'به سختی نگه داشتن آن با هم': تنش های اولیه مراقبت از کودکان مرکز که ماند باز

بزرگنمایی این تصویر Parkview مرکز آموزش زود هنگام در اسپوکن بشویید. عامل شده است در یک سوم ظرفیت زیر

توسط MINERALNEWS در 13 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Parkview مرکز آموزش زود هنگام در اسپوکن بشویید. عامل شده است در یک سوم ظرفیت زیر همه گیر دستورالعمل. شرکت لوک جاسمین سوم می گوید آن را دشوار است به نوبه خود به دور پدر و مادر بسیاری از آنها ضروری کارگران است. کاترین Garras پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
کاترین Garras

هنگامی که لوک جاسمین III در زمان بیش از Parkview مرکز آموزش زود هنگام و شش سال پیش, او می خواست برای ایجاد یک فضای امن که در آن کودکان می تواند نه تنها برای مراقبت بلکه یک بنیاد آموزشی به آنها آماده شدن برای یک عمر از یادگیری است.

در طول زمان عادی این مرکز در اسپوکن بشویید. در خدمت حدود 100 کودک که در محدوده سنی 4 سال به 13 سال است. مرکز نمی دید پایین در طول بیماری همه گیر کوروناویروس به جز برای چند روز به آموزش مجدد کارکنان اجتماعی فاصله و تمیز کردن دستورالعمل.

چهره CORONAVIRUS رکود اقتصادی

مشاغل از دست داد. کسب و کار در خطر است. جلسات رفته مجازی. چهره Coronavirus رکود اقتصادی ارائه می دهد عکس از زندگی کار طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

اما از اواسط ماه مارس است و عامل در یک سوم ظرفیت تحت دستورالعمل های جدید. چرا که این مرکز در خدمت خانواده های نیازمند این است که یک تصمیم دشوار. یاس می گوید او می شود تماس های هر هفته از پدر و مادر درخواست در مورد ثبت نام, اما او تا به حال به نوبه خود آنها را دور.

آن را دشوار او می گوید: "از آنجا که بسیاری از کارگران ضروری تکیه بر ما برای سازگار و قابل اعتماد است. و ما واقعا قادر به ارائه است که در حال حاضر است."

اکثریت کودکان در مرکز آمده از خانواده های کم درآمد — حدود 90 درصد از آنها به نوعی از یارانه و برخی بی خانمان هستند.

در زمانی که روال و ساختار را به شدت تغییر Jasmin می گوید: برخی از کودکان با داشتن بیشتر طغیان و به چالش کشیدن رفتارهای بیش از حد معمول. تنش تحت coronavirus دشوار بوده است — نه تنها در کودکان بلکه در کارکنان خود را, بسیاری از آنها با تجربه تروما به عنوان کودکان.

"آنها می تواند مربوط به کودکان و نوجوانان ما را در اینجا, اما افزایش رفتارهای تحریک صدمات از خود کارکنان است. وجود دارد بچه ها ادای سوگند در آنها و مشت آنها را در صورت" جاسمین می گوید. "آنها در حال تلاش برای بزرگتر و مهربان تر و قوی تر و عاقلانه تر به این بچه ها اما در داخل آنها به سختی نگه داشتن آن با هم."

بسیاری از کودکان و نوجوانان است که در ادامه آمده است در کودکان ضروری کارگران — کسانی که در خط مقدم خدمات اورژانس و مراقبت های بهداشتی مواد غذایی و تحویل غذا. جاسمین به خصوص درک نیاز برای مراقبت از کودکان برای خانواده ها با پدر و مادر کار و نقش خود را در بازگشایی اقتصاد است.

"من واقعا نگران," او می گوید. "مگر در مواردی که ما به عنوان یک ملت ... تصمیم به صندوق اوایل یادگیری من نمی دانم که چگونه ما در حال رفتن به عقب بر گردیم به حالت عادی است."

ادامه مطلب داستان در چهره Coronavirus رکود است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب