بین رئیس جمهور تهمت مرز دیوار و ریو گراند نهفته است 'زمین بدون انسان'

بزرگنمایی این تصویر چمن و درختچه ها را بیش از بسته فورت قهوه ای Memorial Golf Course در Brownsville,

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

چمن و درختچه ها را بیش از بسته فورت قهوه ای Memorial Golf Course در Brownsville, Texas. این دوره شد اصلی ساخته شده توسط دانشگاه تگزاس سیستم اما امکانات در سمت جنوب از مرز دیوار. گلف بازان دوست ندارم نیاز به درایو را از طریق یک دروازه و دیواری از بقیه شهرستان و در نهایت متوقف آمدن به این دوره است. The vamps G. کردنس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
The vamps G. کردنس برای NPR

مراجعه به شرکت از بین رفته فورت قهوه ای Memorial Golf Course در Brownsville, Texas, یک داستان عبرت انگیز چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن مرز دیوار می توانید مرده مناطق. محل باشگاه وانجمن است توقیف پر نشانه ها محو شدن و یک بار آراسته سبزی مزارع از علف های هرز.

در سال 2008 ایالات متحده گمرک و حفاظت مرزی و همکاری با دانشگاه تگزاس در براونزویل ساخته شده است یک حصار امنیتی در لبه جنوبی پردیس است که به طور موثر جداره کردن محبوب گلف از بقیه از شهرستان.

گلف بازان متوقف شد و در این دوره بود که توسط این دانشگاه در نهایت ورشکسته شد.

"چه چیزی استفاده می شود بسیار فعال محل بسیار دوستانه محل برای دانش آموزان و برای ما تیم ملی گلف و برای زمستان تگزاسی تبدیل به یک متروکه غمگین متروک زمین بدون انسان می گوید:" ژولیت گارسیا سابق دانشگاه رئیس جمهور که به شدت جنگیدند مرز دیوار. او می ایستد در خالی پارکینگ با آشغال سطل زباله و نخل fronds.

"هیچ یک از ما بیا اینجا" گارسیا می گوید به دنبال در اطراف متاسفانه. "شما احساس نمی محافظت شده در هر بخشی از زمین است که در جنوب دیوار."

بزرگنمایی این تصویر

ژولیت گارسیا رئیس جمهور سابق دانشگاه تگزاس در براونزویل می ایستد پشت مرز دیوار. The vamps G. کردنس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
The vamps G. کردنس برای NPR

زمانی که دولت سازه مرز و سد در کالیفرنیا و آریزونا و نیومکزیکو در آن اجرا می شود در امتداد فلش-راست زمین مرز با مکزیک. اما در تگزاس که مرزی است meandering, Rio Grande. و به دلیل جاری شدن سیل نگرانی مرز دیوار است که اغلب ساخته شده از فاصله دور — به اندازه یک مایل در شمال رودخانه. است که برگ های هزار هکتار بین آب و دیوار — همه از آن خاک آمریکا — به عنوان زمین بدون انسان.

مالکان از ترس به دیوار خود را به طور موثر شديد خود را وسعت زمین به جریب از ایالات متحده خروج از آن رها شده و بی قانون و بی ثمر است.

مغلوب ساختن پیشی جستن متعهد به ساخت بیش از 500 مایل از مرز جدید دیوار 2021 اگر او برنده یک دوم. روز پنجشنبه پنتاگون به اطلاع کنگره این امر تغییر برنامه 3.8 میلیارد دلار — که اختصاص داده شده برای هواپیما و وسایل نقلیه و کشتی — برای پرداخت 177 مایل اضافی از سد ساخته شود در امتداد غربی کویر مرز.

در حالی که برخی از تحسین 30-پا بلند ساختار برای حفظ مهاجران و مواد مخدر دونده در دره ریو گراند آن را اجرا کرده است به مخالفت. تا کنون 55 صاحبان اموال را به دادگاه رفته سعی کنید برای جلوگیری از بررسی و خدمه ساخت و ساز.

بزرگنمایی این تصویر

موجود در مرز دیوار تقسیم اموال مجاور به رودخانه خم رفت و آمد مکرر و باشگاه گلف. نزدیک به 700 کانادایی ها و آمریکایی ها از منجمد شمالی خود را صرف زمستان در رودخانه خم. The vamps G. کردنس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
The vamps G. کردنس برای NPR

صاحبان River Bend رفت و آمد مکرر و باشگاه گلف واقع فقط در غرب Brownsville, برنامه ریزی شد عمده توسعه به ارزش میلیون ها دلار زمانی که آنها شنیده مرز دیوار خواهد تکه از طریق توسعه خود را.

"30-دیوار پا طریق وسط این ملک به طور کامل کشته پروژه ما می گوید:" جرمی بارنارد بخشی از خانواده است که دارای رودخانه خم. نزدیک به 700 آمریکایی و کانادایی از منجمد شمالی نقل مکان وجود دارد و در طول زمستان به لذت بردن از آستین کوتاه و margaritas و زندگی مجلل و خانه های تلفن همراه در میان درختان نخل در یک خم های تیز در رودخانه است. مغلوب ساختن پیشی جستن دیوار خواهد رفت تا در کنار یک موجود levee که bisects اموال.

"مشکل با آن این است که 70 درصد از اموال ما است در جنوب levee می گوید:" بارنارد. که شامل rec center, استخر, زمین تنیس و 15 از 18 سوراخ. همه از آن قطع شود توسط دیوار. خسته کننده ترین چیزی که او می گوید: آنها به ندرت به دیدن مهاجران غیر مجاز و قاچاقچیان مواد مخدر در حال عبور از طریق توسعه است. با اینحال CBP گزارش می دهد که دره ریو گراند ملت نقطه داغ برای مبارزه با مواد مخدر و قاچاق انسان.

بزرگنمایی این تصویر

یادداشت Ibarra بازدید توپ در رودخانه خم رفت و آمد مکرر و باشگاه گلف در Brownsville, Texas. 18 سوراخ گلف را 15 از آنها در سمت جنوب از مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد مرزی دیوار. The vamps G. کردنس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
The vamps G. کردنس برای NPR

خانواده اش در حال مذاکره فوری با CBP به حرکت دیوار کمی شمال بنابراین آن را نمی خواهد قطع اموال خود را در نیم. و هنوز جرمی بارنارد سیاست تغییر نکرده. او همچنان وفادار به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

"من دوستان که مخالفت با من و آنها می گویند" چگونه می تواند شما را برای رای دادن به این مرد ؟ دیوار خود را می خواهد به پاره از هم جدا جامعه خود را, " او می گوید: "مهمترین چیزی که من به آنها بگویید که 'نگاه فکر کردم که من میخوام موافق با کسی صد در صد از زمان به خصوص یک سیاستمدار است فقط ظالمانه است.' اما من موافق با آنچه که او در تلاش برای انجام تا آنجا که تامین امنیت مرز است. من فقط باید یک موضوع را با پتو — اجازه ساخت یک دیوار در همه جا."

غرب رودخانه خم رفت و آمد مکرر, چشم انداز تبدیل شدن به مزارع پیاز و پنبه و ذرت. ریچارد Drawe خم در برابر وانت سفر در مزرعه ستاد جنوب شهر وسلاکو. او کار کرده است این غنی دلتا خاک تمام عمر خود را مانند پدر و پدر بزرگ قبل از او.

"من 70 سال سن دارد و این قصد خراب کردن زندگی من در اینجا از زندگی در کشور," او می گوید. "به آن دیوار وجود دارد فقط میخوام واقعا مزاحم من است."

بزرگنمایی این تصویر

جرمی بارنارد خانواده صاحب River Bend رفت و آمد مکرر و باشگاه گلف در Brownsville, Texas. آن را برنامه ریزی عمده توسعه به ارزش میلیون ها دلار و سپس آمد در مرز دیوار. The vamps G. کردنس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
The vamps G. کردنس برای NPR

Drawe می داند که او نمی تواند ضرب و شتم واشنگتن پس از پاییز گذشته او با اکراه به فروش می رسد دولت, روبان, زمین, به طوری که آنها می تواند راست حصار در سراسر اموال خود را. مانند جرمی Barnard, ریچارد Drawe پشتیبانی از مغلوب ساختن پیشی جستن است و همه برای افزایش امنیت مرزی — او فقط نمی خواهند دیوار بر روی اموال خود را.

"من به آنها گفتم که این احمق دیوار شیم چراغ در آن است. جاوا باشد مثل این است که پشت یک دیوار زندان و چراغ و همه چیز" Drawe می گوید. "و من گفت:" شما قرار داده و آنها را چراغ من و خانه من میخوام shoot em است." البته من تا به حال زمان برای آرام کردن."

او دیده است و آنچه اتفاق افتاده در طول دهه گذشته به رودخانه زمین جدا شده توسط مرز دیوار که ساخته شد توسط رئیس جمهور جورج دبلیو بوش است. او می گوید: سطح زیرکشت است که به طور موثر واگذار به مکزیک. او نگران است که بد hombres خواهد شد عبور از رودخانه از مکزیک و او را تهدید می کند farmhands.

"مثل من گفت: گشت مرزی من گفت:" نگاه, شما می دانید خوب و خوب است که هنگامی که شما در ساخت این دیوار تمام عوامل را انجام خواهد داد در حال گشت زنی در بالا و پایین دیوار. آنها never gonna go در پایین به رودخانه دیگر است.' و او فریاد زد: به من " من ریو گرانده اولین خط دفاع است.' مزخرف," Drawe می گوید. "شما فقط صبر کنید چند سال است."

بزرگنمایی این تصویر

نظارت برج دیده می شود در فرد Cavazos' ملک متری از ریو گراند و بودجه خصوصی مرزی دیوار در ماموریت, Texas. The vamps G. کردنس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
The vamps G. کردنس برای NPR

CBP آگاه است از مالکان' سوء ظن. سخنگوی گفت: "گشت مرزی ادامه خواهد داد به کار در هر دو طرف از سد شامل رودخانه محیط زیست است." بیشتر آژانس را نصب درب برقی و درب بزرگ با کد امنیتی را به مالکان دسترسی به سمت جنوب دیوار.

این است که سرد راحتی به فرد Cavazos که خانواده صاحب یک روستایی اردوگاه بر روی رودخانه در جنوب شهر ماموریت. "ما مطرح شد در اینجا می گوید:" Cavazos 70 سال و در یک صندلی چرخدار. "پدرم به من آموخت که چگونه به ماهی در اینجا چگونه برای به دست آوردن یک بیل و حفاری برای کرم ها."

درآمد اصلی خود را از مستاجران که ساخته شده و آخر هفته shanties در امتداد لبه آب. "بسیاری از آنها را به خود قایق. بسیاری از آنها را خود جت اسکی," او می گوید. "به طوری که آنها می آیند با fajitas و سوسیس روزهای شنبه و یکشنبه و کباب."

بزرگنمایی این تصویر

عموزاده ری Anzaldua (سمت چپ) و فرد Cavazos خود یک روستایی اردوگاه در ماموریت. دولت می خواهد برای قرار دادن دیوار و گسترده گشت منطقه در امتداد شمال از اموال خود را. آنها نگران آن دور خواهد شد درایو مستاجر خود را که ممکن است می خواهم به دیواره کردن از بقیه تگزاس. The vamps G. کردنس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
The vamps G. کردنس برای NPR

دولت می خواهد برای قرار دادن دیوار و یک دروازه و یک 150-پا گسترده ای گشت منطقه در امتداد شمال از اموال. خانواده نگران است که مستاجران ممکن است بخواهید به دیواره کردن از بقیه تگزاس. سطح زیرکشت در جنوب دیوار "بسیار به آرامی گشت" توسط گشت مرزی می گوید: Rey Anzaludoa یک 75 ساله و پسر عموی مالک.

"اگر مردم در سراسر رودخانه و سرقت از مستاجران ما که در اینجا بر روی رودخانه پس از آن احتمالا ما در حال رفتن به از دست دادن مقدار زیادی از مستاجران" Anzaldua می گوید.

مانند بسیاری از خانواده های بزرگ در ریو گراند دره Cavazos قبیله تقسیم شده است. برخی می خواهند به قبول آنچه آنها فکر می کنم پیشنهاد سخاوتمندانه از دولت — نزدیک به 400.000 دلار برای 6 هکتار است. اما Anzaludua شگفتی چه اتفاقی می افتد اگر یک روز آنها تصمیم به قرار دادن زمین برای فروش.

"مشکل این است که ارزش ملک," او می گوید. "هیچ کس می خواهد به خرید ملک است که بر روی رودخانه کنار دیوار. بنابراین این چیزی است که مبارزه برای رفتن به مورد است."

Rey Anzaluda و فرد Cavazos در حال مبارزه CBP در دادگاه فدرال. شاید اگر آنها آن را به بیرون بکشید تا روز انتخابات به آنها می گویند یک دموکرات برنده خواهد شد کاخ سفید و توقف مرز دیوار.

بزرگنمایی این تصویر

این بودجه خصوصی مرزی دیوار ساخته شده در زمین های خصوصی دیده می شود و از فرد Cavazos' ملک در مقابل ریو گراند. The vamps G. کردنس برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
The vamps G. کردنس برای NPR

ارشد تولید Marisa Peñaloza کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.sutny.im
آخرین مطالب