آتلانتا پلیس تماس بگیرید, در اعتراض; زور می گوید آن را مدیریت

آتلانتا در اداره پلیس اطمینان ساکنان پنج شنبه که آن را هنوز هم می تواند به حفاظت از شهر و حتی افسران دعوت به ا

توسط MINERALNEWS در 29 خرداد 1399

آتلانتا در اداره پلیس اطمینان ساکنان پنج شنبه که آن را هنوز هم می تواند به حفاظت از شهر و حتی افسران دعوت به اعتراض یک عضو نیروی اتهام قتل یک مرد در پشت.

دادستان آورده جنایت قتل و اتهامات دیگر علیه این افسر سفید پوستی که شات Rayshard بروکس گفت که بروکس بود و نه یک تهدید مرگبار و که افسر لگد زخمی مرد سیاه و سفید ارائه شده و هیچ درمان پزشکی برای بیش از دو دقیقه به عنوان او در حال مرگ افتاده بر روی زمین است. یک افسر دیگر در حال شارژ با تشدید حمله.

ساعت بعد آتلانتا اداره پلیس توییتی اواخر روز چهارشنبه که آن را به حال بیشتر افسران تماس با خارج از حد نرمال اما که آن را به حال "به اندازه کافی منابع برای حفظ عملیات & باقی می ماند و قادر به پاسخگویی به حوادث است."

"آتلانتا اداره پلیس است که قادر به پاسخگویی موثر به 911 تماس. لطفا دریغ نکنید با ما تماس بگیرید اگر شما یک اورژانس" بخش توییتی پنج شنبه.

روشن نیست که چگونه بسیاری از افسران به نام اما فقط یک افسر نشان داد تا برای کار صبح روز پنجشنبه در منطقه 6 را پوشش می دهد که بسیاری از آتلانتا در سمت شرق و که چند ده هستند اختصاص داده شده به گشت گفت: Vince قهرمان غرب, مدیر منطقه ای بین المللی اخوان از افسران پلیس.

آتلانتا: ماموران پلیس راه رفتن خود را تغییر و یا پاسخ به تماس از آنجا که آنها احساس "رها خیانت های مورد استفاده در یک سیاسی بازی" قهرمان آسوشیتدپرس گفت.

"چیزی که آنها متوجه است که این شهر یعنی شهردار و اداره پلیس را پشتیبانی نمی کند آنها را" قهرمان گفت.

قهرمان گفت که او شنیده ام چند از افسران که آنها از ترس استفاده از زور برای محافظت از خود را دریافت کنید آنها را اخراج و یا دستگیر شدند.

شهردار Keisha لنس کف که با صدور دستورات خواستار اصلاحات در پلیس همچنین اصرار داشت که بخش خواهد بود قادر به کار به طور موثر است و بسیاری از افسران هنوز هم در محل کار.

"اگر ما افسران که نمی خواهم بد افسران weeded از نیروی, پس از آن که یکی دیگر از مکالمه ما نیاز به" کف " در سی ان ان.

تصمیم به تعقیب افسران آمد کمتر از پنج روز پس از قتل لرزاند یک شهر و یک ملت — در حال حاضر roiled از مرگ جورج فلوید تحت یک افسر پلیس را به زانو در مینیاپولیس در ماه گذشته. فلوید مرگ خاموش مجموعه در سراسر کشور تظاهرات که خواست گسترده تجدید نظر از پلیس و بررسی نژادپرستی در ایالات متحده است.

بروکس' مراسم تشییع جنازه برای روز سه شنبه در آتلانتا تاریخی Ebenezer کلیسای باپتیست بود که مارتین لوتر کینگ جونیور جماعت کشیش رافائل وارناک را اعلام کرد. تایلر پری بازیگر و فیلمساز تا به ارائه کمک های مالی برای خدمات دولتی در اعلام مراسم تشییع جنازه.

پلیس نامیده می شدند به وندی در هفته گذشته بیش از شکایت از یک ماشین مسدود کردن درایو از طریق خط. یک افسر در بر داشت بروکس خواب پشت فرمان و یک نفس تست نشان داد او مست. پلیس-دوربین نشان داد بروکس و افسران داشتن یک مدت نسبتا آرام مکالمه قبل از همه چیز به سرعت به خشونت تبدیل شد زمانی که ماموران سعی دستبند او را.

افسر گرت Rolfe شات بروکس پس از 27 سال-پیر مرد سیاه و سفید برداشت یک تیزر زد و شلیک آن در این افسر Fulton County, دادستان منطقه پل هوارد گفت. اما زمانی که افسر شلیک تفنگ خود را بروکس بود خیلی جلوتر از او برای تیزر به یک خطر و آن را در حال حاضر اخراج شده اند و دو بار پس از آن خالی بود و دیگر یک تهدید هوارد گفت.

"من او را!" هوارد به نقل از Rolfe عنوان کرد و گفت.

یک وکیل برای دو شاهد روز پنجشنبه گفت که تیراندازی می تواند اجتناب شده است و که افسران باید پاسخگو باشند.

"همانطور که در این ویدئو نشان می دهد که این می تواند اجتناب شده است و تنها با اجازه او فرار کند و در یک روز اما در عوض یک خانواده از دست داده است پدر یک دوست یک دوست" وکیل Shean ویلیامز گفت: در یک شنبه در کنفرانس خبری.

ویلیامز مشتری مایکل پرکینز بود که یک مسافر در یک ماشین است که وارد فقط چند دقیقه قبل از تیراندازی گفت که زمانی که او شنیده افسران گفتن بروکس برای جلوگیری از مقاومت در برابر او پیش بینی کرد که بروکس را تا پایان گرفتن شات.

"این فقط آنچه که من احساس می کردم که قرار بود به اتفاق می افتد به دلیل این چیزی است که اتفاق می افتد شده است به تازگی او گفت:" در این کنفرانس خبری.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

دادستان همچنین اعلام کرد اتهام تشدید حمله و نقض سوگند خود را در برابر یک دوم افسر Devin برازنان که دادستان منطقه گفت: ایستاده در بروکس' شانه به عنوان او تلاش برای زندگی خود را.

Rolfe وکلا گفت: او می ترسید برای خود و دیگران ایمنی و توجیه بود در تیراندازی بروکس. Rolfe آتش گشودند پس از شنیدن یک صدا "مانند یک گلوله و دیدم یک فلش در مقابل او" ظاهرا از این تیزر.

"آقای بروکس به شدت مورد حمله دو افسر و خلع سلاح یکی از آنها است. زمانی که آقای بروکس تبدیل شده و با اشاره به یک شی در افسر Rolfe هر افسر را منطقی بر این باور بودند که او در نظر گرفته شده به خلع سلاح غیر فعال کردن و یا به طور جدی آسیب او" وکلای در بیانیه ای گفت.

جنایت, قتل, اتهام Rolfe, 27 حمل زندگی در زندان و یا اعدام اگر دادستان تصمیم به دنبال آن است. او همچنین متهم با 10 دیگر جرائم مجازات دهه پشت میله های زندان.

دادستان منطقه گفت: برازنان, 26, است همکاری با دادستان و شهادت خواهد شد. اما یکی از وکلای مدافع آماندا کلارک پالمر تکذیب کرد.

کلارک پالمر گفت: اتهامات بی پایه و اساس و که برازنان بود در بروکس' دست از شانه خود را فقط برای چند ثانیه به مطمئن شوید که او نمی باید یک سلاح است.

برازنان تبدیل شده خود را در روز شنبه. او صحبت نمی کنم به خبرنگاران گفت که او بعد از سمت چپ. دادستان منطقه گفت که او و Rolfe بود تا 6 بعد از ظهر به تسلیم. او گفت که او می خواهم درخواست 50000 دلار اوراق قرضه برای برازنان و هیچ وثیقه برای Rolfe. Rolfe اخراج شد در حالی که برازنان قرار داده شد روی میز وظیفه.

بروکس' بیوه Tomika میلر گفت: من برای شنیدن جزئیات جدید از آنچه اتفاق افتاده است به او شوهر خود را در دقیقه.

"من احساس کردم همه چیز را که او احساس فقط با شنیدن آنچه که او را از طریق رفت و آن را صدمه دیده است," او گفت:.

بروکس' کشتن جمعه شب موجب جدید تظاهرات در گرجستان سرمایه علیه خشونت پلیس پس از گاهی آشفته تظاهرات بیش از فلوید مرگ تا به حال تا حد زیادی درگذشت. آتلانتا رئیس پلیس اریکا سپر استعفا داد کمتر از 24 ساعت پس از بروکس درگذشت و وندی رستوران سوزانده شد.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان Sudhin Thanawala و جف مارتین در آتلانتا; مت Ott در نیویورک; Lisa Mascaro و جیم Mustian در واشنگتن و Russ به bynum در ساوانا, Ga., کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب