بیلور به بررسی مجسمه های ساختمان های بیش لینک کلیک کنید برای برده داری

ویکو - دانشگاه رجنت در حال ایجاد یک پنل را در نظر بگیرید که آیا هر مجسمه های ساختمان و یا دیگر ملموس ادای احتر

توسط MINERALNEWS در 7 تیر 1399

ویکو - دانشگاه رجنت در حال ایجاد یک پنل را در نظر بگیرید که آیا هر مجسمه های ساختمان و یا دیگر ملموس ادای احترامات در وکو پردیس منعکس کننده یک نژادپرست گذشته است.

رجنت قطعنامه پنج شنبه که به رسمیت می شناسد که بسیاری از دانشگاه پدران موسس بودند slaveholders, نژادپرستان و سفید supremacists زمانی که مدرسه تاسیس شد و در سال 1845. آن دسته از افراد شامل قاضی R. E. B. بیلور خود را به عنوان به خوبی به عنوان کشیش جیمز Huckins این Rev. William M. ترایون بسیاری از اعضای اولیه آن هیئت امنا و چندین اوایل رهبران نهاد.

"در طول بیلور را در مراحل ابتدایی تعدادی از دانشگاه رهبران و افراد برجسته متصل به موسسه حمایت مؤتلفه علل و درگیر در مبارزه برای حفظ نهاد برده داری هر دو در طول و پس از جنگ های داخلی از جمله برخی از خدمت به عنوان اعضای کنفدراسیون نیروهای مسلح" قطعنامه متحده است.

رجنت ایجاد "کمیسیون تاریخی پردیس نمایندگی" به بررسی زمینه های تاریخی از "همه مجسمه بناهای تاریخی و ساختمان ها و دیگر جنبه های پردیس با اشاره به مکان فیزیکی خود قرار دادن و نامگذاری." این کمیته پس از آن را توصیه به بیلور مدیران و رجنت برای اقدام ممکن است.

بیلور اخیرا هدف از طرح دعوی در دادگاه که متهم به دانشگاه قربانی سیاه ورزشکاران برای یک رسوایی بیش از دست زدن به آن از تجاوزات جنسی علیه دانش آموزان است. آن را نیز همراه شده است با کنوانسیون باپتیست جنوبی, یک سازمان ایجاد شده در یک تقسیم با شمال باپتیست بیش از برده داری. این کنوانسیون در سال های اخیر عذرخواهی کرد برای برده داری.

آخرین مطالب