پکن می بیند افت ویروس موارد به برزیل می گذرد 1 میلیون

پکن - چین سرمایه ثبت یک کاهش بیشتر در coronavirus موارد در میان محکم مهار اقدامات در حالی که برزیل پیشی گرفته

توسط MINERALNEWS در 31 خرداد 1399

پکن - چین سرمایه ثبت یک کاهش بیشتر در coronavirus موارد در میان محکم مهار اقدامات در حالی که برزیل پیشی گرفته بیش از 1 میلیون و تایید عفونت های دوم تنها به ایالات متحده است.

مقامات گزارش 22 مورد جدید در پکن در روز شنبه همراه با پنج نفر دیگر در جای دیگر در چین است. وجود دارد جدید مرگ و میر و 308 نفر باقی می ماند بستری برای درمان.

کره جنوبی ثبت شده 67 موارد جدید, بزرگترین 24 ساعت افزایش در حدود سه هفته. بسیاری از آنها را از پرجمعیت سئول منطقه که در آن حدود نیمی از این کشور به 51 میلیون نفر سکونت دارند. بسیاری از موارد مرتبط شده اند به قرار گرفتن در معرض در شب زنده داری میکنند.

رئیس سازمان بهداشت جهانی روز جمعه گفت این بیماری همه گیر است که "شتاب" و که بیش از 150 ، 000 موارد گزارش شده در روز قبل — بالاترین واحد-تعداد روز تا کنون.

Tedros Adhanom Ghebreyesus به خبرنگاران در ژنو که حدود نیمی از تازگی موارد گزارش شده بودند از آمریکا با تعداد قابل توجهی از جنوب آسیا و خاورمیانه است.

برزیل وزارت بهداشت گفت: تعداد کل موارد افزایش یافته بود به بیش از 50,000 از روز قبل. رئیس جمهور Jair Bolsonaro هنوز هم درصدد خطرات ناشی از این ویروس پس از نزدیک به 50 ، 000 مرگ و میر در سه ماه. او می گوید: تاثیر انزوای اجتماعی در برزیل اقتصاد می تواند کشنده تر است.

جدید کروناویروس آلوده بیش از 8.5 میلیون نفر در سراسر جهان کشته و بیش از 454,000 با توجه به آمار و ارقام گردآوری شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز. تعداد واقعی تصور می شود بسیار بالاتر از آنجا که بسیاری از موارد بدون علامت یا تست نشده.

آفریقای جنوبی و اتیوپی می گویند که آنها در حال توصیه به استفاده محدود از معمول در دسترس داروی دگزامتازون برای همه COVID-19 بيمار در هواکش یا مکمل اکسیژن است.

آفریقای وزیر بهداشت Zweli Mkhize گفت: "دستیابی به موفقیت در این خبر بسیار خوبی است برای ما و ما به خصوص خوش شانس است که آن را به عنوان ما در حال آماده سازی برای آینده ما خروش" در موارد. آفریقای جنوبی حدود 30 درصد از این ویروس موارد در قاره آفریقا و یا بیش از 87,000.

مقامات فرانسوی در حال نگه داشتن یک چشم نزدیک بر روی نشانه هایی از یک شتاب گسترش coronavirus در نرماندی یک منطقه است که تا به حال شده است در امان بدترین شیوع است که آمار پاریس و شرق فرانسه بسیار سخت است.

بریتانیا کاهش آن coronavirus تهدید سطح یک درجه تبدیل شدن به آخرین کشور به ادعای گرفتن آن را ملی شیوع بیماری تحت کنترل است. در ضمن آلمان گزارش داد این کشور بیشترین افزایش روزانه در ویروس موارد در یک ماه پس از مدیریت شامل آن شیوع بهتر از مقایسه های بزرگ کشورهای اروپایی.

شرایط اضطراری رئیس سازمان بهداشت جهانی تایید کرده است که چین به اشتراک گذاشته coronavirus توالی از آن آخرین شیوع با جامعه جهانی و می گوید: به نظر می رسد این ویروس وارد شده به پکن از گونه های در گردش در اروپا است.

در یک نشست خبری در روز جمعه دکتر مایکل رایان اشاره کرد که "گونه ها و ویروس ها منتقل شده اند در سراسر جهان" در سراسر این بیماری همه گیر. رایان گفت که بسیاری از ویروس ها در نیویورک "شد منشاء اروپایی" اما این بدان معنا نیست که اروپا لزوما شد منبع اصلی است.

او می گوید: تجزیه و تحلیل توالی ژنتیکی تا کنون نشان می دهد که این ویروس گسترش به مردم در چین از دیگر انسان ها به جای پریدن از حیوانات به طور مستقیم به انسان است.

___

مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران از سراسر جهان کمک به این گزارش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

___

دنبال AP همه گیر پوشش در http://apnews.com/VirusOutbreak و https://apnews.com/UnderstandingtheOutbreak



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب