B. C. بودجه برای کمک به جوامع بومی ماندن در طول همه گیر

استان بریتیش کلمبیا متعهد شده است بودجه برای کمک به مناطق روستایی و دور افتاده جوامع بومی ماندن در طول COVID-1

توسط MINERALNEWS در 10 اردیبهشت 1399

استان بریتیش کلمبیا متعهد شده است بودجه برای کمک به مناطق روستایی و دور افتاده جوامع بومی ماندن در طول COVID-19 همه گیر دادن به آنها برای دسترسی به اینترنت سریع تر خدمات است.

بودجه خواهد آمد از $50 میلیون اتصال بریتیش کلمبیا برنامه با هدف قرار دادن کسانی که در روستایی دور افتاده یا جوامع بومی با کمی و یا بدون دسترسی به اینترنت با کمک به ارائه دهندگان خدمات به روز رسانی تجهیزات و بهبود ظرفیت و سرعت اینترنت در جوامع محروم.

این اقدام پس از دانش آموزان در همه سنین و بسیاری از خانواده ها مجبور به کار از خانه. بسیاری از در از راه دور و یا جوامع بومی ندارد و دسترسی به اینترنت و یا بسیار ضعیف اتصال ساخت آن را سخت به ماندن متصل شده و به نگه دارید تا با کار مدرسه برای کودکان در طول بیماری همه گیر.

آن Kang وزیر شهروندان خدمات گفت: "در پاسخ به همه گیری نیاز به بهترین از همه ما است. جوامع ما نیاز به قابل اعتماد دسترسی به اینترنت در حال حاضر این صندوق جدید را دریافت پروژه ها به سرعت به پایان رسید."

ارائه دهندگان خدمات اینترنت در سراسر استان اعمال می شود برای پوشش تا 90 درصد از هزینه های خود را برای پوشش هزینه تجهیزات مورد نیاز برای ایجاد ارتقاء. کمک های مالی تامین می شود از طریق اتصال بریتیش کلمبیا برنامه که متصل 479 جوامع از جمله 83 جوامع بومی به اینترنت بهتر خدمات پس از جولای 2017.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب