بایدن و ساندرز بحث در یکشنبه سی در اینجا چیزی است که شما نیاز به دانستن

بزرگنمایی این تصویر سناتور. برنی ساندرز و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن خواهد بود که تنها نامزدها ر

توسط MINERALNEWS در 25 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

سناتور. برنی ساندرز و سابق معاون رئیس جمهور جو بایدن خواهد بود که تنها نامزدها روی صحنه برای روز یکشنبه دموکراتیک ریاست جمهوری بحث است. مت Rourke/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مت Rourke/AP

در میان coronavirus همه گیر 11th دموکراتیک ریاست جمهوری در مناظره روز یکشنبه تنظیم شده است به نگاه و صدای کاملا متفاوت از قبلی 10.

برای جلوگیری از انتقال ویروس کمیته ملی حزب دموکرات اعلام کرد که روز شنبه آن را نگه دارید بحث در واشنگتن با هیچ زندگی می کنند مخاطبان به جای اصلی آن برنامه ریزی شده در محل آریزونا یکی از چهار ایالت رای گیری در روز سه شنبه.

بحث این است که سرويس رايگان فورشيرد در 8 p. m. ET توسط سی ان ان همراه با CNN en Español, سی ان ان بین المللی و Univision و برگزار خواهد شد در سی ان ان استودیو.

بحث خواهد شد و تعدیل توسط سی ان ان دانا باش و جیک Tapper و Univision را Ilia Calderón.

آنها در اصل به پیوست Univision را خورخه راموس اگر چه این شبکه اعلام کرده است که او نمی خواهد به بخشی از بحث های زیر بالقوه ثانویه قرار گرفتن در معرض coronavirus.

کدام نامزد خواهد شد وجود دارد ؟

معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن و ورمونت بهداشت ، برنی ساندرز هستند این دو باقی مانده ماندگار رقیب برای نامزدی حزب دموکرات خواهد بود و تنها نامزدها روی صحنه یکشنبه شب.

این می آید پس از یک سری از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری تعلیق مبارزات انتخاباتی خود را در روزهای قبل و بعد از شنبه مسابقات در 3 مارس.

هاوایی در کنگره Tulsi Gabbard است که هنوز هم به طور فعال در حال اجرا هر چند او را برآورده نمی کنند DNC صلاحیت برای بحث. یک نامزد نیاز به حداقل 20 درصد از نمایندگان تعلق می گیرد که تا کنون به روی صحنه; Gabbard به دست آورده فقط دو نماینده از حدود 1800 اعطا شده است.

من چگونه می توانم به تماشای این بحث ؟

بحث آغاز خواهد شد در 8 p. m. ET و تنظیم شده است به دو ساعت گذشته. از آن خواهد شد در پخش سی ان ان CNN en Español, سی ان ان بین المللی و Univision.

همچنین می تواند جریان در CNN.com و همچنین به عنوان شبکه نرم افزار تلفن همراه و تلویزیون بخار خدمات.

گرفتار: آنچه اتفاق افتاده از سال گذشته بحث ؟

  • رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام اضطراری ملی در واکنش به کروناویروس بیماری همه گیر.
  • نامزدها در تلاش هستند تا به اعتصاب تعادل بین های سازنده پیام عمومی در یک بحران و برنده رای.
  • با مسیر برای ساندرز به طور بالقوه باریک ورمونت سناتور ارائه بایدن با یک راه بالقوه برای برنده شدن بیش از هواداران خود.
  • چگونه یک مجموعه قوی از اصلی پیروزی برای جو بایدن ترجمه در مسابقه برای امن نامزدی? اتمام NPR نمایندگی ردیاب.


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن