پادشاه بلژیک منتقل رسانه تاسف' به صورت وحشیانه استعماری گذشته در کنگو

بزرگنمایی این تصویر یک مجسمه از شاه لئوپولد دوم می ایستد مخدوش پس از تظاهرات در اوایل این ماه در برو

توسط MINERALNEWS در 10 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مجسمه از شاه لئوپولد دوم می ایستد مخدوش پس از تظاهرات در اوایل این ماه در بروکسل. فیلیپ پادشاه بلژیک فرستاده او را "تاسف" بیش خشونت آمیز سیاست های استعماری ضربه های شروع شده توسط سلف خود. Kenzo Tribouillard/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kenzo Tribouillard/خبرگزاری گتی ایماژ

سیاست های پادشاه بلژیک لئوپولد دوم سمت چپ میلیون ها نفر از مردم مرده بیش از یک قرن پیش در منطقه است که در حال حاضر جمهوری دموکراتیک کنگو. در حال حاضر برای اولین بار در بلژیک سلطنت پادشاه فیلیپ اتحاد با ابراز "تاسف عمیق ترین" برای استعمار مبارزات انتخاباتی باقی می ماند که برای بدنام خشونت آن است.

"تاریخ ما ساخته شده است که از دستاوردهای مشترک بلکه درد در قسمت" پادشاه فیلیپ نوشت: در نامه ای به رئیس جمهور کنگو فلیکس Tshisekedi که منتشر شد سهشنبه در بلژیک رسانه ها. توجه داشته باشید بزرگداشت سالگرد 60 از آفریقای مرکزی دولت به دست آوردن استقلال خود را از بلژیک.

فیلیپ اذعان کرد: "اعمال خشونت و ظلم و ستم" تحت استعمار دولت پیشگام جد خود.

دهه ماهیهای نوبه خود از قرن 20th دیدم وسیع عصری برای مردم این منطقه مرگ و بیماری و قحطی و یا خشونت تحت لئوپولد حکومت. او غارت لاستیک عاج و دیگر مواد خام.

در Philippe را نامه ای که نه به صراحت نام لئوپولد او نوشت که رژیم, شیوه های خشونت آمیز پاشیدند "درد و رنج و تحقیر" در میان مردم کنگو.

"من می خواهم به بیان عمیق ترین تاسف برای کسانی که زخم از گذشته" شاه افزود: "درد است که امروز احیا توسط تبعیض است که هنوز هم بیش از حد در حال حاضر در جوامع ما. من ادامه خواهد داد برای مبارزه با تمام اشکال نژادپرستی است."

Tshisekedi ارائه نمی دهد فوری عمومی پاسخ به این نامه چه بوده است نسبتا اندک تعطیلات برای کشور آن را به عنوان جنگ coronavirus.

این کشور استعماری گذشته شده است محوری به تیتر در هفته های اخیر با تظاهرات خروشد در سراسر جهان بیش نژادی و بی عدالتی است.

کاتالیز توسط یک رشته از پلیس به کشتار مردم سیاه و سفید در آمریکا تظاهرات کرده اند فوران فراتر از مرزهای آمریکا نیز هست. در سراسر اقیانوس اطلس در انگلستان و بلژیک به طور خاص — با مجسمه های نژادپرستانه و استعماری میراث تخریب شده است و دیده می شود گسترده خواستار حذف.

بزرگنمایی این تصویر

پادشاه فیلیپ بلژیک دیده می شود روز سه شنبه در Heverlee است با ابراز "تاسف عمیق ترین" بر کشور گذشته استعماری در آفریقا است. اریک Lalmand/BELGA MAG/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک Lalmand/BELGA MAG/خبرگزاری گتی ایماژ

و مجسمه های شاه لئوپولد دوم را به خود جذب خاص سولفات.

طولانی-پادشاه حاکم ادعا کرد این منطقه را به عنوان خود مالکیت خصوصی خواستار آن — unironically — کنگو رایگان دولت است. مدت کوتاهی پیش از مرگ او مجبور به صرفنظر کردن از خاک به دولت بلژیک که حفظ رسمی مالکیت از مستعمره تا 1960.

لئوپولد جانشینان او و دولت بلژیک جلب ثروت از یک سیستم است که شامل گسترده ربودن قطع عضو و بیگاری از بومی.

چندین مجسمه از لئوپولد در سراسر بلژیک شده اند به اهداف از آتش سوزی و خط تیره از رنگ تازگی و حداقل یک حذف شده است توسط مقامات. یک طومار خواستار آن است که بروکسل پایتخت بلژیک حذف تمام آن لئوپولد مجسمه نیز به دست آورد دهها هزار نفر از امضا.

در همین حال کمیسیون تصویب شده در اوایل این ماه در پارلمان بلژیک متعهد شده است به منظور بررسی و به طور گسترده تر اذعان کرد این کشور استعماری گذشته است. این یک تلاش است که سوفی Wilmès بلژیک نخست وزیر منادی در سخنرانی سهشنبه مارک کنگو روز استقلال.

"نکته این است که برای بازنویسی تاریخ است اما برای درک بهتر آن را," او توضیح داد: در Ixelles جایی که او اختصاص داده شده یک پلاک یادبود برای بلژیک شهر کنگو ساکنان. "پس از همه, ما می توانیم شروع یک فصل جدید بدون دانستن تمام قبلی است. این لازم است برای ساخت آینده است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن