برلین می گذرد گسترده ضد تبعیض قانون

بزرگنمایی این تصویر مردم حضور در یک تجمع در مقابل دروازه براندنبورگ در برلین در روز دوشنبه به مناسبت

توسط MINERALNEWS در 16 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

مردم حضور در یک تجمع در مقابل دروازه براندنبورگ در برلین در روز دوشنبه به مناسبت جورج فلوید و اعتراض علیه نژادپرستی و خشونت پلیس. Markus شرایبر/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Markus شرایبر/AP

برلین تبدیل شده است برای اولین بار دولت به تصویب خود قانون ضد تبعیض. قانون بارها مقامات دولتی از جمله پلیس — از تبعیض علیه هر کسی بر اساس پس زمینه رنگ پوست و جنسیت و مذهب و معلولیت جهان بینی, سن, کلاس, آموزش و پرورش و هویت جنسی.

این قانون تصویب پنج شنبه در جریان بوده است برای هفته ها اما از آن گرفته شده در یک معنای جدید در پی تظاهرات علیه نژادپرستی نظاممند است که فوران در آمریکا و گسترش به شهرستانها در سراسر جهان از جمله برلین.

تحت قانون جدید قربانیان را به عنوان خسارت و غرامت و مقامات دولتی را فرصتی برای اختلاف ادعای تبعیض است. قبلا تعهد برای ضد تبعیض مناسب در برلین بود در قربانیان برای اثبات آنها بوده است تبعیض قبل از طرح دعوی در دادگاه می تواند به جلو بروید. در حال حاضر اگر تبعیض در نظر گرفته شده است "عمدتا به احتمال زیاد" مربوط به مقامات دولتی باید از قبول یا رد این اتهام در برابر آن.

برلین "ائتلاف بزرگ" معتقد است که آلمان به طور کلی عمل در برابر درمان فدرال ضد تبعیض قانون تصویب شده در سال 2006 نه چندان دور به اندازه کافی در حفاظت از حقوق مدنی و این قانون دولت جدید را افزایش حمایتهای قانونی برای طیف گسترده ای از گروه های.

"این یک گام مهم در مبارزه با تبعیض و نژادپرستی در منطقه" سیاستمدار ورنر گراف گفت, اخبار سازمان Euractiv. "برای اولین بار ممکن است برای اقدام علیه تبعیض در بخشی از وزارت امور خارجه بازیگران و مجازات این در یک راه ساده است."

قبل از آن تصویب شد, برلین اندازه گیری شد انتقاد توسط رهبران آلمان پلیس اتحادیه های کارگری که استدلال کرد که آن را قرار می دهد فشارها بر روی ماموران پلیس قرار دادن آنها تحت سوء ظن. برلین سیاستمدار خنجر Behrendt از حزب سبز گفت, آلمانی, پخش عمومی دارند که قانون جدید با هدف رسیدگی به نژادپرستی نظاممند به جای مانع روز به روز کار پلیس است.

"این مورد به عنوان مثال عمل دهها جایی که پلیس نمی نگاه و مشاهده نحوه کسی است که رفتار بدون در نظر گرفتن رنگ پوست و یا جنسیت خود را," Behrendt گفت RBB. "برای آنها قانون جدید تغییر نمی کند هر چیزی است."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن