بازیکنان بیس بال می گویند مذاکرات بیهوده بگویید MLB به منظور بازگشت

نیویورک - بازیکنان بیس بال گفت: لیگ اصلی بیس بال اضافی مذاکرات به شروع فصل در طول coronavirus همه گیر هستند بی

توسط MINERALNEWS در 25 خرداد 1399

نیویورک - بازیکنان بیس بال گفت: لیگ اصلی بیس بال اضافی مذاکرات به شروع فصل در طول coronavirus همه گیر هستند بی معنی و گفت: صاحبان باید به منظور بازگشت به کار, که به احتمال زیاد خواهد جرقه طولانی دادخواهی و تجدید این کار جنگ است.

اتحادیه اکشن شنبه شب در تلخ اختلاف بر سر پرداخت می تواند منجر به یک فصل حدود 50 بازی به جای 82 در ابتدا پیشنهاد شده توسط MLB. لیگ بیس بال بازیکنان ارتباط می تواند پاسخ با تشکیل پرونده شکایت که شنیده می شود توسط داور علامت Irvings استدلال بازیکنان بدهکار صدها میلیون دلار خسارت به دلیل کوتاه تر شود.

"آن متاسفانه به نظر می رسد که بیشتر به گفت و گو با لیگ بيهوده خواهد بود" تو nion سر تونی کلارک در بیانیه ای گفت. "از آن زمان به بازگشت به کار. به ما بگویید هنگامی که و که در آن."

MLB پاسخ با بیانیه ای متهم اتحادیه نیست, مذاکره با حسن نیت و ذکر شده در مارس توافقنامه ای که به نام برای سرشکن حقوق اما متعهد و ملتزم تیم به بازی در خالی ballparks.

"MLBPA موقعیت است که بازیکنان را به عنوان تقریبا تمام درآمد حاصل از یک سال 2020 فصل بدون طرفداران عادلانه نیست و به هزاران بیس بال دیگر کارکنان است که باشگاه و دفتر ما در حال حمایت مالی در طول این بسیار دشوار 2020 فصل" کمیسر دفتر در بیانیه ای گفت. "ما را ارزیابی اتحادیه امتناع به رعایت شرایط مارس توافق و پس از مشاوره با مالکیت تعیین بهترین دوره را به بیس بال به طرفداران ما."

در حالی که NBA, NHL و MLS را نمیفهمد معاملات به بازگشت در تابستان امسال از coronavirus بیس بال فرود آمد, به متمرد کار درگیری که منجر به هشت توقف کار از 1972-95. این اتحادیه دارای seethed به دنبال یک توافق دسته جمعی در اواخر سال 2016 که منجر به نسبتا مسطح حقوق برای پنج سال راست یک n ناموفق شکایت متهم توله شیکاگو دستکاری سوم baseman کریس برایانت زمان سرویس برای به تاخیر انداختن خود را واجد شرایط برای رایگان آژانس و شکایت متهم تیم های نادرست با استفاده از درآمد های حاصل یک فرایند اتحادیه خواستار "تانک."

این ستیز مذاکرات افزایش بی بهار آموزش قفل و پس از زمان توافق دسته جمعی در دسامبر منقضی می شود. 1, 2021.

"داده های خود را ادامه داد و اصرار بر صدها میلیون دلار اضافی پرداخت کاهش فرض کنیم این مذاکرات در پایان" اتحادیه کننده ارشد بروس مایر نوشت: در نامه ای به معاون کمیسر دن Halem در روز شنبه که به دست آمده توسط آسوشیتد پرس. "اگر آن قصد خود را به طور یک جانبه تحمیل یک فصل ما دوباره درخواست کنید که شما به ما اطلاع و ما اعضای چگونه بسیاری از بازی شما قصد دارید به بازی و هنگامی که و که در آن بازیکن باید گزارش. این ناعادلانه است به ترک بازیکنان و طرفداران حلق آویز در این نقطه و تاخیر بیشتر خطرات و به خطر انداختن سلامت و ایمنی است. ما تقاضا است که شما به ما اطلاع از برنامه های خود را توسط نزدیک از کسب و کار در روز دوشنبه."

بازیکنان و MLB توافق با ایران در 26 مارس خواستار سرشکن حقوق یک معامله است که شامل $170 میلیون در حقوق و دستمزد پیشرفت و تضمین خدمات برای سال 2020 حتی اگر هیچ بازی هستند.

که مقابله به بیس بال کمیسر راب مانفرد مناسب برای شروع فصل ارائه شده وجود دارد هیچ محدودیت های مسافرتی و بازی می تواند قبل از بازی طرفداران در به طور منظم فصل ballparks. آن را به نام "حسن نیت" در مذاکرات بازی در خالی ballparks یا خنثی سایت.

بازیکنان اصرار دارند باید قبول اضافی کاهش است. یک طرفه تصمیم به شروع بازی می تواند به معنای برگشتی باقی خواهد ماند در 10 تیم و نه گسترش به 16, به عنوان هر دو طرف را پیشنهاد کرده اند.

"همبستگی بازیکنان شده است هرگز بیشتر متمرکز در سال گفت:" اسکات بوروس بیس بال ترین مشخصات بالا که دارای سه مشتریان در اتحادیه هشت مرد اجرایی فرعی.

MLB ساخته شده سه اقتصادی ارائه می دهد آخرین جمعه و اتحادیه پیشنهاد دو. اجرایی کمیته فرعی برگزار می شود یک تماس از شنبه به دنبال یک گروه بزرگتر از حدود 100 بازیکن از جمله کامل اجرایی کمیته و دیگران.

طرف باقی می ماند و دور از هم چقدر بازیکنان باید از 4 میلیارد دلار در حقوق آنها در اصل مجموعه به کسب درآمد: MLB ارائه کرده است برای تضمین $1.27 میلیارد دلار و افزایش مجموع به $1.45 میلیارد اگر پس از فصل به اتمام است. بازیکنان می خواهند $2.25 میلیارد و 89-بازی فصل.

"بازیکنان می خواهند به بازی. این که ما که هستیم و آنچه ما انجام می دهیم" کلارک گفت. "از ماه مارس ارتباط روشن ساخته است که ما شماره 1 تمرکز بازی کمال فصل ممکن است به عنوان به زودی به عنوان ممکن است با خیال راحت به عنوان امکان پذیر است. بازیکنان به توافق میلیاردها پولی امتیازات به عنوان وسیله ای برای این منظور و در صورت تکرار رسانه ها نشت و گمراهی ما پیشنهادات اضافی برای تزریق درآمدهای صنعت — طرح های پیشنهادی که به نفع صاحبان بازیکنان, پخش همکاران و طرفداران به طور یکسان. آن را در حال حاضر تبدیل به آشکار است که این تلاش ها کاهش یافته است بر گوش کر."

صاحبان در حال حاضر باید تصمیم بگیرد که آیا به رفتن پیش با یک کوتاه برنامه شاید 48 یا 50 بازی. 50 بازی فصل به طور منظم در سرشکن حقوق خواهد total $1.23 میلیارد ترک اتحادیه برای ادعا در مورد 1 میلیارد دلار به علاوه علاقه خسارت باید مورد ادامه به تصمیم گیری و بازیکنان وجود دارد.

از طرف' مارس توافق نامه اظهار داشت: "هر یک از طرفین باید در ایمان خوب به عنوان به زودی به عنوان عملی شروع بازی و کامل کمال 2020 قهرمانی فصل و پس از فصل است که از لحاظ اقتصادی امکان پذیر است" مطابق با مقررات دیگر.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"در روزهای اخیر صاحبان تقبیح قرار unprofitability داشتن یک تیم بیس بال و کمیساریای بارها تهدید به برنامه به طور چشمگیری کوتاه نجومی مگر اینکه بازیکنان موافق به صدها میلیون نفر در بیشتر امتیازات" کلارک گفت. "پاسخ ما شده است مداوم که از جمله امتیازات بی جا خواهد بود و اساسا ناعادلانه به بازیکنان و ورزشی ما سزاوار کمال 2020 های نجومی امکان پذیر است. این باقی می ماند مواضع ما امروز به ویژه در نور از گزارش های جدید در مورد MLB را در تلویزیون ملی حقوق — اطلاعات درخواست کردیم که از لیگ هفته پیش بودند اما هرگز ارائه شده است."

بازیکنان رقابت تیم ها در حساب های مالی را منعکس نمی کند درآمد آنها به دست آوردن از منطقه ای ورزشی, شبکه های املاک و مستغلات پروژه های اطراف ورزشگاه تحولات و چنین زیر-خط کسب و کار مانند فروش سهام در بم تکنولوژی به والت دیزنی Co. و NHL.

نیویورک پست گزارش روز شنبه که MLB و ترنر شد بسته شدن در یک توافق برای حقوق شروع 2022 در فصل پس از ترنر زمان قرارداد منقضی می شود برای یک سری مسابقات قهرمانی لیگ و یک بسته از روز شنبه به طور منظم فصل پخش در این فصل در نیمه دوم.

"ما انجام داده اند هر گونه تعهد به `بحث' با شما اقتصادی امکان بازی کردن بازی ها بدون طرفداران" مایر نوشت.

او را متهم Halem از "underhanded تاکتیک برای دور زدن این اتحادیه" و گفت: "رویکرد خود شده است یکی تاخیر تاکتیکی پس از دیگری."

مایر انتقاد MLB ' باز کردن بحث های اقتصادی در مارس 12, که ادعا تیم خواهد از دست دادن $640,000 برای هر اضافی به طور منظم فصل بازی ایفا کرده است.

"نفس خود را در خدمت اسلايد نشان داد که در لیگ به عنوان یک کل خواهد شد از دست دادن پول قابل توجهی کمتر بازی یک فصل از پخش یک فصل و غارت اعتراف کرد این در پاسخ به سوال مستقیم," Halem نوشت. "با احترام به دیگر اظهارات در ارائه ما در بر داشت آن را ناقص مبهم و unpersuasive و اطلاعات درخواست شده که به ما اجازه می دهد به منظور بررسی آن است. خود را نهایی پاسخ کاملا ناکافی است."

MLB ارائه خلاصه ای از منطقه ای شبکه ورزش, توافق ماه گذشته, اما نه واقعی می پردازد.

"برای مثال ما هنوز دریافت نکرده unredacted RSN و تلویزیون ملی قرارداد یا موافقت نامه حمایت جزئیات بحث های مداوم با شبکه های تلویزیونی و حامیان مالی یا پیش بینی ارزش هر گسترش پلی آف" مایر نوشت.

___

بیشتر AP MLB: https://apnews.com/MLB و https://twitter.com/AP_Sports



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب