میخانه جای دور افتاده استرالیا ممنوعیت کثیف emus برای 'رفتار بد'

کانبرا استرالیا - استرالیا جای دور افتاده میخانه را ممنوع کرده است emus برای "رفتار بد" و موانع برای جلوگیری ا

توسط MINERALNEWS در 7 مرداد 1399

کانبرا استرالیا - استرالیا جای دور افتاده میخانه را ممنوع کرده است emus برای "رفتار بد" و موانع برای جلوگیری از بزرگ پرواز پرندگان از ایجاد خرابی در داخل.

مردم محلی و گردشگران شده اند ژولیده antics از emus مشتاق به سرقت مواد غذایی از مردم در Yaraka یک کنترل از راه دور ایالتی کوئینزلند outpost با جمعیت دائمی 18.

اما همه چیز در زمان غیر قابل تحمل به نوبه خود هفته گذشته هنگامی که دو تا از پرندگان کارول و کوین کشف آنها می تواند صعود مقابل پله ها از Yaraka هتل تنها میخانه publican کریس Gimblett گفت: در روز سه شنبه.

"آنها آموخته به گام جلو هتل است که باعث فقط چند مسائل" به خصوص با مقدار زباله های خود را, او گفت:.

Gimblett حل این مشکل با استفاده از رشته طناب در سراسر بالای پله ها. نشانه ای توصیه مشتریان به جای طناب هنگامی که آنها را وارد کنید زیرا "emus ممنوع شده است از این استقرار برای رفتار بد."

کنجکاو emus هنوز به اندازه کافی باهوش به اردک زیر طناب به داخل میخانه.

در حالی که استرالیا بارها گاهی اوقات یک طوطی در نوار emus نیست سرپوشیده پرندگان.

"هنگامی که emus دریافت وحشت آنها سر در جهت جلو اما به طور معمول به دنبال پشت به طوری که آنها می توانید ببینید که در آن آنها در حال رفتن و این است که در آن هرج و مرج رخ می دهد" Gimblett گفت. "آنها دست انداز به همه چیز است."

بازدید کنندگان اقامت در Yaraka تریلر پارک شده اند شگفت زده با طول emus را به سرقت مواد غذایی از جمله سلسله مراتب یک تخم مرغ سرخ شده, کردن کباب در بشقاب Gimblett گفت.

"آنها را لاغر طریق (تریلر) درب با گردن بلند و شهامت نان تست از نان برشته کن" Gimblett گفت.

"اگر شما یک لیوان قهوه را روی میز کوچک با درب آنها را به نوشیدن قهوه بدون ریختن آن من ممکن است اضافه کنید. شما فقط کشف که لیوان خود را خالی کنید. آنها فقط خوردن ماشین آلات," او اضافه شده است.

وجود دارد استفاده می شود هشت emus در Yaraka. یکی از ساکنان نجات تخم مرغ از رها لانه در سال 2018 و تخم آنها را با کمک از یک پتو برقی. اما همه به جز کارول و کوین نقل مکان کرد ظاهرا در جستجوی جفت.

"ما در lockdown mode" Gimblett گفت: از سنگر میخانه. "حداقل این emus و نه coronavirus."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن