دادستان کل Barr می گوید DOJ عمل مستقل از مغلوب ساختن پیشی جستن منافع

بزرگنمایی این تصویر ویلیام Barr, U. s. دادستان کل شمار برای یک پرتره در وزارت دادگستری. ایمان محمد

توسط MINERALNEWS در 6 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

ویلیام Barr, U. s. دادستان کل شمار برای یک پرتره در وزارت دادگستری. ایمان محمد برای NPR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایمان محمد برای NPR

دادستان کل ویلیام Barr روز پنجشنبه گفت که او باور ندارد رئیس جمهور تهمت به تجاوز به مرزهای بین کاخ سفید و وزارت دادگستری در تعدادی از موارد اخیر.

بر NPR گفت در یک محدوده گسترده ای که او معتقد است تهمت است "نظارت بر قدرت" به منظور نظارت موثر و البته دادگستری — اما بار گفت که در نهایت انتخاب شدند ساخته شده و از طریق انجام به طور مستقل توسط وزارت دادگستری.

"این بسیار مهم است که دادستان کل مطمئن شوید که هیچ نفوذ سیاسی در خطر درگیر در آن — و در آنجا نبود" Barr گفت.

NPR استیو inskeep را خواسته Barr در مورد پرونده سابق مشاور امنیت ملی, مایکل فلین در آن وزارت دادگستری کاهش یافته است اتهامات حتی پس از فلین گناه; در مورد اخراج از آمریکا وکیل جفری برمن در شهر نیویورک و در مورد دیگران.

بر گسله آنچه که او به نام "بی نظمی" در فلین مورد که او گفت: از آن ساخته شده مناسب برای او را به حل و فصل آن را با دور انداختن دادستان است. و او را تکذیب کرد وجود دارد هر چیزی مشکوک در مورد جایگزینی برمن از جمله هر گونه اتصال به تحقیقات در حال انجام است که ممکن است شامل همکاران از مغلوب ساختن پیشی جستن.

"هر زمان شما را به یک پرسنل حرکت پردازان توطئه نشان می دهد که وجود دارد این است که برخی از انگیزه های نهان درگیر" Barr گفت.

اثبات نشده تقلب در ایمیل نظریه

بار نیز در دفاع از نظر اخیر خود که در آن او ادعا کرد بدون شواهدی وجود دارد که کشورهای خارجی به طور بالقوه می تواند تقلبی "میلیون ها نفر" از پست الکترونیکی رای گیری برای دخالت در ماه نوامبر انتخابات ریاست جمهوری.

این ادعا که تعدادی از انتخابات مقامات و کارشناسان را رد کرد و خواستار آن را "مضحک" و "نادرست است." مقامات دولتی از هر دو طرف تحت فشار قرار دادند برای افزایش دسترسی به ایمیل های رای در پاسخ به کروناویروس بیماری همه گیر.

اما در روز پنج شنبه بر دو برابر کردن تماس پست الکترونیکی رای گیری فرآیندهای امنیتی "بدوی."

زمانی که فشار بر این که آیا او تا به حال شواهد نشان می دهد چنین طرح شد و در جریان خارجی دشمنان دادستان کل گفت که او نیست که گروه او تا به حال شواهد از کشورهای خارجی که علاقه مند به دخالت گسترده تر — و که او فکر پست الکترونیکی رای گیری شد و هدف آشکار.

"شما لازم نیست که به یک دانشمند موشکی برای شکل که یک" بار گفت.

منتقدان انتخابات میان متخصصان اشاره به ده ها تن از جنبه های هر حوزه قضایی را به پست الکترونیکی رای گیری که نیاز به تکرار برای یک حمله از این طبیعت به کار: از بارکد به وزن کاغذ موفق جعل رای دهندگان امضا.

"این نشان می دهد که عدم درک اساسی در مورد سوپ تا آجیل از اداره انتخابات گفت:" پل Gronke, یک استاد علوم سیاسی در کالج رید. "شما نمی توانید فقط منبع مقاله از نو خلق کردن رای گیری سبک های جعلی امضا در هر نوع در مقیاس انبوه."

Barr که رای از طریق پست در سال 2019 و سال 2012 با توجه به واشنگتن پستگفت: "پشتیبانی از پست الکترونیکی رای گیری در موقعیت های جدا شده اما او باور نمی کند گسترده ای گسترش است و ممکن است مهم بدون تقلب و اشتباهات. اکثر مقامات انتخاباتی اختلاف نظر دارند.

"انتخابات صرف مقدار زیادی از زمان ما ساختمان در اقدامات امنیتی گفت:" واشنگتن وزیر امور خارجه کیم Wyman یک جمهوری خواه در اوایل این هفته که در مورد خواسته بر این ادعا است. "ایده این است که مردم می تواند چاپ میلیون ها نفر از رای و یا در داخل کشور و یا خارجی به کشور فقط در آن صورت است که قصد ندارم به تصویب جمع اوری با یک انتخابات رسمی."

نگرانی در مورد antifa

Barr همچنین دفاع در روز پنج شنبه پایان نامه خود را که اخیر در اعتراض به خشونت پلیس علیه سیاه آمریکایی ها شده اند نفوذ و تاخت و تاز کردن توسط antifa آشوبگران.

Barr و تهمت بارها و بارها نقاشی antifa به عنوان یک جنایتکار چپ آنارشیست سازمان سرزنش پیروان آن برای برخی از موارد از خشونت و غارت در طول تظاهرات اخیر برای پلیس پاسخگویی.

NPR گزارش نشان می دهد هیچ نشانه ای از antifa لینک کلیک کنید تا کنون در موارد آورده شده توسط وزارت دادگستری اما Barr پنج شنبه تصریح کرد که antifa بیشتر از یک "چتر عبارت" و معترضان که شناسایی به عنوان antifa شده اند که متهم با اقدامات خاص مانند پرتاب یک کوکتل مولوتف.

دادستان کل نیز در دفاع از پلیس در میان جریان جنبش اعتراضی در مورد اجرای قانون در جوامع است.

"آمار در تیراندازی پلیس غیر مسلح افراد نیست اریب به سمت آفریقایی-آمریکایی" او گفت:. "وجود دارد بسیاری از سفید پوستان هستند که شات غیر مسلح توسط پلیس."

در موضوع coronavirus همه گیر Barr یک بار دیگر با انتقاد از دولت فرمانداران برای اجرای دقیق کاهش پروتکل را به تلاش برای کند کردن روند گسترش ویروس متهم این رهبران از سوء استفاده از قدرت خود و به خطر انداختن شهروندان معیشت.

"اساسا قرار دادن کل جمعیت در خانه بازداشت و به مردم بگویند که آنها مجبور به تعطیل امرار معاش خود و کسب و کار خود را. و آنها را ترک که به اختیاری تصمیم فرمانداران" Barr گفت.

بری Gordemer, Connor Donevan کورتنی Dorning و مت Kwong تولید و ویرایش صدا نسخه ای از این داستان.

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن