برنارد Ebbers سابق مدیر عامل شرکت محکوم در WorldCom رسوایی می میرد

نیویورک - رئیس سابق WorldCom محکوم در یکی از بزرگترین رسوایی های حسابداری شرکت در تاریخ ایالات متحده درگذشت تن

توسط MINERALNEWS در 14 بهمن 1398

نیویورک - رئیس سابق WorldCom محکوم در یکی از بزرگترین رسوایی های حسابداری شرکت در تاریخ ایالات متحده درگذشت تنها بیش از یک ماه پس از آزادی از زندان است. برنارد Ebbers شد 78.

سابق ارتباطات اجرایی درگذشت یکشنبه, با توجه به بیانیه ذکر شده توسط WAPT-تلویزیون در می سی سی پی.

WorldCom, Inc. فرو ریخت و رفت به ورشکستگی در سال 2002 پس از آیات از 11 میلیارد دلار تقلب در حسابداری که شامل فشار توسط مدیران ارشد در زیردستان به باد اعداد برای این شرکت به نظر می رسد بیشتر سود آور است. سقوط باعث ضرر و زیان به سهامداران از جمله کسانی که سرمایه گذاری کرده بود از طریق برنامه های بازنشستگی.

متولد کانادا Ebbers محکوم شد در نیویورک در سال 2005 در اوراق بهادار تقلب و اتهامات دیگر و دریافت در 25 سال حبس. یک دادگاه تجدید نظر فدرال قاضی که تایید Ebbers' محکومیت در سال 2006 نوشت که WorldCom را جعلی شیوه های حسابداری بودند "به طور خاص در نظر گرفته شده برای ایجاد یک غلط تصویر سودآوری حتی برای حرفه ای تحلیلگران که در Ebbers' مورد انگیزه های شخصی خود را به شرایط مالی."

با توجه به یک ماه اکتبر 1997 مشخصات توسط آسوشیتد پرس کانادا متولد Ebbers دریافت یک بسکتبال بورس تحصیلی در می سی سی پی, کالج, جایی که او نیز در تربیت بدنی. پس از فارغ التحصیلی او مربی دبیرستان تیم برای یک سال قبل از سرمایه گذاری در یک هتل; او در نهایت انباشته زنجیره ای از بهترین وسترن در می سی سی پی و تگزاس و همچنین به عنوان یک نمایندگی خودرو در کلمبیا می سی سی پی.

پس از مشاوره از دوستان و دانستن کمی در مورد کسب و کار تلفن او به سرمایه گذاری در یک راه دور شرکت LDDS در سال 1983. او در نهایت در زمان در طول روز به عملیات روز و خریداری شده تا رقبا تبدیل LDDS — که بعدها تغییر نام داد و WorldCom مستقر در Clinton, می سی سی پی — به بزرگترین چهارم از راه دور توسط شرکت 1996.

او به عنوان یک "هیچ و بی معنی" مرد با یک عجول و بی پروا نگرش که ترجیح شلوار جین به یک دست کت و شلوار. یک تحلیلگر در اواخر دهه نود گفت: برنی Ebbers شد "تلفن معادل بیل گیتس."

تا زمان فروپاشی آن بیش از آن در حسابداری تقلب و رسوایی در سال 2002 WorldCom شد و این کشور دومین راه دور کسب و کار. Ebbers سمت چپ که در آن سال و پس از محکومیت خود را در زندان بود از سپتامبر 2006 تا دسامبر. 21 زمانی که او آزاد شده از بازداشت از اداره زندانها.

در ضمن WorldCom reemerged به عنوان MCI گرفته توسط Verizon دوم نقل مکان به Ashburn, Virginia.

ایالات متحده منطقه قاضی والری E. Caproni گفت: در اواخر سال گذشته آن کاهش یافت و در اختیار به منظور اوایل انتشار Ebbers پس از یک وکیل اشاره شدید, مشکلات پزشکی و گفت که Ebbers تا به حال تجربه کاهش وزن شدید. در بیش از 6 فوت قد او تا به حال انداختن از بالای 200 پوند به 147 پوند است. وکیل گراهام Carner گفت: قاضی این بود که ممکن است مشتری خود را نمی ممکن است دیگر زندگی می کنند 18 ماه است.

در میان بیماری های دیگر Ebbers تا به حال بیماری های قلبی Carner گفت. Ebbers بود و نه در دادگاه که Caproni اعلام حکم Dec. 18; وکلای او گفت که او در بیمارستان بستری شد.

"در حالی که آقای Ebbers جسمی زنده ... با کیفیت خود را از زندگی از دست رفته است" Carner گفت: در ماه دسامبر. "اگر او امروز منتشر شد آقای Ebbers است که نمی تواند بازی تنیس و یا در حال اجرا یک کسب و کار است."

در مدارک دادگاه در ماه سپتامبر وکلای او گفت: Ebbers ناخواسته ضربه به زندانی دیگر در حالی که راه رفتن در این مرکز در ماه سپتامبر 2017 تنها به زندانی رفتن به Ebbers' سلول باز بعد در روز و جسمی او حمله کند.

مقالات گفت: این حمله شکسته استخوان اطراف Ebbers چشم و باعث بی پرده, ضربه به سر و آسیب های دیگر. آنها همچنین گفت Ebbers قرار گرفت و به سلول انفرادی به دلیل خود را "به شدت محدود بینایی" ساخته شده و او را قادر به شناسایی مهاجم.

در ماه جولای سال 2019 یکی از Ebbers' دختران ارائه یک درخواست که پدرش دریافت دلسوز آزادی از زندان فدرال امکانات پزشکی در فورت ورث ، مدارک دادگاه می گویند یک اداره زندانها رسمی تکذیب کرد که درخواست در ماه اوت است. خانواده بیانیه ای گفت که اداره زندانها "تا به حال هیچ تشخیص و یا درمان طرح در محل" و Ebbers تجربه "کاهش سریع" در ماه اکتبر و پس از چند بستری شدن در بیمارستان در ماه های نوامبر و دسامبر.

در حالی که دادستان موافقت کرد که Ebbers سلامت وخیم شده بود در زندان با آنها مخالف اوایل انتشار. دستیار آمریکا وکیل جیسون کولی گفت قاضی که این حرکت را "وحشتناک پیام به حکومت قانون" به دلیل آن که قطع Ebbers' جمله در نیم.

خانواده بیانیه ای اذعان کرد مقاومت به Ebbers' آزادی های اولیه از قربانیان WorldCom خبرداد اما گفت که بسیاری از قربانیان نیز حمایت خود را از.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

"بسیاری از سهامداران و کارکنان خود را از دست داده سرمایه گذاری در پاییز WorldCom. بسیاری از دوستان ما و بسیاری از ما در خانواده — آیا بیش از حد" در این بیانیه به عنوان خوانده شده. "خوشبختانه قاضی Caproni توافق با ما — نگه داشتن پدر در زندان به خصوص در او غیر قابل توضیح و تشخیص داده نشده وخامت وضعیت را هر کسی سرمایه گذاری است."

خانواده گفتند که دعا برای قربانیان. در این بیانیه که بارها و بارها مورد ستایش Caproni گفت: اعضای خانواده طرح در نهایت به حمایت از دیگران "چه کسانی هستند که مستحق دلسوز انتشار به خانواده خود را."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب