دادستان کل می گوید مغلوب ساختن پیشی جستن توییتهایی دربارهی DOJ کار خود را 'ممکن'

بزرگنمایی این تصویر دادستان کل ویلیام Barr تصویر در یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه به شبکه خبری ABC ک

توسط MINERALNEWS در 25 بهمن 1398
بزرگنمایی این تصویر

دادستان کل ویلیام Barr تصویر در یک کنفرانس خبری در روز دوشنبه به شبکه خبری ABC که رئیس جمهور تهمت و باید تفسیر خود را در مورد در حال انجام وزارت دادگستری موارد است. سارا Silbiger/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
سارا Silbiger/گتی ایماژ

به روز شده در 6:14 p. m. ET

دادستان کل ویلیام بر خواسته رئیس جمهور تهمت به توقف خود را رسانه های اجتماعی تفسیر روز پنج شنبه پس از فلپ بیش از این مورد مربوط به مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور راجر سنگ.

Barr گفت: ABC News در مصاحبه ای برنامه ریزی شده به هوا در روز پنج شنبه شب که او می خواهد از مغلوب ساختن پیشی جستن به "توقف تویت" و است که رئیس جمهور نظرات آن را "غیر ممکن" را به انجام کار خود را به عنوان رئیس فدرال اجرای قانون است.

مغلوب ساختن پیشی جستن هرگز خواسته Barr به دخالت در یک پرونده جنایی دادستان کل گفت: اما او افزود که مغلوب ساختن پیشی جستن دیدگاه اطراف سنگ ماده شده اند خورنده به تصویر از وزارت دادگستری است که یک سنت از استقلال است.

"همانطور که گفتم در تایید, جلسه, من فکر می کنم نقش اساسی دادستان کل است که برای حفظ قانون اجرای روند جنایی مقدس به مطمئن شوید که هیچ دخالت سیاسی در آن" بار می گوید: در این مواد منتشر شده توسط ABC.

بر گفت او مسئول هدایت ارسال یک دوم یادداشت در سنگ مورد معرفی سبک تر از مجازات است.

بر کار امن به نظر می رسد

ABC اخبار خبرنگار Pierre توماس خواسته بر طبق یک حساب داده شده توسط شبکه در مورد اینکه آیا دادستان کل آماده است به صورت بالقوه عواقب آشکارا انتقاد از رئیس جمهور.

"البته" بار می گوید: با توجه به ABC تعهد است که او نمی خواهد "بود مورد آزار واقع شدند و یا تحت تاثیر قرار توسط هر کسی."

مغلوب ساختن پیشی جستن, مجبور, اولین دادستان کل جف جلسات به استعفا.

دبیر مطبوعاتی کاخ سفید استفانی گریشام گفت: بعد از روز پنج شنبه که تهمت "نیست زحمت" توسط Barr نظرات.

"او حق دارد مثل هر شهروند آمریکایی به عموم ارائه عقاید خود را," گریشام گفت: از رئیس جمهور. وزیر مطبوعات نیز گفت: مغلوب ساختن پیشی جستن با استفاده از رسانه های اجتماعی "بسیار موثر برای مبارزه با مردم آمریکا" و او "ایمان کامل و اعتماد به نفس" در Barr به انجام کار خود را.

لیندزی گراهام سناتور. R-S. C. رئیس کمیته قضایی مجلس سنا — که مسئول تایید به طور کلی وکیل و دیگر نامزد — نشانه های قبل از آن که او معتقد است باید بر حفظ شغل خود را در اصلی عدالت است.

"او مرد مناسب در زمان مناسب به اصلاحات بخش و ایستادن برای حاکمیت قانون" گراهام در بیانیه ای گفت. "دادستان کل بر من اعتماد به نفس کامل."

سنگ ماده

Barr مصاحبه به دنبال حملات در مورد آنچه که منتقدان به عنوان تهمت دخالت در سنگ مورد.

دادستان پرونده یک یادداشت روز دوشنبه که در آن آنها توصیه می شود بین هفت و نه سال در زندان برای سنگ بود که به اعدام محکوم شده و توسط یک هیئت منصفه در سال گذشته در یک مورد که ریشه از روسیه بررسی است.

تهمت و شکایت در مورد آن توصیه در توییتر و همان روز یکی از مقامات ارشد وزارت دادگستری رسمی NPR گفت که رهبران در بخش مرکزی در واشنگتن در بر داشت پیشنهاد حکم بیش از حد سخت.

گروه کارگردانی باراک اوباما در واشنگتن برای ارسال یک دوم یادداشت به دنبال کمتر مجازات که بعدا آن را انجام داد.

چهار دادستان فدرال که آورده بود پرونده به آن نقطه تمام کناره گیری کرد با توجه به سوابق دادگاه.

ارشد DOJ رسمی گفت: رهبران در ستاد تصمیم گرفته بود خود به خود در روز دوشنبه پس از دیدن صدور حکم یادداشت که آنها درخواست تجدید نظر.

بر روشن در مصاحبه با ABC پخش شده در روز شنبه شد.

اما پاسخ های عمومی زیر را مغلوب ساختن پیشی جستن پست در توییتر ساخته شده از آن به نظر می رسد که بر و بخش بودند رکوع به رئیس جمهور تمایل به محافظت از خود ،

دموکرات ها خواستار بررسی است. بر موافقت کرده است به نظر می رسد قبل از کمیته قضایی مجلس برای یک جلسه برنامه ریزی شده برای ماه آینده.

ارتباط خود را با حزب دموکرات کنترل خانه شده است ترش پس از اختلاف با رئیس آن Rep. جری Nadler, D -, n. y., باعث بار به جست و خیز یک جلسه در بهار گذشته در میان یک اختلاف بیش از شهود و شواهد است.

این هفته مغلوب ساختن پیشی جستن مورد ستایش قرار داد Barr برای "در اختیار گرفتن" سنگ مورد ترکیب بیشتر درک است که دادستان کل بود و گرفتن دستورالعمل از مغلوب ساختن پیشی جستن.

که نیست پس Barr می گوید: در گزیده ای ABC اخبار مصاحبه اما ظاهر که او قرار می دهد و او را در یک موقعیت دشوار است — به همین دلیل است که دادستان کل می گوید که او می خواهد رئیس جمهور را خاموش نگه دارید.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.dehec.su
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن