برنی ساندرز' تماس برای رای دهندگان کار نمی کند از راه او برنامه ریزی شده

بزرگنمایی این تصویر دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مردم ایران ، برنی ساندرز صحبت می ک

توسط MINERALNEWS در 16 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

دموکرات نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به مردم ایران ، برنی ساندرز صحبت می کند در طول اولیه شب تجمع انتخاباتی در اسکس جانکشن Vt., در روز سه شنبه. چارلز Krupa/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چارلز Krupa/AP

انقلاب که برنی ساندرز امیدوار کننده است بستگی به یک موج جدید از جوانان رای دهندگان در پای صندوق های رای برای سوق دادن مبارزات انتخاباتی خود. اما این هفته سناتور ورمونت اذعان کرد که کسانی که رای دهندگان که در آن موفقیت خود را به برخی از درجه لولا نشان داده اند و نه در راه او می خواهم امیدوار بود.

پس از 14 متحده برگزار اولیه مسابقات در سه شنبه Sanders اذعان به خبرنگاران گفت که او می خواهم "نا امید" با نتایج.

"ما شده است به عنوان موفق به عنوان من امیدوارم در آوردن افراد جوان ، پاسخ این است که هیچ" ساندرز به خبرنگاران گفت: در یک کنفرانس خبری در برلینگتون, Vt., مقر. ساندرز در ادامه به اذعان چالش غیر قابل انکار است که هر نامزد بانکی در حمایت از رای دهندگان جوان چهره: آنها رأی نمی دهند در تعداد بالا در مقایسه با گروه های دیگر.

"من فکر می کنم تغییر خواهد کرد که در انتخابات عمومی اما من صادقانه با شما ما انجام داده اند و همچنین با آوردن افراد جوان به این روند" ساندرز گفت. "این آسان نیست."

در حالی که رای دهندگان جوان بودند و بخشی از این ائتلاف است که رو ساندرز به پیروزی در کالیفرنیا کسانی که زیر سن 30 ساخته شده فقط 11 درصد از رای دهندگان با توجه به نظرسنجی های خروج. یکی دیگر از 35 درصد بین سنین 45 و 64 و 30 درصد 65 ساله یا مسن تر.

در تگزاس یک دولت است که بایدن برنده هر چند جمعیتی قرار بود به نفع ساندرز فقط 16 درصد از رای دهندگان بودند کمتر از 30 در حالی که 38 درصد بین سنین 45 و 64 و 24 درصد 65 سال و بالاتر.

حتی در ساندرز' در ایالت ورمونت رای دهندگان کمتر از 30 ساخته شده فقط 11 درصد از سه شنبه رای دهندگان با توجه به نظرسنجی های خروج. تقریبا 70 درصد از رای دهندگان بیش از سن 45.

از 14 متحده برگزار شد که اصلی مسابقات در روز سه شنبه مشارکت رای دهندگان کمتر از 30 تجاوز نمی کند 20 ٪ در هر کشوری با توجه به تجزیه و تحلیل نظرسنجی های خروج.

با توجه به حضور بزرگ از جمله جوانان مشارکت در سال 2018 midterms بسیاری پیش بینی کرده بود و یا حداقل امیدوار است این روند ادامه خواهد داد در طول سال 2020 دموکراتیک مقدماتی. اما تا کنون حداقل هیچ شواهد روشنی از مشارکت بیشتر توسط افراد جوان که ساندرز گفته است او می تواند در ایجاد انگیزه برای رسیدن به پای صندوق های رای.

"زمانی که من نگاه به مجموعه ای از داده ها از منابع متعدد وجود دارد هیچ مدرکی دال بر افزایش یا افزایش جوانان رای" جان دلا Volpe این نظرسنجی مدیر دانشگاه هاروارد موسسه سیاست گفت. "در واقع قابل توجهی وجود دارد شواهد نشان می دهد که جوانان رای مسطح است یا کاهش نسبت به انتخابات قبلی چرخه."

او با استفاده از ایالت کارولینای شمالی به عنوان مثال اشاره کرد که در حالی که مردم در انتخابات ایالتی بود تا 17 درصد جوانان مشارکت پایین بود 9 درصد.

کارشناسان دیگر دنبال شده است در جوانان رای در این سال با استفاده از معیار های مختلف.

مرکز اطلاعات و تحقیقات بر روی مدنی یادگیری و تعامل در دانشگاه تافتز استدلال می کند که بیشتر آن مربوط به مقایسه جوانان مشارکت مردم در این سال با سال 2012 مردم در انتخابات های اخیر چرخه انتخابات که در آن وجود دارد تنها یک رقابتی اولیه به جای 2016.

"اگر ما نسبت به سال 2016 مقدماتی ما نسبت به اصلی که در آن وجود دارد جمهوریخواه زمینه وجود دارد تن از جمهوریخواهان مبارزات انجام کمک رسانی وجود داشت خیلی در رسانه ها.," گفت: دایره مدیر تاثیر ابی Kiesa. "محیط زیست و اهرم ها و چیزهایی که ما می دانیم اثر جوانان مردم در انتخابات نیست به طور کامل حداکثر زمانی که آن را تنها یک رقابتی اولیه است."

Kiesa گفت که هنگامی که در مقایسه با سه شنبه مشارکت مردم در این سال با سال 2012 افراد جوان معلوم شد در نرخ یا همتراز یا بالاتر 2012 سطوح.

بزرگنمایی این تصویر

کوری برادران تلاش می کند به حدس زدن نام از نامزد برنی ساندرز به عنوان او نقش بازی حدس زدن "Heads Up!" در حالی که انتظار در خط برای رای دادن در سه شنبه اولیه انتخابات در کلیولند پارک مرکز حوزه روز سه شنبه در Nashville, Tenn. علامت هامفری/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
علامت هامفری/AP

کارشناسان انواع نظریه ها در, چرا جوان رای دهندگان نیست تبدیل به مبارزات امید آنها خواهد شد.

دلا Volpe گفت که بر خلاف طول سال 2018 midterms زمانی که رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از سیاست های (هر چند نه نامزد خود) شد و در رای گیری مقدماتی شده اند در مورد تفاوت میان نامزدهای دموکرات.

"هنگامی که ما در حال صحبت کردن در مورد تعامل با افراد جوان یکی از بزرگترین چیزهایی که شما باید انجام دهید این است که ثبت نام آنها گفت:" سارا Audelo مدیر اجرایی اتحاد برای جوانان اقدام زد که هیلاری کلینتون هزاره تلاش های امداد رسانی در سال 2016. "آنها نه فقط در مدارس آنها رای دهندگان جدید."

او نیز ساخته شده است که این کار این کمپین که باید بافی به به تمام نقاط خود را دستگاه.

"این یک نشانه خوب نیست همه چیز تا زمانی که شما باید برای شروع از ابتدا" او گفت:. "جوانان باید سرمایه گذاری در مانند هر دیگر رای دهندگان است."

بن Wessel مدیر اجرایی NextGen امریکا تام Steyer-حمایت گروه است که با این نسخهها کار در بسیج رای دهندگان جوان گفت که در بسیاری از جوانان متراکم حوزه جوانان مردم در انتخابات بود — و در برخی موارد با حجم.

"افراد جوان می چرخد اما آنها مشاهده نمی, رای گیری به پایان تمام می شود همه" وسل گفت. "آنها رای گیری به عنوان یک ابزار در جعبه ابزار و آنها می تواند احمقانه به استفاده از آن, اما این که چگونه آنها در حال رفتن برای جلوگیری از تقاضاهای مصرانه برای تغییر. آنها را دیده ام که ما انتخاب افراد بسیار جذاب و هنوز هم ما از حالت سکون و هنوز هم ما باید یک سیستم است که کار نمی کند برای مردمی است."

وسل و دیگران توافق کردند که جوانان مشارکت مردم در اولیه است و نه لزوما یک شاخص قوی از جوانان مشارکت مردم در انتخابات عمومی ، اما او همچنین گفت که نامزدها باید به رای دهندگان جوان کمک رسانی به طور جدی در اوایل.

"همانطور که ما حرکت به سمت انتخابات عمومی ما در حال رفتن به نیاز به دیدن نامزدها صحبت کردن در مورد مسائل است که افراد جوان در مورد مراقبت در معتبر و سازگار در راه" وسل هشدار داد. "از آنجا که اگر شما فکر می کنم شما می توانید نشان می دهد تا تنها با دو هفته به برو و بگو: آره آره من با شما و آنچه شما می رویم به انجام رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن?' این به اندازه کافی است و قطعا نه به اندازه کافی در هر سال یک انتخابات مثل این سال که در آن ما می دانیم طرف دیگر در حال رفتن به بیرون می آیند در تعداد رکورد."

دلا Volpe موافقت با این روحیه و فکر می کند برخی از غیر ساندرز نامزد از دست رفته یک فرصت است. ساندرز به محور مردم حرکت خود را از یک روز. دیگر نامزدها نداشته همان تمرکز است.

"به نظر می رسد به من که آنها ساخته شده تصمیم گیری استراتژیک به تمرکز بر روی رای دهندگان جوان," او گفت:. شاید آنها فکر می کردند که تمام می شود با برنی."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن