برنی ساندرز تایید رقیب سابق جو بایدن برای رئیس جمهور

واشنگتن - برنی ساندرز تایید جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه خود را تشویق مترقی حامیان به تجمع در پشت

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399

واشنگتن - برنی ساندرز تایید جو بایدن انتخابات ریاست جمهوری روز دوشنبه خود را تشویق مترقی حامیان به تجمع در پشت presumptive دموکراتیک نامزد فوری پیشنهاد برای شکست دادن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

"من از تمامی آمریکایی ها من درخواست هر حزب دموکرات من درخواست هر مستقل من درخواست های زیادی از جمهوری خواهان به گرد هم می آیند در این کمپین برای حمایت از نامزدی که من تایید" ورمونت سناتور گفت: در یک رویداد مجازی با بایدن.

پشتوانه آمد کمتر از یک هفته پس از ساندرز به پایان رسید انتخابات ریاست جمهوری بود که حول سیاست های مترقی مانند مراقبت های بهداشتی جهانی. آن را بسیار مهم برای توسعه بایدن که باید پل حزب دموکرات را تثبیت ایدئولوژیک تقسیم به قرار دادن با هم یک ائتلاف است که می تواند ضرب و شتم مغلوب ساختن پیشی جستن. دموکراتیک تفرقه کمک کمک به هیلاری کلینتون از دست دادن به ناروا در سال 2016.

شاید مشتاق برای جلوگیری از تکرار که کبودی انتخابات سال ساندرز ارائه حمایت خود را بسیار زودتر در سال 2020 مبارزات انتخاباتی. ساندرز حمایت کلینتون از چهار سال پیش اما تنها پس از پایان یک drawn-out نامزدی مبارزه و تلخ اختلاف بر سر دموکراتیک پلت فرم است که توسعه یافته برای تابستان کنوانسیون.

بایدن و ساندرز متفاوت در سراسر اولیه به خصوص این که آیا یک دولت-اجرای سیستم باید جایگزین بیمه درمانی خصوصی است. بایدن مقاومت کرده است ساندرز' "مدیکر برای همه" برنامه ریزی و تحت فشار قرار دادند تا به جای یک گزینه است که کار در کنار پوشش خصوصی.

ظاهر می شود در یک تقسیم صفحه نمایش با بایدن ساندرز گفت: "هیچ راز بزرگ وجود دارد که من و شما باید تفاوت های ما."

اما ساندرز گفت: اولویت بیشتری برای دموکرات ها از همه گرایشهای سیاسی باید شکست مغلوب ساختن پیشی جستن.

"ما باید به مغلوب ساختن پیشی جستن یک اصطلاح رئیس جمهور," او اضافه شده است. "من انجام خواهد داد همه که من می توانم را که اتفاق می افتد."

Coronavirus مانع بایدن و ساندرز از ظاهر شدن با هم در فرد در روز دوشنبه. اما آنها روشن ساخته و آنها را همچنان با هم کار اعلام تشکیل شش "نیروهای کار" از نمایندگان از هر دو کمپین به کار در سیاست نامه پرداختن به مسائل از جمله اقتصاد, آموزش و پرورش, عدالت کیفری و مهاجرت.

بایدن 77 در حال حاضر ساخته شده برخی از پیشنهادهای به ترقی خواهان با استقبال از جنبه های ساندرز "و سناتور. الیزابت وارن سیاست مانند بسیاری از ساندرز' دانشجو بخشش بدهی پیشنهاد و وارن ورشکستگی طرح است. او همچنین حمایت وارن ورشکستگی طرح است.

Sanders, 78, مطمئن شوید که به باقی می ماند یک نیروی در طول مبارزات انتخاباتی. هنگامی که او به پایان رسید نامزدی خود را در هفته گذشته گفت: "نگه داشتن نام خود را در انتخابات در ایالات متحده است که هنوز رای دادند به منظور جمع آوری بیشتر نمایندگان است که می تواند مورد استفاده برای نفوذ در این حزب پلت فرم. او نمی گویند دوشنبه که آیا او می خواهد به مبارزه ادامه خواهد داد برای آن دسته از نمایندگان.

هنوز ساندرز و بایدن تاکید خود و احترام متقابل به یکدیگر در روز دوشنبه.

ساندرز با اشاره به معاون سابق رئیس جمهور به عنوان "جو." بایدن در پاسخ او بارها و بارها به عنوان "رفیق." دو مرد پرسید: دیگر به احترام به همسران خود جیل بایدن و جین Sanders.

بایدن ساندرز گفت: "من واقعا نیاز شما نه فقط برای برنده شدن در این کمپین اما به حکومت."

حتی با ساندرز' ده ها تن از کمپین توقف برای Clinton -- یک رکورد او به ارمغان آورد تا بارها و بارها به عقب براند در این ایده است که او تا حدودی مقصر شکست خود را -- در روز دوشنبه مکالمه چیزی بود که رای دهندگان را دیدم هرگز بین 2016 رقبا. که آیا این ترجمه به چه ساندرز' مترقی پایه می بیند بایدن هنوز روشن نشده است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

در واقع ساندرز خواهد بود یک متحد کلیدی برای بایدن نه فقط در برنده شدن بیش از شک و تردید ترقی خواهان بلکه در توسل به رای دهندگان جوان کلیدی دموکراتیک رای گیری بلوک که به مدت طولانی پشتیبانی ساندرز بیش از سابق خود را رقبای اصلی توسط حاشیه.

بایدن و ساندرز در روز دوشنبه هم با تاکید بر نیاز به مقابله با چالش های مقابله با افراد جوان در طول همه گیر ساندرز با توصیف "یک نسل از جوانان که در حال تجربه بحران و پس از بحران."

تاریخ گفتگو

س:

چه چیزی شما فکر می کنم تایید شده? به اشتراک گذاشتن افکار خود را.

مکالمات نظرات خوانندگان ما هستند و موضوع را به کد رفتاری. ستاره را تایید نکرده و این نظرات.


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب