B. C. انفجار خط لوله در سال 2018 ناشی از غیر قابل تشخیص ترک گزارش می یابد

ونکوور—یک خط لوله, انفجار در شمال بریتیش کلمبیا نزدیک به یک سال و نیم پیش اتفاق افتاد پس از شرکت معوق بازرسی و

توسط MINERALNEWS در 14 اسفند 1398

ونکوور—یک خط لوله, انفجار در شمال بریتیش کلمبیا نزدیک به یک سال و نیم پیش اتفاق افتاد پس از شرکت معوق بازرسی و متکی معیوب مدل به معنای پیش بینی ترک در لوله با توجه به ایمنی حمل و نقل کانادا.

یک خط لوله زیرزمینی توسط Enbridge پاره فقط در خارج از پرنس جرج, B. C., on Oct. 9, 2018. نشت گاز مشتعل و در نتیجه آتشین انفجار. مقامات تخلیه 125 نفر از این منطقه است. هیچ کس مجروح شد.

در یک گزارش منتشر شده در چهارشنبه, ایمنی حمل و نقل اظهار داشت: استرس ترک خوردگی در خارج از لوله رفته بود کشف نشده زیرا اگر چه بازرسی برای آن بخش از خط لوله تا به حال شده است در اصل برنامه ریزی شده برای سال 2017, شرکت معوق آن تا پاییز سال 2018 است.

در آن زمان پلی اتیلن و پوشش اعمال شده به خارج از لوله که به منظور جلوگیری از خوردگی رو به وخامت گذاشته و مجاز رطوبت خاک به زنگ زدن و شکستن لوله با توجه به گزارش.

این هیئت همچنین دریافتند که Enbridge مدیریت طرح خط لوله ترک کمبود شد, با ترک در حال رشد سریعتر از این شرکت پیش بینی شده است.

"مدل مورد استفاده برای پیش بینی رشد ترک را به حساب تمام پتانسیل عدم قطعیت در پیش بینی رشد ترک" این گزارش می خواند.

در ژوئن 2019 در هیئت مدیره توصیه می شود که Westcoast انرژی یک شرکت تابعه از Enbridge برداشتن قدم برای جلوگیری از آینده پارگی در آن گاز خط لوله با بررسی آن استرس, خوردگی, ترک, شیوه های مدیریت.

بیشتر به آمده است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن