استرالیا و نیوزیلند بستن مرزها به خارجی ها در تلاش برای شامل Coronavirus

بزرگنمایی این تصویر زمین کریکت ملبورن اعلام کرد یک بازی بسته به طرفداران شنبه در استرالیا ساحلی hub.

توسط MINERALNEWS در 29 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

زمین کریکت ملبورن اعلام کرد یک بازی بسته به طرفداران شنبه در استرالیا ساحلی hub. این کشور همراه با همسایه نیوزیلند می گوید آن است که بستن مرزهای خود در تلاش برای جلوگیری از گسترش این کوروناویروس. دیلن سوختگی/AFL عکس/AFL via Getty Images پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیلن سوختگی/AFL عکس/AFL via Getty Images

استرالیا و نیوزیلند در حال بسته شدن درهای خود را به خارجی ها.

در اطلاعیه های جداگانه صادر جمعه نخست وزیر استرالیا اسکات موریسون و نیوزیلند نخست وزیر Jacinda protocol wine studio گفت که بازدید کنندگان که ساکنان و یا شهروندان کشورهای متبوع خود به زودی تبدیل دور در مرز — آغاز شب جمعه در استرالیا و حتی زودتر در نیوزیلند.

Protocol wine studio گفت: ممنوعیت سفر آغاز خواهد شد و در نیمه شب به وقت محلی — هر چند معافیت در محل باقی می ماند برای همسران و فرزندان شهروندان و ساکنان هنوز هم در خارج از کشور و همچنین به عنوان کلید سلامت کارگران و مردم سفر به کشور عراق ،

"حفاظت از زلاند نو از COVID-19 ما اولویت شماره 1. برای انجام این کار ما نیاز به آن را," او گفت:.

"خود-جداسازی کلید موفقیت ما است. تمام شواهد تا به امروز است که بازگشت زلاند نو درک نیاز برای جداسازی و نقطه چک نشان داده اند که, اما من شده است به طور فزاینده ای نگران آن است که بازدید کنندگان به نیوزیلند باید به اندازه کافی از خود جدا برای 14 روز و یا در حال انتخاب نیست و این یک خطر غیر قابل قبول است که ما باید پایان یابد."

تا کنون این کشور گزارش کرده است بیش از دو دوجین موارد تایید شده.

استرالیا در ضمن دیده است بیش از 600 تایید موارد گزارش شده است. موریسون گفت: مشورت با Adern قبل از دو رهبر خود را اعلام کرد ممنوعیت سفر.

"قریب به اتفاق بسیاری از موارد در استرالیا وارد شده اند," موریسون یک کنفرانس خبری گفت و اضافه کرد که حدود 80 درصد از موارد گزارش شده در استرالیا هستند در نتیجه از سفر خارج از کشور یا تماس با کسی که در بازگشت از خارج از کشور.

در اوایل این هفته موریسون اعلام کرد ممنوعیت تجمعات غیر ضروری از بیش از 100 نفر در این کشور شبیه به اقدامات اتخاذ شده در کشورهای دیگر است.

"اقدامات است که ما در جای خود قرار داده اند و بدیهی است که تا به حال یک اثر در" ویروس " گسترش تا کنون موریسون به خبرنگاران گفت:. "و این است یک اندازه گیری بیشتر در حال حاضر است که اطمینان حاصل شود که می تواند بیشتر افزایش یافته است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن