بانک اجازه می دهد تا او را به جست و خیز وام مسکن, اما او 'وحشت' در مورد پرداخت بالون

بزرگنمایی این تصویر تریسی Delphia گفته شده است او را به نام بازگشت به کار به عنوان به زودی به عنوان

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

تریسی Delphia گفته شده است او را به نام بازگشت به کار به عنوان به زودی به عنوان شرایط کسب و کار بهبود — در هر زمان است. بزرگترین نگرانی این است که توانایی خود را به پرداخت وام مسکن. تریسی Delphia پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تریسی Delphia

چند هفته پیش تریسی Delphia و همکاران او زیاده روی خود را با بحث در مورد آنچه در آن می خواهم به furloughed.

آنها فکر که: آیا آن را نمی شود خوب برای لذت بردن از یک کمی از کار افتادگی و بیکاری ؟ و یا می توان آن را بهتر نگه داشتن کار خود را ؟

در حال حاضر که او از دست داده است کار خود را به عنوان یک پژوهش تحلیلگر Delphia بسیار مطمئن شوید که او می داند پاسخ: بهتر است به کار می شود.

"حس نگرانی در مورد 'دریافت خواهم برای رفتن به عقب ؟' مرتب کردن بر اساس از لغو هر گونه لذت بردن ممکن است کسی را از خواب در صبح و یا هر آنچه که" او می گوید.

"من هرگز در زندگی من می خواستم به خارج در بازار کار دوباره," او می گوید.

مشاغل از دست داد. کسب و کار در خطر است. جلسات رفته مجازی. چهره Coronavirus رکود اقتصادی ارائه می دهد عکس از کار آمریکایی که زندگی شده اند طرح میتوانست با این بیماری همه گیر.

Delphia 60 و گفته شده است او را به نام به عنوان به زودی به عنوان شرایط کسب و کار بهبود — در هر زمان است. او در بیکاری است و به اندازه کافی پول در آینده به خرید مواد غذایی.

بزرگترین نگرانی این است که توانایی خود را به پرداخت وام مسکن در خانه اش در روستایی در ایالت واشینگتن, بشویید., یک ساعت در جنوب سیاتل. او قرض دهنده اجازه داده است او را به تسلیم خود را ماهانه پرداخت اما چاپ خوب از وام مسکن خود را می گوید او می تواند مجبور به پرداخت همه آن را با بهره نسبتا به زودی.

"در این نقطه در زمان من هنوز در تلاش برای فشار پرداخت وام مسکن و تنظیم آن را کنار" Delphia می گوید. "من بسیار وحشت زده به آنچه اتفاق می افتد در پایان 90 روز و یا 180 روز اگر به طور ناگهانی به این بانک می خواهد هزار دلار در یک بالون پرداخت."

در عین حال او را مشغول نگه داشتن در اطراف خانه ساخت ماسک برای خودش همسایگان و حتی "خط مقدم تحویل مردم" را که بسته به درب.

"من reacquainted با چرخ خیاطی که من استفاده کرده اند و در چند سال" Delphia می گوید. "من به اندازه کافی خوش شانس به برخی از پارچه از من گلدوزي روز در اینجا در خانه."

او همچنین با استفاده از زمان به کار در اطراف خانه.

"این است برای رفتن به یک سال که من هیچ بهانه ای در مورد نگه داشتن علف های هرز حیاط."

ادامه مطلب داستان در چهره Coronavirus رکود است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن