بیس بال استادیوم ممکن است خالی اما شما هنوز هم می توانید بشنوید جمعیت

بزرگنمایی این تصویر آدم Peri صدا سرپرست با پخش Sky UK, مخلوط ثبت فن برای تلفن های موبایل به لیگ برتر

توسط MINERALNEWS در 1 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

آدم Peri صدا سرپرست با پخش Sky UK, مخلوط ثبت فن برای تلفن های موبایل به لیگ برتر فوتبال. حسن نیت ارائه میدهد از آدم ماتیک پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
حسن نیت ارائه میدهد از آدم ماتیک

زمانی که لیگ اصلی بیس بال خود را راه اندازی کوتاه COVID-تاخیر نجومی روز پنج شنبه وجود نخواهد داشت و طرفداران در می ایستد. اما آن را مانند صدا وجود دارد.

تمام 30 تیم خواهد بود لوله کشی ثبت برای تلفن های موبایل از طرفداران به ballparks که بدان معنی است که شما شنیدن این جمعیت برای تلفن های موبایل در برنامه از بازی ها بیش از حد. MLB نیز راه اندازی وب سایت های تعاملی ویژگی به نام "تشویق در ورزشگاه" که اجازه خواهد داد که طرفداران برای تشویق, کف زدن یا بو تقریبا از صفحه اصلی. ایده این است که مهندسان صدا در ballparks می توانید پس از تنظیم و ثبت جمعیت برای تلفن های موبایل به منعکس کننده طرفداران' واکنش های.

لیگ فوتبال اضافه شده است ثبت جمعیت برای تلفن های موبایل به پخش برنامه های خود را برای ماه و در حال حاضر بیس بال خود را زیر منجر شود.

آلمان بوندسلیگا بود برای اولین بار به انجام این کار ممکن است در زمانی که لیگ از سر بازی. فن صدا نبود پمپ به استادیوم بنابراین بازیکنان و مربیان را نمی شنوند و آن را در مخلوط به پخش خوراک برای بینندگان و شنوندگان در خانه.

لالیگا و لیگ برتر در سطح بالا و حرفه ای در لیگ اسپانیا و انگلستان به ترتیب به دنبال کت و شلوار.

بنابراین دقیقا چگونه آنها آن را انجام دهد ؟ ما یک نگاه اجمالی پشت صحنه, حسن نیت ارائه میدهد از آدم Peri صدا سرپرست با پخش Sky UK که انگشتان خود را بر روی نبض از لیگ.

در حین پخش Peri نشسته به تنهایی در یک غرفه کوچک در آسمان studios در لندن است. او مسئول پانچ جمعیت برای تلفن های موبایل به خوراک.

در مقابل او یک technicolor کنسول لود شده با یک smorgasbord از کلیپ های صوتی برای هر تیم: ده ها تن از شعارهای — پاک از هر زبان توهین آمیز-- به سلامتی, boos سوت و بیشتر در سطوح مختلف شدت.

بعد از آن Peri مخلوط کردن هیئت مدیره با faders برچسب "هدف" "از دست ندهید" "انتظار" و "عصبانی است."

او به تماشای بازی با دست آماده در بالای دکمه به طوری که او می تواند بلافاصله پاسخ به این عمل است.

"من در تلاش برای پیش بینی آنچه که یک بازیکن ممکن است انجام بعدی" Peri می گوید: "و در راه من حدس می زنم من خواندن ذهن خود را."

نقش او این است که بخشی بینش بخشی DJ و بخشی هادی: "ما در حال انجام ما ارکستر از جلوه های صوتی," او می گوید.

در این شب Peri است سازماندهی جمعیت صدا برای مطابقت با ایجاد حفره تیم در خانه وستهام برابر واتفورد.

West Ham v. واتفورد

YouTube

"فقط مطمئن شوید West Ham شعارهای خوب و با صدای بلند" او می گوید: به عنوان انگشتان دست خود را سوار faders در مخلوط کردن کنسول.

هنگامی که او می بیند یک West Ham پخش تحت فشار قرار دادند Peri کلیک بر روی دکمه مشخص شده با frowny صورت.

"دادن به آن یک بیت از یک boo," او می گوید. "خانه طرفداران انرا دوست دارند که."

زمانی که دیگر فشار می آید خفیف یکی Peri muses "من فقط میخوام قطره ای در یک بیت از سوت."

و هنگامی که یک بازیکن نتواند یک شات در هدف Peri است که بیش از همه آن را فورا حذف در یک گروه کر از حسرت.

"اوه, خوب, دست," او می گوید. "و من صدای حق است. من بودن لذت بردم ، اگر من انجام داده ام هر چیز خوب امروز که در آن بود."

این ترفند Peri می گوید که شما رو به فکر می کنم پیش رو خود قرار داده و در این زمینه و تصور کنید چه اتفاق می افتد قبل از آن, بنابراین شما می توانید واکنش نشان می دهند در یک فلش به عنوان یک فن خواهد بود.

"زمانی که شما واقعا به منطقه شما زندگی می کنند و تنفس از بازی احساس اعتماد به نفس کافی برای استفاده از هر صدا است که به شما در دسترس است برای کمک به داستان" او می گوید.

جمعیت برای تلفن های موبایل است که آسمان بریتانیا استفاده برای لیگ برتر مسابقات همه معتبر و ثبت شده در واقعی مسابقات فوتبال از قبل از زمان است.

کلیپ های صوتی در حال عرضه شده توسط EA Sports, بازی های ویدئویی تولید کننده است که با استفاده از آنها در آن جام بازی های ویدئویی.

"من فکر نمی کنم این انتظار می رود به عنوان یک جایگزین برای جمعیت واقعی صوتی می گوید:" EA Sports طراح صدا Paul Boechler. "این تنها به معنای بهتر از هیچ جمعیت در همه."

کتابخانه صدا EA Sports انباشته کرده است و خاص. برای مثال "ohhhhh" واکنش جمعیت را به یک شات در هدف است که حافظ بلوک سریعتر است و کمتر نگران از "ohhhhhhhhh" در واکنش به یک شات است که نتواند.

وجود انگیزه تشویق است که رشد می کند و متورم در اطراف ورزشگاه طعنه آمیز سلامتی برای هیچکدام خطا derisive سوت برای یک بازیکن منفور و یک موج جزر و مدی از بوس به خصوص زمانی مفید است که یک داور جوایز یک ضربه پنالتی به تیم مهمان.

اما اگر شما در حال گوش دادن به رادیو اسپانیا حرفه ای فوتبال, لیگ, لالیگا, شما نمی خواهید به شنیدن بوس یا این jeers.

"لیگ برتر انجام شده است و واکنش های منفی," Boechler می گوید: "اما لالیگا است که در واقع نه. La Liga است که با یک مقدار بیشتر واکنش مثبت تمرکز به طور کلی."

"درست" می گوید: Joris Evers, La Liga ارشد ارتباطات. "ما در حال تمرکز بر روی مثبت طرف از این است."

هیچ یک از این عادی است Evers اشاره می کند. با استفاده از فن ثبت صدا فقط بهترین راه حل برای غیر طبیعی بار "اما در نهایت این همان نیست," او می گوید. "ما می خواهیم به طرفداران واقعی پشت در می ایستد به عنوان به زودی به عنوان ممکن است."

زمانی که لیگ برتر فوتبال راه اندازی پاورهای نجومی این ماه, Fox Sports و Univision/TUDN تصمیم به اضافه کردن ضبط صدای جمعیت به پخش برنامه های خود را.

"آن را به ارمغان می آورد زندگی را به بازی. ما واقعا آن را دوست دارم" می گوید: Miguel Angel Garcia, TUDN معاون ارشد رئیس جمهور برای رویدادهای زندگی می کنند. "ما نمی دانیم که طرفداران خواهد بود و اجازه بازگشت به استادیوم. در حال حاضر وضعیتی که ما در حال رفتن را از طریق این فقط بخشی از آنچه که ما می توانید به مطمئن شوید که مخاطب را در یک تجربه بهتر است."

ESPN رفته است و راه دیگر: شبکه نیست با اضافه کردن هر قبل از ثبت فان صدا به آن MLS منطبق است. به جای ESPN است افزایش صوتی خود را با آرایه ای از میکروفن در اطراف میدان و روی نیمکت به بیشتر از نزدیک ضبط برای تلفن های موبایل بازی. شما به وضوح می توانید شنیدن grunts از بازیکنان نصایح (و expectorations) از مربیان بحران از برخورد.

ممکن است صوتی pizzazz شما را از هزاران نفر از طرفداران مجازی مناجات و booing. اما واقعی است. صمیمی است. و به این شنونده در این مشکل و فاصله بار است که احساس می کند فوق العاده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب