عنوان مورد علاقه خود را برای حزب نامزدی به چهره رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر.

"امشب ما یک گام نزدیک تر به بازگرداندن نجابت و عزت و افتخار به کاخ سفید است. که ما تنها هدف" بایدن گفت: در سخنان از فیلادلفیا.

فشار بر ساندرز نصب شده به ارزیابی مجدد چقدر دیگر او می تواند دستمزد یک کمپین پس از معاون رئیس جمهور سابق متصلب بیشتر پیروزی های بزرگ حاشیه — برنده تقریبا هر جمعیتی با استثنا از افراد جوان است.

ساندرز به خانه اش بازگشت دولت روز شنبه پس از لغو یک اوهایو رالی با توجه به coronavirus نگرانی. او هرگز خطاب به حامیان و یا مطبوعات و خبرنگاران گفت: متون و ایمیل های بدون جواب رفت.

در حال بارگذاری...

بزرگترین ضربه از شب به ساندرز او بود خرد کردن شکست در میشیگان. ساندرز' کمپین متمرکز به شدت بر روی دولت و انتظارات بالا بود برای او را به انجام بهتر وجود دارد.

ساندرز دقت برنده میشیگان اولیه در سال 2016 مخدوش پیش بینی او از دست خواهد داد. که پیروزی در خدمت به عنوان یک نقطه محوری برای مبارزات انتخاباتی خود ادامه داد که در آن مبارزه با وزیر سابق امور خارجه هیلاری کلینتون برای چند ماه. ساندرز در نهایت تایید او در ماه جولای کمتر از دو هفته قبل از کنوانسیون ملی دموکرات ها.

دموکراتیک مشارکت در میشیگان بود به طور چشمگیری از چهار سال پیش حدود نیم میلیون بیشتر رای دهندگان به پای صندوق های رای این سال است.

"هدف مشترک"

بایدن متمرکز نظرات خود را سه شنبه شب در یک پیام از "اطمینان رهبری" به عنوان بسیاری از کشور بیان نصب نگرانی در مورد تهمت و دولت را از دست داده و coronavirus سرایت. بایدن همچنین استدلال مغلوب ساختن پیشی جستن کاهش یافته است, ملت ایران ایستاده در جهان است.

"من معتقدم که این کشور می تواند در غلبه بر چهار سال دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اما با توجه به هشت و چهار سال بیشتر می تواند برای همیشه لطفا برای و اساسا تغییر شخصیت بسیار از این کشور است. ما نمی توانید اجازه دهید که اتفاق می افتد می شود."

این هفته نتایج اولیه تقویت پویا که سوخت بایدن را مسلط عملکرد در سه شنبه دموکراتیک رای دهندگان تجمع در پشت یک نامزد آنها باور دارند که می توانید ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن در این پاییز.

نظرسنجی های خروج در هر دو می سی سی پی و میسوری نشان داد که دموکرات ها رای گیری وجود دارد مشاهده بایدن-ساندرز مسابقه را از طریق لنز یک سوال کلیدی: electability.

ساندرز' زمین بازی جمع آوری اعانه قدرت و تسلط در میان رای دهندگان جوان به نظر می رسد هیچ بازی به صورت گسترده ادراک بایدن به عنوان یک بهتر بازی کردن در برابر رئیس جمهور است.

بایدن و عملیاتی نیز استدلال می کنند که به او کمک می کند تا نامزدها در مجلس نمایندگان و سنا مسابقات که نگران امکان بودن در همان بلیط به عنوان ساندرز خود توصیف دموکراتیک سوسیالیستی است.

هنوز بایدن یک نقطه به نقطه رسیدن به سندرز و حامیان او گفت که او نیاز به حمایت از کسانی که مورد حمایت تمام رقبای خود را.

"من می خواهم برای تشکر از برنی ساندرز و حامیان او برای خود خستگی ناپذیر انرژی و شور و شوق خود را," بایدن گفت: "ما به اشتراک گذاشتن یک هدف مشترک و هم ما را شکست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن."

وجود دارد دیگر نشانه هایی است که مسابقه در حال حرکت بود به یک مرحله جدید است.

پسر سیسیل صندلی از اولویت های ایالات متحده آمریکا و دموکراتیک superPAC حال ماند خنثی در این مسابقه آغاز شده است برنامه ریزی برای انتخابات عمومی مسابقه بین بایدن و مغلوب ساختن پیشی جستن.

"امشب چه ساخته شده است روشن است که نماینده ریاضی است که در حال حاضر یک خط مستقیم به جو بایدن نامزدی" سیسیل NPR گفت. "بنابراین ما در حال رفتن به انجام همه چیز ما می توانیم برای کمک به او را در تلاش به دنبال به جلو به ماه نوامبر است."

او گفت که در حال حاضر برنامه ریزی تبلیغات تلویزیونی در ایالت های مهم و تاکید کرد که تمام کمپین عملیات های مختلف نامزدها و همچنین به عنوان خارج از گروه نیاز به وحدت و تمرکز در یک نظم راه خود هدف کلیدی.

"ما در حال رفتن به نیاز همه با هم کار را در دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن و خود را محافظه کار و متحدان" سیسیل NPR گفت.

آمریکایی پل دیگری دموکراتیک در خارج از هزینه های گروه اعلام کرد در توییتر بیش از 2 میلیون دلار آگهی خرید در پنسیلوانیا حمایت بایدن یک دولت که برنده برنده در سال 2016.

فشار بر ساندرز مانت

یکی از بایدن برجسته ترین عناصر عملیاتی NPR گفت آن زمان برای حزب را تعطیل باقی مانده مسابقات و بحث.

تشکر. جیمز Clyburn (D-S. C.) گفت: NPR شنبه پس از میسوری و می سی سی پی نامیده می شدند برای بایدن: "من فکر می کنم وقتی که شب بیش جو بایدن خواهد بود که شدیدا مورد علاقه را به نفع نامزدی حزب دموکرات و کاملا رک و پوست کنده اگر شب به پایان می رسد از راه آن آغاز شده است من فکر می کنم آن است که زمان ما را به این بسته اولیه پایین آن است که زمان ما را به انصراف از بقیه از این بحث."

او گفت: بدون نامگذاری ساندرز "شما کاری ندارد اما خودتان را در مشکل اگر شما همچنان در این مسابقه که واضح است که اعداد را در لرزش است برای شما."

اما تشکر. Pramila Jayapal (D-شستشو.), که تایید شده ساندرز گفت: در NPR بود که زودرس است.

"ما نیاز به اجازه دهید این بازی کمی" Jayapal اصرار داشت. اما او اذعان اواخر روز سه شنبه که بایدن به حال خوب هفته و "که برای رفتن به یک چیز دشوار برای سن. ساندرز برای مقابله با بیرون آمدن از امشب."

ساندرز' دبیر مطبوعاتی Briahna شادی خاکستری توییتی که این حرکت برای جلوگیری از بحث نشان داد که وحشت در بایدن اردوگاه. "آمریکا در نهایت می شود به دیدن بایدن دفاع از ایده های خود را و یا فقدان آن در روز یکشنبه" زمانی که بعد از دموکراتیک مناظره ریاست جمهوری برنامه ریزی شده است را به جای سیمرغ است.

نبرد پیش رو

حتی قبل از بایدن آخرین برنده برخی از حامیان وی در کنگره نگران در مصاحبه با NPR که این امر می تواند دشوار را ساندرز' حامیان به چادر. برخی از ترس که آنها می تواند در دست خود را نشسته در ماه نوامبر و یا ادامه انتقاد از معاون سابق رییس جمهور و سیاست های پیشنهادی.

کوری Lewandowsi تهمت سابق مدیر کمپین پیش بینی شده در NPR که انشعاب در درون حزب دموکرات خواهد باقی بماند با بسیاری از ساندرز' حامیان ماندن در منزل و اطمینان از رئیس جمهور یکی دیگر از پیروزی در پاییز.

ساندرز یک پلت فرم را در مورد مبارزات انتخاباتی خود در این روز یکشنبه بحث است. در حالی که کمیته ملی حزب دموکرات اعلام خواهد شد وجود ندارد زندگی می کنند مخاطبان با توجه به coronovirus نگرانی از آن خواهد شد اولین بار او و بایدن خواهد بود که تنها دو نفر در بحث مرحله.

بحث نشده اند بایدن قدرت در مسابقه برای حزب دموکرات نامزدی ریاست جمهوری. او شده است برگزاری کوتاهتر کمپین حوادث پس از خود را دراماتیک چرخش -- نشانه آن است که مبارزات انتخاباتی خود ممکن است ترک اتاق کمی برای خطا.

بایدن ادامه داد: به تصویر کشیدن خود را به عنوان توسری خور — اشاره کرد که مبارزات انتخاباتی خود برکنار شد پس از عملکرد ضعیف در اوایل متحده است.

"این بیش از یک گشت" بایدن گفت: در مورد آخرین برنده "این گشت برای روح ملت است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن