سیستم بانکی HSBC برای کاهش 35,000 شغل در میان بازسازی

بزرگنمایی این تصویر HSBC می گوید آن ریخته خواهد شد در مورد 35,000 شغل در طول سه سال آینده. این شرکت

توسط MINERALNEWS در 29 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

HSBC می گوید آن ریخته خواهد شد در مورد 35,000 شغل در طول سه سال آینده. این شرکت می خواهد به تغییر تمرکز بیشتر به بازارهای آسیایی. قوم و خویش چونگ/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
قوم و خویش چونگ/AP

بانک بریتانیایی HSBC اعلام کرد قصد دارد روز شنبه به قطع نزدیک به 15 درصد از نیروی کار جهانی — برخی 35,000 شغل — و ریختن 100 میلیارد دلار سرمایه گذاری به عنوان آن را refocuses بر رشد بازار در آسیا است.

مدیر عامل موقت Noel کوین می گوید جهان هفتم-بزرگترین بانک تا به حال انعطاف پذیر با عملکرد سال گذشته اما این بخش از کسب و کار از جمله بانکداری جهانی و بازارهای سرمایه گذاری در اروپا و آمریکا "هستند و نه قابل قبول ارائه می گرداند."

"ما در حال اقدام قاطع امروز برای رسیدگی به کسانی که عملکرد ضعیفی بخش از کسب و کار برای توزیع مجدد سرمایه به فرصت رشد برای ساده کردن کسب و کار ما — و در انجام این کار کاهش هزینه پایه HSBC" کوین در بیانیه ای گفت. "اما آن را برای یک هدف و آن هدف این است که به رشد است."

HSBC که در لندن مستقر است اما بسیاری از کسب و کار خود را در آسیا برخورد اخیر با بسیاری از ابهامات از جمله مبارزه با تروریسم در اروپا تظاهرات در هنگ کنگ , آمریکا و چین اختلافات تجاری و در حال حاضر رمان coronavirus آسوشیتد پرس گزارش.

این بانک که در حال حاضر 235,000 کارمند در سراسر جهان می گوید آن است که تسهیل عملیات "بیشتر سرعت چابکی و کمتر اداری محیط زیست است." کاهش کار می رود به جای بیش از سه سال از طریق ترکیبی از اخراج و ساییدگی.

HSBC به حدود 10 ، 000 کارمند در ایالات متحده و عمل شعبه در کالیفرنیا, کانکتیکات, ناحیه کلمبیا, فلوریدا, مریلند, New Jersey, New York, پنسیلوانیا, ویرجینیا و واشنگتن است.

رابرت شرمن, HSBC سخنگوی ایالات متحده عملیات در بیانیه ای گفت در ایمیل فرستاده شده به NPR که بانک های اطلاعات خاص که در آن مشاغل تحت تاثیر قرار خواهد شد تا آن دسته از کارکنان مطلع شوند.

اما شرمن گفت: این بانک خواهد شد در حدود 80 شاخه های این سال در ایالات متحده به تنهایی یک کاهش حدود 30%. اما او اضافه کرد که آن را ادامه خواهد داد برای باز کردن شاخه های جدید در سواحل غرب برای خدمت بهتر به کودکان و نوجوانان جوامع وجود دارد.

HSBC مشکلات منعکس کننده روند در سطح وسیع تری در صنعت بانکداری است که تحت فشار از نرخ بهره پایین در سراسر جهان AP اشاره کرد. بانک ها تمایل دارند برای اینکه کمتر پول زمانی که نرخ پایین به آن فشار خود را کسب و کار وام.

این بانک سود خالص کاهش یافت و 53 درصد به حدود 6 میلیارد دلار در سال گذشته, با توجه به گزارش سالانه خود. HSBC همچنین تحویل 8% بازگشت اما امیدوار به رسیدن به بازده 10 درصد به 12 درصد در چند سال آینده.

در اخبار از بازسازی HSBC سهام کاهش یافت و بیش از 6 درصد در بورس سهام لندن.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب