برینگتون پلازا آتش اسپرز طرح دعوی در دادگاه خواستار در تالار شهر برای اصلاحات

صدها نفر از ساکنان یک Westside بالا باقی مانده از خانه های خود را پنج روز پس از آتش فوران در 25 داستان ساختمان

توسط MINERALNEWS در 11 بهمن 1398

صدها نفر از ساکنان یک Westside بالا باقی مانده از خانه های خود را پنج روز پس از آتش فوران در 25 داستان ساختمان آپارتمان مجروح شدن 13 نفر و بالا بردن سوال در مورد ایمنی در برخی از شهرستان بزرگترین مجتمع های مسکن.

آتش نشانان و مديران برينگتن مور پلازا آپارتمان در Wilshire بلوار گفته مستاجران آنها می تواند بازگشت به واحدهای خود را فقط به طور خلاصه به تامین دارو و تجهیزات پزشکی. زمان باقی مانده نامشخص به صورت دائمی بازگشایی 270-واحد ساختمان وسیع و سه برج توسعه است.

برخی از ساکنان گفت: آنها هنوز هم متزلزل یک روز پس از چهارشنبه صبح آتش که ارسال برخی از مستاجران تکاپوی به سقف که در آن بودند نجات با هلیکوپتر.

یک مستاجر واصل طرح دعوی در دادگاه در Los Angeles County Superior Court, شارژ که داگلاس امت Inc., این شرکت که مالک ساختمان بوده و غفلت در عدم نصب آبپاش و دیگر ایمنی و آتش پیشرفت.

تبلیغات

"برای سال مستاجران برينگتن مور Plaza باید التماس کرد هشدار داد و مبارزه با داگلاس امت ... در مورد یک موضوع به ظاهر ساده: برينگتن مور پلازا غیر قابل قبولی به طور غیرقانونی و ضرب نا امن از آتش سوزی" طرح دعوی در دادگاه ادعا. آن اضافه شده است که سانتا مونیکا شرکت "همچنان به نشستن بر روی دست خود" با وجود سال از دعاوی نظارتی نگرانی و مستاجر شکایت.

طرح دعوی در دادگاه آورده شد و توسط دو شرکت های حقوقی از طرف ساکن چارلز Agozino و می پرسد دادگاه اجازه می دهد تا یک کلاس اقدام به دلیل آن می گوید: مسائل مطرح شده هستند "مشترک یا منافع عمومی."

داگلاس امت نیست پاسخ به یک درخواست برای اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه و یا در زمانی که این ساختمان خواهد بود بازگشایی شده است.

پلیس لس آنجلس و آتش نشانان گفت: آنها تا به حال هیچ اطلاعات جدید در مورد علت این آتش سوزی که به سرعت گسترش از طریق طبقه ششم و هفتم پس از آن شروع شد و حدود 8:30 صبح روز شنبه.

تبلیغات

ساکنان و لس آنجلس مقامات گفت: آنها به ويژه به خاطر همان ساختمان آتش در اکتبر 2013 که منجر به یکی دیگر از جرم تخلیه و آسیب های شدید به چند نفر. این مجموعه نیز رنج می برد یکی دیگر از بزرگ آتش و تخلیه در روز سال نو در سال 1971.

عضو شورای مایک Bonin گفت: او را جلو را اندازه گیری جمعه به نیاز به سیستم های بارانی در تمام مسکونی بالا افزایش می یابد در لس آنجلس.

آبپاش های مورد نیاز در بسیاری از ساختمان های آپارتمانی اما معافیت ساخته شده یک استثنا برای بالا افزایش می یابد ساخته شده بین سال های 1943 و در سال 1974. شهر را آتش پیشگیری اداره به شناسایی 55 ساختمان ها از آن دوران است که آبپاش از جمله برينگتن مور پلازا که باز در سال 1963.

شهردار اریک Garcetti در روز پنج شنبه نشان داد که او می خواهم برای پیدا کردن یک راه برای آبپاش نصب شده در بالا افزایش می یابد.

"این راه گریز خطرناک است یکی" Garcetti گفت. او گفت: این شهرستان باید با صاحبان ساختمان به عنوان آن را با زلزله و ایمنی مقاوم سازی و اندازه گیری و "راهی که این می تواند انجام شود."

"آتش سوزی اتفاق می افتد بسیار بیشتر از زمین لرزه در این شهر و ما dodged گلوله. می تواند وجود داشته است بسیاری از زندگی از دست داده دیروز" Garcetti گفت. او متعهد به "حفاری به" شهر کد "را شاید که راه گریز و راهی که برای به دست یافتنی برای صاحبان ساختمان و ساکنان بیش از حد."

Gavyn اشتراوس 27 سال مربی شخصی است که زندگی در 21 طبقه آسیب دیده بالا گفت: او تلاش برای بازگشت به واحد خود در روز شنبه بود اما تبدیل دور توسط برينگتن مور پلازا کارکنان و آتش نشان.

"من تاکید کرد. من خارج از ضربت سخت زدن" اشتراوس گفت. "من فقط در تلاش برای باقی ماندن و صبور و آرام. من در تلاش برای ایجاد بهترین از آن — تظاهر این است که کمی تعطیلات و یا چیزی است."



tinyurlrebrandlybitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن