شهردار بالتیمور: Columbus مجسمه خرابکاری خواهد شد چهره عدالت

بالتیمور - کسانی که به تازگی سرنگون مجسمه کریستف کلمب و نورد آن را به بالتیمور درونی بندر روبرو خواهد شد و عدا

توسط MINERALNEWS در 20 تیر 1399

بالتیمور - کسانی که به تازگی سرنگون مجسمه کریستف کلمب و نورد آن را به بالتیمور درونی بندر روبرو خواهد شد و عدالت و شهردار این شهرستان خبر داد.

شهردار برنارد C. "جک" جوان گفت: او که قرار بود به تحمل تخریب کلمبوس مجسمه و اضافه کرد که در حالی که شهر در پشتیبانی از تظاهرات مسالمت آمیز این حادثه بود و نه مسالمت آمیز اعتراض های بالتیمور خورشید گزارش شده است.

در روز استقلال رو کشیده پایین کلمبوس مجسمه واقع در نزدیکی کمی ایتالیا کشیده آن را به لبه داخلی بندر و نورد آن را به آب.

شهردار که از دست رفته در ماه گذشته دموکراتیک اولیه را ترک خواهد کرد و در ماه دسامبر گفت: معترضان نمی تواند "پاک کردن تاریخچه. شما از آن یاد بگیرند." بناهای تاریخی مانند آنهایی که به قرن 15, ایتالیایی, اکسپلورر "باید چیزی وجود دارد به بحث در مورد آنچه اتفاق افتاده در تاریکی گذشته است."

مجسمه سقوط تقسیم بسیاری که چگونه این شهرستان باید اداره میراث کلمب معروف اکسپلورر که سرکوب و بردگی nonwhites در دوران استعمار از آنچه در حال حاضر در جمهوری دومینیکن.

رژیم صهیونیستی. لری هوگان یک جمهوری خواه تقبیح مجسمه را سرنگونی تماس در بالتیمور رهبران به "به دست آوردن مجدد کنترل از خیابان های خود را" در روز یکشنبه.

قطعات کلمبوس مجسمه بودند برگرفته از داخلی بندر در روز دوشنبه. خدمه با استفاده از یک قرقره و یک شیرجه تیم برای بازیابی قطعات مجسمه یک روز بعد از یک گروه از مردم در ایتالیا محله راه اندازی ناموفق تلاش برای بازیابی مجسمه با یک طناب source ouat fr-تلویزیون گزارش شده است.

در هفته های اخیر مجسمه کلمب نیز سرنگون و یا تخریب در شهرستانها مانند میامی; ریچموند, ویرجینیا; St. Paul, Minnesota; و بوستون که در آن یکی که شماری.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب