بحرین به طور موقت متوقف می شود, دبی, شارجه پرواز بیش ویروس

دبی, امارات متحده عربی - کوچک کشور جزیره از بحرین به حالت تعلیق پروازها به فرودگاه شلوغ دنیا برای مسافرت های ب

توسط MINERALNEWS در 6 اسفند 1398

دبی, امارات متحده عربی - کوچک کشور جزیره از بحرین به حالت تعلیق پروازها به فرودگاه شلوغ دنیا برای مسافرت های بین المللی در دبی روز سه شنبه بیش از نگرانی در مورد گسترش یک ویروس جدید است.

این حرکت توسط بحرین یک جزیره کوچک در سواحل عربستان سعودی پیشنهاد آن سلطنت تا به حال شک و تردید در مورد نمایش فیلم مسافران ورودی در دبی و در نزدیکی شارجه در امارات متحده عربی. آن گفت: این ممنوعیت فوری بود و خواهد گذشته حداقل 48 ساعت است.

بحرین شمارش آن اولین مورد از کروناویروس که باعث COVID-19 بیماری در روز دوشنبه در یک مدرسه, اتوبوس, راننده ترانزیت, دبی, در حالی که آینده از ایران.

فرودگاه بین المللی دبی بلافاصله پاسخ به یک درخواست برای نظر. مقامات در شارجه به فرودگاه نمی تواند بلافاصله رسیده است.

دبی شده است غربالگری مسافران در پروازهای ورودی از چین که در آن شیوع آغاز شد. مسافت های طولانی حمل و امارات و اتحاد در میان چند خطوط هوایی بین المللی هنوز هم پرواز به پکن. با این حال شیوع در ایران تنها شد در روزهای اخیر.

دولت ايران روز دوشنبه گفت که 12 نفر بودند در سراسر کشور از کروناویروس جدید, رد ادعای بسیار بالاتر مرگ و میر 50 توسط یک نماینده مجلس از شهرستان قم است که در کانون این ویروس در کشور است. این گزارش های ضد و نقیضی مطرح شده سوال در مورد دولت ایران را به شفافیت در مورد مقیاس شیوع.

افغانستان و کویت و عراق و عمان همچنین اعلام کرد که اولین مورد از این ویروس در روز دوشنبه و وصل آنها را به سفر با ایران است.

امارات متحده عربی یک فدراسیون از هفت sheikhdoms در شبه جزیره عربستان است گزارش 13 مورد از این ویروس جدید است. بسیاری از کسانی که متصل شدند به چین سفر می کند.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن