رای گیری پرینترهای افزایش ظرفیت برای آماده شدن برای پست الکترونیکی رای گیری موج

بزرگنمایی این تصویر Runbeck انتخابات خدمات نظارت بر تولید ده ها میلیون ایمیل-در برگه های رای برای ان

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Runbeck انتخابات خدمات نظارت بر تولید ده ها میلیون ایمیل-در برگه های رای برای انتخابات در سراسر کشور در شهر فینیکس, Ariz. با بسیاری از ایالت ها انتظار می رود به گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری ماه نوامبر کارشناسان هشدار می دهند که موجود رای گیری خدمات چاپ به سرعت می تواند تبدیل به ضعف است. خاکستر Ponders برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خاکستر Ponders برای NPR

آمریکایی ها بیشتر از همیشه قبل از در حال انتظار برای رای دادن از طریق پست در این سال به دلیل نگرانی در مورد کوروناویروس. یکی از چالش های پیش انتخاباتی در حال حاضر: نحوه چاپ و ایمیل میلیون ها نفر از رای دهندگان انتظار می رود به درخواست در ماه های آینده.

نزدیک به یک چهارم از 136 میلیون ریاست جمهوری رای بازیگران 2016 شد از طریق پست در. این تعداد می تواند به راحتی رشد به بیش از نیمی از این سال به خصوص اگر خطر سلامت همچنان ادامه دارد.

با بسیاری از ایالت ها انتظار می رود به گسترش پست الکترونیکی-در رای گیری ماه نوامبر کارشناسان هشدار می دهند که موجود رای گیری خدمات چاپ به سرعت می تواند تبدیل به ضعف است.

یکی از بزرگترین چنین فروشندگان در کشور است Runbeck انتخابات خدمات. این شرکت از 90 ، 000 فوت مربع امکانات در شهر فینیکس, Ariz., در حال حاضر شلوغ و همه چیز در حال انتظار برای دریافت مقدار زیادی شلوغ به زودی.

بزرگنمایی این تصویر

جف الینگتون جمهور و COO از Runbeck انتخابات خدمات می ایستد در مقابل عظیم رول کاغذ مورد استفاده برای ایجاد پست الکترونیکی-در برگه های رای. خاکستر Ponders برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خاکستر Ponders برای NPR

"این سال ما در حال رفتن به ایمیل احتمالا حدود 40 تا 50 میلیون قطعه است. ما چاپ احتمالا نزدیک به 80 میلیون تا 100 میلیون قطعه زمانی که شما تعداد درج" گفت: Jeff الینگتون شرکت رئیس جمهور و رئیس اجرایی. او به NPR یک تور مجازی از این تسهیلات از طریق FaceTime به دلیل همه گیر محدودیت های مسافرتی مانع یک فرد مراجعه کنید.

اللینگتن توضیح داد که برگه های رای به حق رای دهندگان است پیچیده و چند مرحله است. متحده نیاز به تصمیم گیری آنچه را در برگه های رای خواهد بود و برای گرفتن تایید از ایالات متحده خدمات پستی برای طراحی پاکت نامه. پس از آن پاکت امن هستند شرکت هایی مانند Runbeck گام در.

"بنابراین من در تولید کف به دنبال یک از ما با پرینتر چاپ پرس و آن طول می کشد یک رول کاغذ شروع می شود که در یک هزار پوند و سپس آن را می رود از طریق دستگاه چاپ می شود و سپس کمرنگ به اندازه" اللینگتن گفت:, و اضافه کرد که این دستگاه می تواند در مورد چاپ 20,000 رای گیری یک ساعت.

ایستاده در نزدیکی چاپگر در حال پشته عظیم رول کاغذ سفید است که در نهایت تبدیل به برگه های رای برای میلیون ها نفر از رای دهندگان آمریکایی. در این روز شرکت تولید پستها برای آیووا, نوادا و آریزونا و گرجستان است. دومی رای گیری نیاز به تحویل داده می شود به سرعت برای گرجستان 9 ژوئن اولیه بود که با تاخیر از ماه مارس به دلیل همه گیر.

بزرگنمایی این تصویر

Runbeck انتخابات خدمات با استفاده از این عظیم HP جوهر افشان وب پرینتر را به پست الکترونیکی-در برگه های رای. خاکستر Ponders برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خاکستر Ponders برای NPR

اللینگتن نشان می دهد که چگونه دستگاه دیگری برابر آراء که ظهور در شسته و رفته پشته و در حال قرار دادن در سطل های پلاستیکی توسط کارگران است. آنها پس از آن گرفته شده به دستگاه دیگری به نام inserter. در این روز درج قرار می دهد آراء دستورالعمل و یک "من رای دادند" دشنه به پاکت برای لاس وگاس رای دهندگان.

"شما دیدن برگه های رای در حال لود پایین رفتن از یک تسمه نقاله و سپس در داخل یک پاکت" اللینگتن گفت.

این یکی از حساس ترین بخش از فرایند. هر رای گیری یک کد میله ای است که می گوید این دستگاه دقیقا چه نوع رای گیری در آن است — وجود دارد می تواند هزاران نفر از گونه های در یک انتخابات و پس از آن تعیین می کند از یک پایگاه داده از رای دهندگان ثبت نام سوابق آن فرد در لیست باید دریافت که خاص رای گیری.

"و سپس نام و آدرس خود را چاپ خواهد شد در پاکت هنگامی که این فرایند کامل است" گفت: الینگتون.

بزرگنمایی این تصویر

Runbeck انتخابات خدمات چاپ انواع و کامپایل پست الکترونیکی-در برگه های رای برای انتخابات در سراسر کشور است. این دسته شامل "من رای دادند" برچسب برای لاس وگاس رای دهندگان. خاکستر Ponders برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خاکستر Ponders برای NPR

Runbeck در حال حاضر دارای پنج inserters و دستور داده است تا 11 بیشتر — ترین سازنده آن می تواند تولید در ماه نوامبر. اللینگتن گفت: این سه گانه این شرکت ظرفیت اما بعید است به دیدار با آنچه انتظار می رود در سال جاری بی سابقه تقاضا با بسیاری از رای دهندگان عصبی در مورد رفتن به پای صندوق های رای در فرد است.

شرکت خود و دیگران هستند و ایالات متحده هشدار داد به زودی آنچه را که آنها قصد انجام دهید و یا آنها می تواند از شانس.

بزرگنمایی این تصویر

این شرکت از 90 ، 000 فوت مربع تسهیلات در ققنوس است که در حال حاضر شلوغ و همه چیز در حال انتظار برای دریافت مقدار زیادی شلوغ در این سال با افزایش تقاضا برای پست الکترونیکی-در برگه های رای . خاکستر Ponders برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خاکستر Ponders برای NPR

"تصمیم گیری نیاز به راست, در حال حاضر," مدیر عامل شرکت کوین Runbeck گفت: آمریکا کمک های کمیسیون های اخیر آنلاین شنیدن در مورد برگزاری انتخابات در طول یک بیماری همه گیر. "ما نمی توانیم دنده بالا ما می توانیم ساخت تجهیزات به اندازه کافی سریع اگر شما صبر کنید تا ماه جولای به جای سفارشات خود را."

کیم Wyman, وزیر امور خارجه, برای, واشنگتن, است که دارای یک سابقه طولانی گسترده پست الکترونیکی-در رای گیری نیز صحبت در مورد چالش هایی برای کشورهای در تلاش به سرعت تغییر به مقدار زیادی بیشتر در رای گیری غایب.

"آنها در حال رفتن به نیاز به سرعت بالا پاکت بر حسب. آنها در حال رفتن به نیاز به نامزدها تجهیزات است که می تواند در واقع تعداد برگه های رای در یک سریع تر شیوه" او هشدار داد.

و کسانی که تنها چند چیز انتخاباتی نیاز به در نظر گرفتن Wyman گفت.

بزرگنمایی این تصویر

پاتریک جان Hanifen ساعت به عنوان هزاران نفر از برگه های رای خود را راه عظیم HP جوهر افشان وب چاپگر. خاکستر Ponders برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خاکستر Ponders برای NPR

در میان سوال دیگر: آیا متحده باید خود را از رای دهندگان ثبت نام سوابق دیجیتالی بنابراین برگه های رای را می توان کارآمد و امضا تایید ؟ چگونه خواهد شد و تمام کسانی که در رای گیری باز می شود و شمارش در انتخابات روز ؟ وجود دارد به اندازه کافی کاغذ در دسترس به ارائه میلیون ها نفر از پاکت در کوتاه مدت متوجه چنین?

که نه به ذکر است آموزش رای دهندگان در مورد چگونگی استفاده از یک فرم رای گیری آنها ممکن است استفاده می شود.

"من بسیار نگران هستم که با تنها شش ماه واقعا به اجرای رای توسط پست الکترونیکی و یا رای گیری غایب در یک حوزه قضایی که آن را برای رفتن به یک سنگین بالابر و اگر آن را نورد به درستی, ما خواهد شد از دست دادن اعتماد به نفس در نتایج انتخابات" Wyman گفت: این کمیسیون است.

برخی از ایالت ها مانند ویسکانسین و اوهایو در حال حاضر اجرا به اشکالات تعویض به تا حد زیادی رای-با-ایمیل مقدماتی در آخرین لحظه.

پشت در فونیکس و جف اللینگتن نگران است بیش از حد.

بزرگنمایی این تصویر

Runbeck انتخابات خدمات و دیگران ایالات متحده هشدار داد به زودی آنچه را که آنها قصد انجام انتخابات نوامبر و یا آنها می تواند از شانس برای ایمیل و بیشتر-در برگه های رای. خاکستر Ponders برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
خاکستر Ponders برای NPR

"وجود دارد حدود 200 میلیون ثبت نام رای دهندگان در کشور است. و ما باید از این ظرفیت برای انجام حدود 20 میلیون [غیابی]," او گفت:.

هر کس نمی خواهد رای از طریق پست, البته, و برخی از انتخابات دفاتر رسیدگی پستی و چاپ برگه های رای خود به خود. اما هنوز هم برگ یک شکاف بزرگ برای پر کردن در یک دوره کوتاه از زمان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب