B. C. نیاز به تغییرات برای حفظ تهدیدات سایبری از آن انتخابات: گزارش

ویکتوریا—بریتیش کلمبیا باید به روز رسانی آن انتخابات عمل شامل سایبر حفاظت اقدامات قبل از سال آینده برنامه ریزی

توسط MINERALNEWS در 6 خرداد 1399

ویکتوریا—بریتیش کلمبیا باید به روز رسانی آن انتخابات عمل شامل سایبر حفاظت اقدامات قبل از سال آینده برنامه ریزی استانی انتخابات می گوید: رئیس افسر انتخاباتی.

آنتون Boegman ارائه گزارش به B. C. مقننه دوشنبه که توصیه می شود این تغییرات برای محافظت از روند انتخابات از دخالت خارجی, سیاسی, جعل هویت و تبلیغات گمراه کننده.

به گزارش "ارتباطات دیجیتال دروغ و دموکراسی می گوید:" تهدیدات سایبری را به خطر انداخته یکپارچگی انتخابات آزاد و عادلانه در سراسر جهان است.

Boegman گفت که در حالی که چنین تهدید شده اند به طور گسترده ای دیده می شود در B. C., خطرات آنها نشان دهنده به روند انتخابات واقعی در عصر دیجیتال مبارزه. تهدیدات سایبری کار در فضاهای فکر نمی توسط قوانین و مصالحه می تواند مفاد در نظر گرفته شده به صورت عادلانه و شفاف و پاسخگو انتخابات, او گفت:.

"محققان دریافته اند که بازیگران مخرب اغلب با استفاده از محلی و یا کوچک-دولت در انتخابات برای تست حملات سایبری است که آنها پس از آن می توانید با استفاده از در ملی, مسابقات," Boegman در مصاحبه ای گفت:.

او با اشاره به استفاده از گمراه کننده گزارش در سال 2019 برنابی جنوب فدرال byelection برنده با زمان جدید رهبر حزب دموکرات Jagmeet سینگ از جمله تبلیغات آنلاین است که گفت سینگ زندگی در یک خانه به ارزش 5.5 میلیون دلار وقتی که درست نیست.

این عمارت در آگهی بود در واقع هالیوود-خانه منطقه است.

"این گزارش باعث می شود توصیه های خاص در این منطقه از دروغ" گفت: Boegman اضافه کردن پیشنهاد B. C. تغییرات خواهد آینه انتخابات فدرال نوسازی قانون که تصویب شد قبل از 2019 فدرال مبارزه است.

"ما واقعا به دنبال دروغ در B. C. زمینه با معرفی محدودیت در چیزهایی مانند عمدی جای دیگری جا زدن و یا اظهارات نادرست در مورد سیاسی نامزدها و احزاب سیاسی و یا انتخابات پیش از میلاد" گفت: Boegman.

این گزارش همچنین توصیه می کند با هدف تلاش برای گسترش اطلاعات غلط در مورد روند انتخابات اطراف خرما, مکان و واجد شرایط بودن از رای دهندگان گفت:

دروغ مبارزات و انتخابات دخالت داشته اند به خوبی مستند در طول سال 2016 Brexit رای گیری در بریتانیا و ایالات متحده آمریکا در انتخابات سال 2016.

Boegman گفت: این گزارش به نقل از نمونه های قابل توجه از دروغ تلاش در طول کمپین بین المللی از جمله یک حادثه در طول سال 2016 آمریکا انتخابات که در آن یک صدای جیر جیر از جعلی روسی حساب کاربری با استفاده از تصویر نادرست از مشهور ترغیب رای دهندگان به بازیگران برگه های رای توسط پیام متنی.

یک doctored تصویر از بازیگر آمریکایی Aziz Ansari دهکدهای او را نگه داشتن نشانه ای گفت: "صرفه جویی در وقت. جلوگیری از خط. رای دادن از خانه" Boegman گفت.

"البته رای دهندگان در واقع نمی تواند رای توسط پیام متنی, اما برخی ممکن است تحت تاثیر قرار شده است به انجام این کار و در واقع رای دادن در فرد," او گفت:.

اگر تصویب شده توسط اعضای قوه مقننه توصیه ها را در انتخابات سال قبل از میلاد ابزار برای تنظیم دیجیتال مبارزه و کاهش خطرات ناشی از تهدید به انتخابات صداقت گفت: Boegman.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"این توصیه ها را تضمین خواهد کرد ما قانون انتخابات است که مناسب برای هدف در قرن 21" Boegman گفت. "در حالی که بسیاری از مقررات در قانون فعلی به همان اندازه موثر هستند صرف نظر از اینکه مبارزه است آنالوگ یا دیجیتال جنبه های خاصی باید تغییر را به اطمینان حاصل شود ما در چارچوب مقررات موثر در دیجیتال امروز محیط زیست است."

B. C. بعدی انتخابات برنامه ریزی شده برای اکتبر 2021.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن