توهمی فلسطینی را به قتل تساوی فلوید موازی اعتراض

اورشلیم - Eyad Hallaq دوست داشتم به تماشای کارتون. او عاشق پانسمان و ادکلن. او حتی از خواب ازدواج کرده است. ام

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399

اورشلیم - Eyad Hallaq دوست داشتم به تماشای کارتون. او عاشق پانسمان و ادکلن. او حتی از خواب ازدواج کرده است. اما مورد علاقه خود فعالیت بود در راه رفتن به مدرسه که در آن او به طور داوطلبانه در آشپزخانه تهیه غذا برای همکار خود را ویژه نیازهای دانش آموزان است.

اوایل روز شنبه 32 ساله فلسطینی مبتلا به اوتیسم بود تعقیب توسط اسرائیل در مرز با نیروهای پلیس به یک گوشه در قم و به ضرب گلوله او به عنوان cowered در کنار یک سطل زباله ظاهرا پس از اینکه به اشتباه به مهاجم. او فقط چند متر (متری) از مورد علاقه خود را Elwyn ال قدس مدرسه.

تیراندازی کشیده شده مقایسه به مرگ جورج فلوید در ایالات متحده و باعث یک سری از تظاهرات علیه خشونت پلیس نسبت به فلسطینی ها است. تماس برای عدالت باید عبور یهودی-عربی خطوط نادر در این عمیقا قطبی جامعه است.

در عین حال خود را برای ویران خانواده چنین حرکات ارائه شده کمی راحتی و حتی کمتر امیدواریم که این افسران که شات Hallaq مجازات خواهد شد.

"هر زمان که یک فرد شهید در اینجا ما می گویند که ما امیدواریم که برای تغییر" گفت: Hallaq پدر خیری. "که در آن است تغییر دهید؟"

دو عکس بزرگ از Hallaq نشستن در اتاق نشیمن از خانواده متوسط خانه در یک فلسطینی در محله شرق اورشلیم. در یکی از عکس های آدیداس سرعت باد Hallaq دارای یک کاکتوس او کاشته شده در طول coronavirus مستند. این آخرین عکس از خانواده در زمان او. خود را کوچک اتاق خواب منظمی ساخته شده با یک عکس کوچک از Hallaq بالای بالش در کنار او کلن مجموعه است.

"او یک روح لطیف" مادرش رعنا گفت: به عنوان او مبارزه اشک است. او توضیح داد که او به شدت خجالتی ترس از غریبه ها قادر به تماس با چشم و وحشت زده از صداهای بلند است.

"او دوست داشت لباس خوب اما او تا به حال هیچ دوستی ندارد. او نمی صحبت کردن با دیگران است. تنها با من با او بحث در مورد آنچه اتفاق افتاده بود که بعد در مدرسه" او گفت:.

آنچه دقیقا اتفاق افتاده در صبح روز شنبه همچنان نامشخص است. با توجه به خانواده Hallaq پوشیدن یک نشان است که شناسایی او را به عنوان داشتن نیازهای ویژه در سمت چپ صفحه اصلی در پیاده روی روزانه خود را به مدرسه در حدود 10 دقیقه دور.

پلیس گفت که ماموران در این شهرستان کشف یک مرد حامل یک "شیء مشکوک است که شبیه یک تپانچه." زمانی که انسان موفق به یمن برای متوقف کردن پلیس گفت: آنها آتش گشودند و "خنثی" او پس از یک تعقیب و گریز.

Hallaq معلم که به همراه او در آن آخرین رفتن به مدرسه گفت: اسرائیل 13 کانال تلویزیون که او بارها و بارها فریاد به پلیس که او "معلول" و تلاش برای جلوگیری از عکسبرداری است. "آنها نمی گوش دادن به من. آنها نمی خواهند به گوش دادن به من," او گفت:.

او گفت: ایستگاه آنها شلیک سه گلوله او را در. او به زمین افتاد از او خواست برای کمک به, سپس فرار برای پوشش در یک منطقه کوچک مسکن یک سطل زباله. ماموران پس از او و او را کشتند. حداقل پنج گلوله سوراخ می تواند دیده می شود در دیوار یک ساختار در سایت.

Hallaq پدر و مادر گفت: آنها با عجله به صحنه اما مجاز به دیدن او. پلیس بعد آمد به خانه لعن آنها را به عنوان آنها جستجو برای سلاح های آنها گفت. آنها گفت: پلیس هیچ چیز در خانه است.

اسرائیل در وزارت دادگستری گفت: دو افسر که قرار است تحت بازداشت خانگی است اما به جزئیات بیشتر. تصاویر و فیلم های منتشر نشده. خیری Hallaq گفت که او شنیده است هیچ چیز از محققان.

حتی با توجه جهان بر نا آرامی تکان دادن متحده Hallaq مرگ است برای چندمین بار در سراسر اسرائیل است.

تعداد زیادی از مردم عمدتا یهودی اسرائیلی راهپیمایی در مرکز شهر اورشلیم در شب شنبه برای محکوم کردن تیراندازی. تظاهرات برگزار شد در شهرهای عربی در طول هفته. با الهام از تظاهرات در آمریکا تظاهرات برگزار کرده اند نشانه هایی که می گویند "سیاه زندگی ماده" "فلسطینی زندگی می کند و ماده" و یا نشان داد عکس فلوید و Hallaq.

Hallaq مرگ است انتظار می رود به یک موضوع در یک بزرگتر عرب به رهبری تظاهرات برنامه ریزی شده در مرکز شهر تل آویو در روز شنبه.

"وجود دارد هر چیزی تنهاتر از یک فرد مبتلا به اوتیسم cowering و لرزش در ترس و وحشت در یک زباله ریختن درک آنچه در جریان است و به همین دلیل در حالی که پلیس خالی یک مجله گلوله به او" نوشته "هاآرتص" مقاله نویس Rogel Alpher پدر و مادر از یک کودک مبتلا به اوتیسم. "خوب خدا آنها اعدام او. اگر که اتفاق افتاده است به من مادر من می خواهم برای پیدا کردن آن سخت به رفتن در زندگی است."

تیراندازی آمد و دو هفته پس از دیگری تیراندازی منجر به مرگ یک مرد عرب در خارج از اسرائیل بیمارستان. به گفته پلیس این مرد به ضرب گلوله کشته شد و پس از سلاح سرد یک گارد امنیتی. دوربین امنیتی در فیلم نشان داد که بنا به گزارش ها رنج می برد از بیماری های روانی دروغ گفتن بر روی زمین هنگامی که او به ضرب گلوله کشته شد چند بار.

برای فلسطینی ها در کرانه و رقابت شرق اورشلیم و اعضای المقدس این موارد منعکس کننده آنچه آنها را به عنوان نیروهای اسرائیلی' loose ماشه انگشتان دست آید به برخورد با متهمان.

"فقط به عنوان سفید افسر پلیس به راحتی می کشد سیاه و سفید شهروند او را می بیند به عنوان یک شهروند درجه دوم اینجا را یهودی افسر پلیس به راحتی باز می شود آتش در جهان عرب او را می بیند به عنوان کلاس دوم گفت:" عیسی گفت: یک زن 46 ساله از معترضان در شهر Jaljuliya.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

رهبران اسرائیل به طور معمول در پشت ایستاده این کشور و نیروهای امنیتی را متوقف کرده اند و از محکوم کردن تیراندازی. بنیامین نتانیاهو نخست وزیر است و سکوت. اما چند مقامات بالا از جمله رهبر مخالفان یائیر لپید که دختر مبتلا به اوتیسم و وزیر دفاع Benny Gantz ابراز غم و اندوه.

امنیت عمومی وزیر امیر Ohana که نزدیک به نتانیاهو گفت: خانواده "سزاوار آغوش" و قول داد که به معرفی تاکتیک های جدید پلیس برای شناسایی بهتر افراد معلول است. یک جریان یهودی و عرب به خوبی wishers از جمله رئیس سابق خاخام اورشلیم سفر کرده اند ،

Hallaq مادر بازی کردن اعتراض و گفت: هیچ چیز را پشت پسرش. "همدردی موقت است و پس از آن به پایان می رسد," او گفت:. ساخت همه چیز حتی دردناک تر این خانواده کمی ایمان در اسرائیل یک سیستم عدالت آنها را به عنوان ناامید کننده ای داشتند.

"اگر یک عرب به کشته شدن یک یهودی آنچه را که باید اتفاق افتاده است ؟" پدر گفت:. "آنها را تخریب خانه اش و دستگیری تمام خانواده خود را. که تفاوت است."

با توجه به اسرائیل حقوق بشر b'tselem وجود داشته است حداقل 11 نفر در طول دو سال گذشته که در آن فلسطینی ها که نمی تهدیدی کشته شدند در حالی که در حال فرار از نیروهای امنیتی اسرائیل.

Amit Galutz سخنگوی B'Tselem گفت: اتهامات واصل شده اند در این موارد و او انتظار نتایج متفاوت در Hallaq تیراندازی.

"موجود اسرائیلی اجرای قانون مکانیزم طراحی شده برای محافظت از عاملان این خشونت — نه قربانیان خود را," او گفت: خواستار رسیدگی به Hallaq کشتن "اولین گام از آن ماست مالی کردن."

اسرائیل مرز نیروی پلیس کاهش یافته است به نظر. اما دیوید Tzur سابق عالی رتبه اسرائیلی افسر پلیس که دستور واحد گفت: پلیس عرب محلات بود دشوار و پیچیده است.

او گفت: ماموران پلیس در اوج هشدار در مکان هایی مانند شهر به دلیل این منطقه دیده می شود متعدد فلسطینی دارویی و نقدی و تیراندازی وجود دارد در طول سال.

"ذهنی, افسر پلیس احساس می کند بیشتر در معرض تهدید است. او می داند که او در حال ورود به منطقه ای که در آن او می تواند در معرض خشونت" Tzur توضیح داد.

Hallaq مادر گفت: هیچ چیز نمی تواند توجیه مرگ پسرش. "ما متقاعد شده است که کسانی که او را کشته نخواهد بود," او گفت:. "عدالت وجود ندارد."

___

آسوشیتد پرس نویسنده آرن هلر کمک گزارش از Jaljuliya اسرائیل.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب