استرالیا دانشگاه را ارائه تخفیف به چین دانش آموزان

کانبرا استرالیا - استرالیا دانشگاه های ارائه دانشجویان چینی در رشته میهن خود سفر پول و تخفیف شهریه و بزرگترین

توسط MINERALNEWS در 8 اسفند 1398

کانبرا استرالیا - استرالیا دانشگاه های ارائه دانشجویان چینی در رشته میهن خود سفر پول و تخفیف شهریه و بزرگترین پردیس تاخیر در شروع سال تحصیلی تلاش برای نگه داشتن خود را سودآور ثبت نام میان ویروسی بیماری همه گیر.

استرالیا ممنوعیت سفر از سرزمین اصلی چین خواهد بود برداشته قبل از اینکه کلاس شروع در اکثر دانشگاه ها هفته آینده به دولت خبر داد.

آموزش بین المللی استرالیا سوم-بزرگترین صادرات و چین استرالیا بزرگترین منبع از دانشجویان خارجی با 200,000 حضور در دانشگاه های استرالیا.

وسترن سیدنی دانشگاه توصیه می شود دانش آموزان آنها می تواند در اطراف پرواز ممنوع توسط quarantining خود را در یک کشور ثالث به مدت دو هفته. آن ارائه شده آن 300 دانش آموزان در چین AU$1,500 ($980) نسبت به هزینه اضافه از مصرف این مسیر به سیدنی.

نخست وزیر اسکات موریسون گفت: چین ممنوعیت سفر آغاز شده است که در فوریه. 1 خواهد بود تمدید برای یک هفته دیگر حداقل تا 7 مارس.

او گفت: بدون استثنا خواهد بود ساخته شده است برای هزاران نفر از دانش آموزان چینی با وجود اهمیت خود را به اقتصاد است.

"آن معنی است که آنها نه در کشور که بدان معنی است که آنها نه شرکت کننده در اقتصاد" موریسون گفت.

معتبر دانشگاه ملبورن ارائه شده به دانش آموزان تحت تاثیر جدید COVID-19 بیماری "حمایت مالی" به AU$7,500 ($4,900) برای پوشش هزینه ها از جمله 14-روز خود قرنطينه پرواز تغییرات و اینترنت ارتقا اجازه می دهد تا آنلاین شهریه.

"ما درک می کنیم این است یک زمان دشوار برای دانش آموزانی که متاثر شده اند و ما در حال کار سخت برای اطمینان حاصل شود آنها می توانند با تکمیل مطالعات خود را در زمان" دانشگاه کشيش علامت Considine در بیانیه ای گفت.

دانشگاه آدلاید ارائه 20 درصد تخفیف به رشته دانش آموزان چینی در اولین ترم شهریه و بازپرداخت تا AU$2,000 ($1,310) در هزینه های سفر خود را به استرالیا هنگامی که محدودیت ها برداشته.

دانشگاه است به اطلاع دانش آموزان آسیب دیده "است که یک فرد طرح مطالعه توسعه داده شده است برای آنها و روش های انعطاف پذیر است که در دسترس خواهد بود برای مطالعات خود را برای شروع از راه دور" در هفته آینده بیانیه اش گفت.

دانشگاه موناش استرالیا بزرگترین با 80,000 دانش آموزان یافته تابستانی دو هفته به این امید که دانش آموزان و کارکنان می تواند بازگشت از چین ، سال تحصیلی شروع خواهد شد در مارس 16 ناراحت کننده اتحادیه دانشجویی که نگران است که وجود خواهد داشت زمان کمتر به مطالعه بین پایان کلاس ها و شروع امتحانات.

دانشگاه های استرالیا اجرایی Catriona جکسون یک سخنگوی بخش گفت که خیلی زود به ارزیابی مالی تاثیر COVID-19 شیوع بیماری را در دانشگاه.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن