بورلی هیلز وکیل در مرکز FBI agent فساد مالی, منابع می گویند

هنگامی که یک جانباز مامور اف بی آی متهم شده بود در هفته گذشته با گرفتن رشوه یک سوال بود: که در بورلی هیلز وکیل

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

هنگامی که یک جانباز مامور اف بی آی متهم شده بود در هفته گذشته با گرفتن رشوه یک سوال بود: که در بورلی هیلز وکیل که نامش ذکر نشده در شارژ اسناد که گفته محققان او به عامل پول نقد اسکورت و دیگر پردازش های حساس اجرای قانون اطلاعات ؟

منابع متعدد شناسایی وکیل به عنوان ادگار سرکیسیان یک زمانی شریک کسب و کار از لو اصلان Dermen یک نفت نجیب زاده و مشهور جرایم سازمان یافته شکل است. سرکیسیان نمی تواند نظر رسیده و خود را وکیل نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

عامل بابک برومند بازنشسته از اداره در سال گذشته پس از 20 سال زندگی حرفه ای. قبل از بازنشستگی خود را به او اختصاص داده بود به دفتر اف بی آی در سان فرانسیسکو اعتماد با جذب منابع برای تحقیقات امنیت ملی مهم است. معلوم بود از پرونده های دادگاه که آیا او می خواهم حفظ یک وکیل.

سرکیسیان منجر مجلل, شیوه زندگی: یک دفتر حقوقی در بازار مال فروشان درایو یک عمارت در کالاباساس و یک رولز رویس فانتوم به کشتی او را بین این دو با توجه به کسی که او را می دانستند به خوبی و نخواست نامش فاش شود به خاطر ترس از اقدامات تلافی جویانه.

تبلیغات

سرکیسیان پس از نظارت Dermen سخت است-پول وام عملیات SBK Holdings USA, اما این دو در حال حاضر دشمنان تلخ است. او همکاری با مقامات فدرال در حال بررسی Dermen نقش در یک $511 میلیون اعتبار مالیاتی تقلب با توجه به دادگاه براده در Dermen است.

محکوم ماه گذشته از 10 جنایت شمارش Dermen چهره ها چه می تواند مقدار به یک جمله زندگی است. سرکیسیان حقوقی وضعیت نامشخص باقی مانده است.

"ما می دانستیم که ادگار شد ارتکاب تقلب در زمانی که ما شکایت کرد و به او گفت:" علامت گذاری Geragos, Dermen را دیرین وکیل. Dermen شکایت کرد سرکیسیان در سال 2016 ادعا او به سرقت ده ها میلیون دلار در املاک و یک هواپیمای جت خصوصی است. "این فقط نهایی میخ را در تابوت."

Dermen نزدیک بود با دو مأموران اجرای قانون: جان سارو Balian یک کارآگاه برای گلندیل اداره پلیس و فلیکس کیسنرس جونیور یک تحقیقات امنیت داخلی عامل که کار مخفی مبارزه با مواد مخدر ، Balian و کیسنرس محکوم شدند از جرائم فساد و محکوم به 21 و 12 ماه به ترتيب در زندان است.

تبلیغات

برومند این مامور اف بی آی بازداشت و در هفته گذشته زد کیسنرس' و Dermen نام در محدود اجرای قانون پایگاه داده ها نشان داد که هر دو نفر این افراد در حال انجام تحقیقات و با توجه به استشهاد حمایت از اتهامات عنوان شده علیه عامل.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب