Better Late Than Never? شرکت های بزرگ تقلا را رفیع آب و هوا وعده

بزرگنمایی این تصویر

یک معترض دارای یک علامت مطلب “اقیانوس ها در حال افزایش است اما تا به ما” در آمازون کارمند اعتصاب در سیاتل به عنوان بخشی از جهانی آب و هوا اعتصاب در سپتامبر. 20, 2019. در برخی از شرکت های کارکنان قرار دادن افزایش فشار بر کارفرمایان خود را به عمل در تغییر آب و هوا. چوپان Collyer/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان

چوپان Collyer/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

جت-سوخت-guzzling خطوط هوایی دلتا و فسیلی-سوخت-پمپ فشار خون هستند و تعهد به رفتن کربن خنثی است.

مایکروسافت و Ikea عظیم تکنولوژی و مبلمان متعهد شده اند برای رفتن دورتر و به طور فعال در کاهش دی اکسید کربن در جو است. مالی غول بلکراک وعده برای قرار دادن آب و هوا در قلب آن تصمیم گیری.

در کشت از شرکت های بزرگ در حال ساخت وعده آب و هوا — رفیع ،

و این فقط یک مورد از چند تیتر گرفتن دورافتاده.

بیشتر شرکت ها در حال افشای خود کربن تولید گازهای گلخانه ای و بیشتر از کسانی که شرکت کرده اند کاهش تولید گازهای گلخانه ای اهداف با توجه به جهانی غیر انتفاعی CDP (که قبلا کربن افشای پروژه).

در حال بارگذاری…

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

آن اهداف نیز بیشتر بلند پروازانه. ENGIE تاثیر پایداری یک شرکت وابسته به یک گروه انرژی تجزیه و تحلیل اطلاعات CDP در بر داشت و “به شدت از تعهدات در حال افزایش است” به عنوان Engie تاثیر را Mathias Lelièvre آن قرار می دهد.

در حال بارگذاری…

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

شرکت های امیدوار کننده سریع تر اقدام بیش از حد. به جای تعیین اهداف از 25 سال در آینده های دور یک هدف است که باعث می شود مسئولیت پذیری سخت – متوسط زمان افق در حال حاضر تنها هشت سال دور ENGIE تاثیر داشت.

بوده و شتاب در نرخ که در آن شرکت های مجموعه “علم مبتنی بر اهداف” خاص و قابل اندازه گیری کربن کاهش اهداف قرار داده است که یک شرکت در خط با پاریس توافق جهانی در مورد آب و هوا با هدف نگه گرم در 2 درجه سانتیگراد یا پایین تر است. Coca-Cola, Nike, بهترین خرید, Wal-Mart و هتل هیلتون در میان صدها شرکت با چنین اهداف.

به گفته یکی از تحلیل, تعداد شرکت های فورچون 500 با بتن بلند پروازانه کربن اهداف رژیم در چهار سال گذشته به 23 درصد است.

فشار در حال رشد به عمل

این افزایش در فعالیت آمده پس از چند دهه از فشار های محیطی از طرفداران و با وجود عدم اقدام از دولت ایالات متحده.

بنابراین بعد از این همه وقت چه ممکن است ترغیب شرکت ها به مجموعه ای جدید و یا به تازگی بلند پروازانه اهداف ؟

برای یک چیز, اثرات تغییر آب و هوا در حال تبدیل شدن به روشن تر به شرکت های, به عنوان آتش سوزی افزایش سطح دریا خشکسالی و سایر علائم بحران را عناوین و بر عملیات کسب و کار. “آن را در اینجا می گوید:” برونو Sarda رئیس جمهور CDP شمال امریکا است. “این اتفاق می افتد در حال حاضر و نه فردا.”

در همان زمان خورشیدی و انرژی باد بدست به طور قابل توجهی ارزان تر ساخت آن را آسان تر برای برخی از شرکت ها متعهد به تغییر دور از سوخت های فسیلی است.

و افزایش فشار در چند جبهه –نقش کلیدی.

“سرمایه گذاران به طور فزاینده درخواست شرکت در این مورد می گوید:” کوین خزه اجرا می شود که این مرکز برای پایداری کسب و کار در موسسه منابع جهانی. “و نه فقط سنتی فعال سرمایه گذاران که انجام شده است را برای برخی از زمان, اما جریان اصلی سرمایه گذاران است.”

فشار از مشتریان و عموم مردم است نصب, هم, به عنوان آگاهی عمومی و نگرانی رشد شدید تر. و در حالی که دولت فدرال در ایالات متحده به حمایت از آب و هوا اهداف شهرها و ایالات متحده – نه به ذکر است دولت در خارج از کشور – در حال اقدام است.

ممکن است وجود دارد برخی بیشتر تعجب آور منابع فشار بیش از حد مانند کودکان.

“من می شنوم از رهبران کسب و کار تمام وقت, امروز, که, شما می دانید بچه های خود را به خانه می آیند و می گویند:” چه کار می کنی پدر؟’ می گوید: “الیزابت Sturcken یک مدیر عامل در محیطی دفاع صندوق که با این نسخهها کار با کسب و کار در اهداف پایداری. “این باعث می شود تفاوت.”

کارکنان بیش از حد به طور فزاینده ای تاثیر گذار. کارگران در شرکت هایی مانند آمازون در حال هل دادن کارفرمایان خود را برای تغییر و برخی دیگر از شرکت ها این را به عنوان یک راه برای جذب و حفظ استعداد.

Kyum کیم بنیانگذاران برنامه های کور که در آن کارگران با تکنولوژی بحث در مورد محل کار خود را و او می گوید که کارگران به طور فزاینده ای به بحث در مورد مسائل مانند تغییر آب و هوا. در یک نظرسنجی نیمی از کاربران گفت: شرکت آب و هوای سیاست تاثیر می گذارد که آیا یا نه آنها می خواهند به کار وجود دارد.

“مردم صحبت های زیادی در مورد پرداخت غرامت, البته, و, فرهنگ کار,” او می گوید: “اما من فکر می کنم این است که یک کل جدید بخش.”

وجود دارد یکی دیگر از عوامل هم با توجه به لوکاس یافا رئیس پایداری افسر در مایکروسافت.

او می گوید این کمک می کند تا به قاب اقدام آب و هوا به عنوان یک حسابداری مشکل بر کمیت دقیقا چقدر شرکت ها منتشر می کنند و چه مقدار از آنها نیاز به برش.

“که واقعا چیزی است که من را تلنگر مدیران’ باورها بوده که فقط بحث در مورد این نظر که آنها درک … آب و هوا ‘بودجه’ ” یافا می گوید. “در پایان روز چه شرکت ها واقعا خوب در حال انجام است تصمیم گیری بر اساس اعداد است.”

محدودیت های داوطلبانه اهداف

البته تنظیم کربن بودجه یک چیز است. چسبیده به آن دیگری است. برخی از آب و هوا اطلاعیه در گذشته مانند BP قبلی تغییر علامت تجاری به عنوان “فراتر از نفت” شده اند بیشتر PR فشار واقعی از تغییر در استراتژی و طرفداران معتقدند که به دنبال از طریق و پاسخگویی ضروری خواهد بود اگر این اهداف بلند پروازانه در حال به تاثیر داشته باشد.

و حتی اگر شرکت های خوب را در وعده های خود برخی کارشناسان می گویند وجود دارد می تواند یک خطر در تکیه بر شرکت های بزرگ به درایو مبارزه با تغییر آب و هوا.

Shalanda بیکر یک استاد در دانشگاه که مطالعات اجتماعی ابعاد عدالت از انتقال دور از سوخت های فسیلی می گوید آسیب پذیر و به حاشیه رانده شده جوامع نیاز به ورودی در چگونه جهانی مبارزه با تغییر آب و هوا – و احساس مزایای تبدیل به انرژی سبز.

“من فقط مطمئن شوید که اگر من ایمان داده شده است که … شرکت های بسیار در مورد هزینه و سود است که آنها واقعا فکر می کنم در مورد چیزی که ممکن است اضافه کردن هزینه اما ممکن است که بیشتر فقط” او می گوید.

بیکر می گوید: شرکت های بزرگ عمل می تواند قدرتمند باشد اما سیاست های دولت می تواند مطمئن شوید که جمعیت های آسیب پذیر می باشند.

او تنها کسی است که به نظر می رسد در این داوطلبانه تعهدات و می بیند نیاز به قوانین و مقررات. پس از همه برخی از شرکت ها اقدام به هیچ وجه نزدیک به اندازه کافی برای جلوگیری از تغییر آب و هوا.

الیزابت Sturcken در EDF که صرف دو دهه ترغیب شرکت ها به عمل, می گوید شرکت های که در علاوه بر این به داوطلبانه کاهش در تولید گازهای گلخانه ای مهم برای رهبران کسب و کار به تعامل با سیاستگذاران و درخواست برای اقدام دولت.

شرکت های بزرگ از BP به پپسی می گویند آنها حمایت قیمت کربن در یک بازار مبتنی بر سیاست برای کاهش تولید گازهای گلخانه ای. Sturcken می گوید: شرکت هایی که واقعا می خواهید به سرب در آب و هوا نیاز به قرار دادن پول به سمت ساخت چنین سیاست یک واقعیت است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im