آگوستا شهردار را هل در گرجستان بازگشایی: "ما محزون می خوانی پشت'

آرایشگاه ناخن سالن ورزشگاه و یک میزبان از دیگر کسب و کار یک بار در نظر گرفته غیر ضروری در حال بازگشایی برای عم

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

آرایشگاه ناخن سالن ورزشگاه و یک میزبان از دیگر کسب و کار یک بار در نظر گرفته غیر ضروری در حال بازگشایی برای عموم در سراسر گرجستان به عنوان دولت برطرف آن coronavirus محدودیت. اما حتی به عنوان عرض شروع به بازگشایی Gov. برایان کمپ حرکت کشیده شده است یک دسته از انتقاد از سراسر طیف سیاسی — از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن یک همکار جمهوری خواه به شهرداران سراسر کشور.

آگوستا شهردار Hardie دیویس جونیور یک دموکرات پیوست, NPR آخر هفته نسخه در روز شنبه برای توضیح خود سوء ظن در مورد تصمیم گیری.

"من فکر نمی کنم که ما آماده هستیم برای بازگشایی," دیویس گفت:. "من خوشبین هستم که ما قصد داریم برای ادامه به انجام کارهایی است که ما تا به حال در محل قبل از فرماندار جدید ترین سفارش — و این افراد ادامه خواهد داد به پناهگاه در محل. اگر وجود دارد بدون نیاز به آنها را به خارج از خانه های خود من تشویق مردمی برای ادامه اقامت در داخل به طوری که ما می تواند صاف منحنی."

تحت کمپ را جهت کشت از کسب و کار در اصل تلقی غیرضروری اجازه داده شد به بازگشایی جمعه تا زمانی که آنها انجام حداقل "عملیات پایه" و پایبند به اجتماعی فاصله و بهداشت دستورالعمل.

این حرکت بیش از سه هفته پس از کمپ تبدیل به یکی از آخرین فرمانداران در کشور به موضوع یک ایالت پناه-در-محل سفارش. و در انواع مختلف از راه هایی که دولت هنوز برای دیدار با معیار های تعیین شده برای آغاز فاز 1 کاخ سفید را بازگشایی دستورالعمل. کسانی که معیار عبارتند از بودن قادر به نشان دادن یک یا دو هفته کاهش COVID مانند بیماری است.

دیویس ابراز شک و تردید خود را همراه با دیگر شهرداران در دولت است.

"موفقیت ما گرفتن اسلحه ما در اطراف COVID-19 مبتنی بر قادر بودن به اندازه کافی تست قادر به تماس با ردیابی و سپس ارائه درمان که همزمان با کاخ سفید را مرحله به مرحله برنامه ریزی برای بازگشایی," دیویس گفت:. "به رها کردن این روند در اواسط سه ماهه چهارم, من فکر می کنم ما را در معرض خطر و در معرض خطر در شرایط قادر به صاف و منحنی جلوگیری از گسترش ویروس."

همانطور که از شنبه, گرجستان گزارش شده بیش از 22,000 موارد coronavirus و 899 مرگ و میر. دیویس گفت که تا زمانی که دولت میکشد تا در تست آن را نمی خواهد آماده به گام به سوی بازگشایی که آن را در حال حاضر به طور رسمی آغاز کرده بودند.

"من فکر می کنم ما محزون می خوانی پشت" او افزود: "و آن را غیر عملی برای ما باز در دولت در این مرحله اولیه."



tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن