مقامات اعلام 2nd coronavirus مرگ در ما

سیاتل - coronavirus ممکن است در گردش برای هفته کشف نشده در ایالت واشنگتن اولیه پیدا کردن که می تواند به معنای

توسط MINERALNEWS در 12 اسفند 1398

سیاتل - coronavirus ممکن است در گردش برای هفته کشف نشده در ایالت واشنگتن اولیه پیدا کردن که می تواند به معنای صدها نفر از موارد تشخیص داده نشده محققان گفت: پس از تجزیه و تحلیل توالی ژنتیکی از ویروس ها از دو نفر است.

واشنگتن دولت, خانه ملت اول تایید عفونت دیده می شود هشت تأييد موارد از جمله ملت اولین مرگ ناشی از این ویروس در این آخر هفته.

دولت و مقامات محلی به شدت تست برای بیماری که تعداد موارد جدید رشد در سراسر کشور با عفونت های جدید اعلام کرد در کالیفرنیا, ایلینوی, رود آیلند, نیویورک و واشنگتن است. مقامات در منطقه سیاتل گفت: دو نفر تشخیص داده شده بود با COVID-19 ویروس و مردان در دهه 60 بودند که در شرایط بحرانی و دو مراقبت های بهداشتی کارگران در کالیفرنیا تشخيص داده شدند.

یک مرد در 50s درگذشت در واشنگتن در روز شنبه و مقامات بهداشت گفت: 50 بیشتر مردم در یک مرکز پرستاری در Kirkland, Washington, بیمار هستند و در حال آزمایش برای ویروس. یکشنبه شب با انجمن بین المللی آتش نشانان گفت: 25 عضو که در پاسخ به تماس برای کمک در مرکز پرستاری در حال قرنطینه.

برای اولین بار در ایالات متحده مورد یک ایالت واشنگتن بود که در بازدید از چین که در آن ویروس پدید آمده اما چند مورد اخیر در ایالات متحده آمریکا تا به حال هیچ ارتباط شناخته شده به مسافران است.

در کالیفرنیا دو کارکنان مراقبت های بهداشتی در منطقه خلیج سان فرانسیسکو است که برای مراقبت زودتر coronavirus بيمار مبتلا به این ویروس در روز یکشنبه, گردشگاه عمومی و سولانو شهرستان گفت: در یک بیانیه مشترک.

کارکنان مراقبت های بهداشتی هر دو شاغل در NorthBay VacaValley بیمارستان در واکاویل کالیفرنیا و تا به حال مواجهه با یک بیمار تحت درمان وجود دارد قبل از انتقال به UC Davis مرکز پزشکی در ساکرامنتو ، که بیمار بود و فرد برای اولین بار در آمریکا کشف شده به قرارداد coronavirus با هیچ شناخته شده خارج از کشور سفر.

آالمدا کانتی اعلام وضعیت اضطراری در روز یکشنبه پس از اخبار.

در جای دیگر مقامات یکشنبه اعلام کرد یک سوم پرونده در ایالت ایلینوی و در رود آیلند و نیویورک اولین موارد به عنوان آمریکایی ها نگران swarmed فروشگاه به سهام تا در کالاهای اساسی مانند بطری آب و کنسرو مواد غذایی و کاغذ توالت.

بستری بیمار در رود آیلند است که یک مرد در 40s خود را که تا به حال سفر به ایتالیا, در فوریه. نیویورک تایید یکشنبه که یک زن در اواخر 30s قرارداد این ویروس در حالی که سفر در ایران است. بیمار است نه در بیماری جدی است. او دارای علائم تنفسی شده است و در وضعیت کنترل شده پس از ورود به نیویورک با توجه به بیانیه ای از فرماندار ،

به عنوان fallout ادامه داد: معاون رئیس جمهور مایک پنس و بهداشت و خدمات انسانی, منشی, Alex آذر به دنبال اطمینان دادن به آمریکا است که دولت فدرال در حال کار برای اطمینان از دولت و مقامات محلی قادر به تست این ویروس. هر دو گفت: در طول یک دور از تلویزیون نشان می دهد بحث ظاهر یکشنبه که بیش از هزاران تست کیت شده بود توزیع به دولت و مقامات محلی با هزاران نفر بیشتر به آمده است.

"آنها باید بدانند ما بهترین نظام سلامت در جهان به دنبال آنها" آذر گفت:, و اضافه کرد که موارد اضافی خواهد شد و به طور کلی خطر را برای آمریکایی ها کم است.

به عنوان موارد علامت تا برخی از آمریکایی ها مواجه نگردند لوازم اساسی — به خصوص در مناطق با موارد تشخیص داده شده و شروع به گرفتن توجه داشته باشید از تاثیر بر زندگی روزمره. فروشگاه Costco فروخته شده از کاغذ توالت بطری آب و ضد عفونی کننده دست در خارج از پورتلند اورگان که در آن یک مورد اعلام شد جمعه. بازی های ورزشی و شیوه لغو شد به آینده مدرسه در هفته است. برخی از کلیساها گفت: آنها نمی خواهد ارائه ربانی به دلیل ترس از گسترش ویروسی.

به عنوان آمریکایی ها آماده محققان در فرد هاچینسون مرکز تحقیقات سرطان و دانشگاه واشنگتن در روز یکشنبه گفت که آنها تا به حال شواهد این ویروس ممکن است در گردش در دولت تا شش هفته کشف نشده — پیدا کردن است که اگر درست باشد می تواند به معنای صدها نفر از موارد تشخیص داده نشده در این منطقه است. آنها نوشته شده تحقیقات خود را آنلاین, اما آن را نمی شد منتشر شده در یک مجله علمی و یا بررسی توسط دانشمندان دیگر.

ترور Bedford, استادیار اعلام کرد که این یافته های اولیه بر روی این ویروس در واشنگتن گفت در توییتر اواخر روز شنبه که شباهت ژنتیکی بین دولت اولین مورد در Jan. 20 و یک مورد اعلام کرد جمعه نشان داد جدیدتر مورد ممکن است از تبار یکی زودتر. ژان. 20 مورد اولین مورد شناخته شده در ایالات متحده آمریکا

"من معتقدم که ما با آن روبرو هستیم در حال حاضر شیوع قابل توجهی در ایالت واشنگتن بود که شناسایی شده تا در حال حاضر با توجه به محدود مورد نیاز به تعریف مستقیم سفر به چین گفت:" در توییتر.

بدفورد را بلافاصله پاسخ به یک ایمیل درخواست مصاحبه یکشنبه.

دانشمندان نه همسو با این پژوهش گفت: نتایج نه لزوما آنها را شگفت زده و اشاره کرد که برای بسیاری از مردم — به خصوص جوان تر و سالم آنهایی که علائم بسیار بدتر از آنفولانزا یا بد ؛

"ما فکر می کنیم که این بسیار بالا نرخ علائم خفیف است و می تواند بدون علامت باشد. علائم بسیار غیر اختصاصی و معیارهای تست شده است بسیار سخت بنابراین کسانی که ترکیبی از عوامل بدان معنی است که آن را به آسانی می توانست در گردش برای یک بیت ما بدون دانستن" گفت: جاستین Lessler استادیار اپیدمیولوژی در Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health.

دکتر آدم Lauring از دانشگاه میشیگان به نام یافته "کار با کیفیت بالا" از دانشمندان که انجام داده ایم کار مشابه با ویروس آنفولانزا برای سال.

"آنها نشان می دهد داده های خود را و آنها را نشان می دهد کار خود را" Lauring گفت. "این بیش از یک سری از توییت" از آنجا که محققان بازگشت تا آنچه که آنها با داده ها است که در آنها به اشتراک گذاشته آنلاین. "اگر چیزی اشتباه وجود دارد کسی آن را پیدا کنید."

دکتر کارلوس دل ریو از اموری دانشکده پزشکی دانشگاه گفت: این یافته ها از احترام محققان در توالی ژنومی و آنها را حس به دلیل نزدیکی جغرافیایی از دو مورد.

"این زمان خوبی برای تقویت چیزهایی که همه ما باید انجام شود برای جلوگیری از گسترش آنفولانزا. شستن دست های خود را. صورت خود را لمس نمی. اگر شما یک سرد خانه بمانند ... آن را به یک زمان خوب به خودمان یادآوری کنیم که" او گفت:.

پنس, نام رئیس جمهور به این نقطه فرد نظارت دولت در پاسخ گفت: بیش از 15000 ویروس تست کیت تا به حال منتشر شده است بیش از آخر هفته. و دولت در حال کار با یک تجاری ارائه دهنده توزیع 50,000 بیشتر, او گفت:.

معاون رئیس جمهور گفت: تست جزء اولین مسائل مطرح شده توسط فرمانداران او صحبت تا کنون. چند متحده باید خود را شروع تست از جمله واشنگتن ایالت اورگن و ایلینوی.

"ما در حال تکیه به آن" پنس گفت.

آذر گفت: بیش از 3,600 مردم در حال حاضر آزمایش شده است برای coronavirus و این قابلیت وجود دارد برای تست 75,000 مردم است. او پیش بینی "رادیکال گسترش است که" در هفته های آینده.

پنس و آذر صحبت می کرد یک روز پس از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تصویب محدودیت های جدید در مسافرت های بین المللی برای جلوگیری از گسترش در ایالات متحده از این ویروس جدید که در چین نشات گرفته. وجود دارد در حال حاضر بیش از 80 ، 000 موارد در سراسر جهان و حدود 3000 مرگ و میر.

دو آمریکایی ها در حال حاضر شناخته شده فوت کرده اند این ویروس یکی در واشنگتن و یکی در چین است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی ایمیل خود را.

ثبت نام در حال حاضر

جدید آمریکا اعمال محدودیت برای ایران اگر چه سفر وجود دارد آمریکایی ها در حال حاضر به شدت محدود و همچنین به شدت تحت تاثیر قرار مناطق ایتالیا و کره جنوبی. مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی یکشنبه که هر یک از مسافران این کشورها خواهد شد به نمایش در زمانی که آنها می رسند در آمریکا

تعدادی از شناخته شده coronavirus موارد در ایالات متحده آمریکا به حال reached76, یکشنبه, شمارش افراد تخلیه از کشتی کروز و شهر ووهان در چین است.

مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: روز شنبه در کاخ سفید در کنفرانس خبری که او به فکر کردن در مورد بسته شدن مرز جنوبی با مکزیک به عنوان یک احتیاط. آذر گفت: مکزیک چند coronavirus موارد و که آن را به یک تغییر چشمگیر در شرایطی وجود دارد به موقع جدی در نظر گرفتن مرز خاموش شدن است.

رئیس آذر گفت: "در تلاش بود به می گویند همه چیز روی میز است."

"ما را هر چه اقدامات مناسب و لازم برای حفاظت از مردم آمریکا اما ما نمی توانیم به هوا انجام می دهند که هر زمان به زودی," او گفت: بسته شدن مرز.

پنس اشاره کرد که یک بیماری عفونی متخصص در پیوستن به یک موجود کاخ سفید coronavirus نیروی کار در روز دوشنبه. هفته گذشته پنس اعلام کرد علاوه بر این از دبی Birx یک وزارت امور خارجه سفیر-در-بزرگ و دکتر پزشکی است که دولت جهانی اچآیوی/ایدز پاسخ هماهنگ به ویروس پنل.

با وجود تماس با تهمت و پنس برای وحدت سیاسی در صورت ویروسی شدن تهدید این موضوع تبدیل شده است فرو رفته در حزبی کینه در واشنگتن با هر دو حزب جمهوریخواه و دموکرات ها یکدیگر را متهم معدن مسئله سیاسی به دست آورید.

مغلوب ساختن پیشی جستن در یک تظاهرات سیاسی در هفته گذشته متهم دموکرات "سیاسی" مسئله و گفت: انتقاد از اداره بهداشت عمومی چالش شد جدید خود را "جعل."

در کاخ سفید در روز شنبه مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که او در تلاش برای به حداقل رساندن خطر از ویروس.

"دوباره, جعل استفاده شد در احترام به دموکرات ها و چه آنها گفت:," او گفت:.

دموکرات نامزد ریاست جمهوری جو بایدن که پیروز شنبه شب از کارولینای جنوبی اولیه با انتقاد از دولت بیش از این در دسترس بودن تست کیت.

بایدن همچنین panned دولت تصمیم به سیاسی انتصاب پنس و آذر و نه از آنها دانشمندان با آموزش به نظر می رسد در روز شنبه را نشان می دهد به جای یک متخصص مانند دکتر Anthony Fauci, موسسه ملی بهداشت بیماری های عفونی و رئیس.

بایدن ادعا کرد دولت ندارد تست کیت. پنس و آذر گفت: هزاران نفر از کیت شده بود توزیع شده است.

آذر گفت که او نمی دانست چه بایدن بود صحبت کردن در مورد زمانی که معاون سابق رئیس جمهور گفت: تست کیت وجود ندارد. آذر گفت: مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری در حال توسعه یک تست آزمایشگاهی برای coronavirus با "تاریخی سرعت."

پنس بود مصاحبه در سی ان ان "وضعیت اتحادیه" و آذر اظهار نظر در "فاکس نیوز یکشنبه," CBS' "چهره ملت" و ABC "این هفته است." بایدن اظهار نظر در سی ان ان.

___

این داستان درست شده است تا منعکس کننده که در بیمارستان بستری بیمار در رود آیلند یک انسان است نه یک زن که در سفر به ایتالیا, در فوریه.

___

Flaccus گزارش از پورتلند ، AP نویسنده Darlene Superville در واشنگتن کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب