طرد: ویروس برگ علامت آن برای بریتانیا سالمندان

لندن - از تشویق توجهی به ostracization و انزوا.که اساسا سفر سرهنگ Cmdr. رابرت Embleton که در خدمت 34 سال در بر

توسط MINERALNEWS در 20 اردیبهشت 1399

لندن - از تشویق توجهی به ostracization و انزوا.

که اساسا سفر سرهنگ Cmdr. رابرت Embleton که در خدمت 34 سال در بریتانیا نیروی دریایی سلطنتی در زمان توسط آمبولانس زمانی که مرخص شده از بیمارستان Derriford در Plymouth جنوب غربی انگلستان در مارس 8 پس از نزدیک به ماه بیماری با COVID-19.

ورود در صفحه اصلی بازنشستگی او بلافاصله رفت و به انزوا با همسر خود را از 55 سال, ژان, که نشان داده هیچ نشانه ای از ویروس. به زودی پس از Embleton متوجه شدم او حامل برخی از جدید چمدان — ننگ از ویروس. او حتی در نظر گرفته خرید زنگ برای هشدار دادن به حضور او.

"من به عنوان یک نوع از آن یک طاعون حامل. برخی از افراد زمانی که آنها کشف آنها عقب کشیدم," 79 ساله گفت: آسوشیتد پرس. "من به خصوص به عنوان یک تهدید."

که برخی از کنتراست به لحظات پایانی خود در بیمارستان Derriford زمانی که "تا حدودی خجالت" Embleton دریافت دور از کف زدن از همه در خط مقدم کارکنان از پاک کننده به پزشکان.

Embleton که دریافت MBE افتخار از ملکه الیزابت دوم در سال 1993 برای خدمات برجسته به نیروی دریایی سلطنتی فکر می کند این مستند قوانین بیش از حد سخت برای برخی از افراد مسن. او را درک نیاز به سپر کسانی که سالمند با شرایط بهداشتی اساسی اما می گوید دیگران باید تحت درمان با مقدار بیشتر "حس مشترک."

چشم انداز این نوع از انگ زدن چیزی بود که او تا به حال مورد بحث در Derriford با 57 ساله Poorna Gunasekera زمانی که آنها در یک بخش با هم دوره نقاهت بعد از ویروس.

Gunasekera که نادانسته به Embleton شد و تحت درمان قرار گرفته و توسط سه تن از دانشجویان سابق خود تشکر سابق افسر نیروی دریایی برای "تنهایی" بالابر ارواح خود را. این واقعیت است که Embleton سفر کرده بود Gunasekera وطن از کندی سریلانکا جعلی اتصال دو باید وصل در Facebook از برس با مرگ است.

"من همیشه یک روحیه افسر" Embleton توضیح می دهد.

Gunasekera به یاد می آورد که هر چهار نفر در این بخش به اشتراک گذاشته شده همان اضطراب — تبدیل شدن به منابع تازه از شیوع بیماری پس از ترک بیمارستان.

"این وحشتناک ترس و ما انتظار می رود تا حدودی ننگ و خواهد بود که عادی چون من فرض کنید من می خواهم همین کار را انجام اگر نقش ها معکوس شد," او گفت:.

زمان یک شفا دهنده بزرگ و ننگ به آرامی abates. در جلال آفتابی اوایل بهار یکشنبه بعد از ظهر وجود دارد دستیابی به موفقیت.

به عنوان خود را معتاد به صورت سنتی پنج شنبه ناهار Embleton تصمیم به باز کردن یکی از بهترین بطری شراب — یک Châteauneuf-du-Pape — و ارائه یک شیشه ای به بانوی درب بعدی است که در 79.

"سپس چشمک زدن در آفتاب, در تمام طول, طبقه دیگران با عینک خود را پر از داد و همه یک موج و یک لبخند," او گفت:. "تشویق و خوش بینی."

انگلیسی, موسسات خیریه برای سالمندان مانند سن انگلیس شنیده شبیه قصه و امیدوارم که یک ramped تا برنامه تست ارائه خواهد شد برخی از اطمینان.

"این فقط می افزاید: یکی دیگر از لایه ای از تراژدی به این وضعیت است که ساکنان که بازیابی — چیزی است که باید جشن گرفته شود به عنوان مقدار مورد نیاز قطعه از اخبار خوب — احساس انزوا و طرد به عنوان یک نتیجه" گفت: Ruthe Isden سر سلامت موثر در سن انگلستان

این ostracization در حال حاضر ممکن است رفته اند اما انزوا ممکن است در مراحل ابتدایی به خصوص اگر اجتماعی فاصله محدودیت در سالمندان در محل باقی می ماند برای دیگر تا زمانی که یک واکسن است که اگر تا کنون تولید شده است. نخست وزیر بوریس جانسون, که همچنین بهبود از COVID-19 تنظیم شده است به گسترش مستند محدودیت در یکشنبه, نوار, چند ترفند کوچک.

Embleton می گوید: این مستند است "جنگیدن به متانت و اعتماد به نفس" بسیاری از افراد مسن است و "به طور فزاینده ای غیر قابل تحمل" برای کسانی که مانند او که هیچ زمینه ای شرایط بهداشتی و که شدیدا از اعضای فعال جوامع محلی.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

"این درست نیست برای درمان تمام افراد به عنوان کودکان ناتوان از ارزیابی خطر," او گفت:.

خوشبختانه هر دو او و ژان باید تحولات و جدایی از نیروی دریایی سال برای کمک به آنها را از طریق هفته ها و ماه های آینده.

Embleton گفت: انزوا او را به یاد زمان او صرف روی عرشه کشتی HMS Galatea یک لیندر-class frigate در نزدیکی قطب شمال در طول Cod جنگ 1976 — درگیری بین بریتانیا و ایسلند در شمال اقیانوس اطلس حقوق ماهیگیری.

"انجام کارهایی مانند بهترین بخشی از سال را در قطب شمال فقط شما و کشتی خود را از آن مثل این است که در بیش از 70 مستند برای COVID-19" او گفت:.

"شما شروع به فکر کردن متفاوت شما رو به با آن شما نمی تواند رفتن به خانه شما نمی شود از دیدن خانواده خود را."

همین امر برای ژان, که تحمل شوهرش براش با مرگ خود در انزوا در خانه.

"این خوشایند نیست اما به عنوان یک سپاهی را به خصوص نیروی دریایی, همسرم, سپس شما استفاده می شود به این دوره از زمان است که شما را در خود, بنابراین من احتمالا اب و هوای آن نسبتا بهتر از برخی از مردم," او گفت:.

"من به ارمغان آورد تا به فکر می کنم که شوهران رفت و آنها آمد."

خوب ستوان Cmdr. رابرت Embleton را به عقب می آیند و او برنامه ریزی خیلی بیشتر پیاده روی های طولانی, بدنسازی, تمرینات و نوشیدن شراب خوب است.

و امیدوارم قبل از او می شود 80 در ماه نوامبر.

___

دنبال AP پوشش از شیوع ویروس در https://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن